Pixel Trapps zaprezentuje projekt gry "Shelter of Exiles" na PGA 2022
Pixel Trapps, spółka zależna Forestlight Games - warszawskiego producenta i wydawcy gier na PC i konsole z grupy PlayWay podczas targów Poznań Game Arena 2022, zaprezentuje projekt tytułu „Shelter of Exiles”. Gra ma być rewolucją na tzw. rynku play-to-earn. PGA to najważniejsze branżowe wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej. Impreza rozpocznie się 7 i potrwa do 9 października.
Studio Pixel Trapps - spółka zależna Forestlight Games przy wsparciu prywatnego inwestora pracuje nad grą blockchain „Shelter of Exiles”. Projekt tytułu przeznaczonego na urządzenia mobilne, będą mogli zobaczyć uczestnicy tegorocznych targów gier komputerowych PGA 2022. Jak zapowiadają producenci - gra będzie rewolucją na tzw. rynku play-to-earn, gdzie gracze zdobywają przedmioty oraz tokeny, które następnie mogą sprzedawać, a tym samym generować dochód.
- Cieszymy się, że zaprezentujemy projekt naszego tytułu podczas Poznań Game Arena - jednej z najbardziej znanych na świecie imprez w branży gier wideo. Mamy nadzieję, że to, co przygotowaliśmy, usatysfakcjonuje przyszłych odbiorców naszej gry. Wierzymy, że znajdziemy ich właśnie m.in. w Poznaniu. „Shelter of Exiles” będzie angażującą przygodą 2D, w której użytkownicy wcielą się w rolę wygnańca poszukującego swojego miejsca na Ziemi. Zamknięty obieg ekonomii pieniężnej gry ma wywołać symbiozę pomiędzy graczem czerpiącym przyjemność z rozgrywki a tym, który poświęca czas na zarobek - mówi Dariusz Kowalski - dyrektor operacyjny Forestlight Games oraz prezes Pixel Trapps.
W „Shelter of Exiles” gracze zmierzą się z wieloma wyzwaniami. Czekają na nich: odkrywanie nowych lokacji, walka z przeciwnikami czy zbieranie rozmaitych materiałów, które pozwolą im ulepszać ich grunty. Dzięki możliwości udziału w społecznościowych referendach będą oni mieli także wpływ na dalsze losy gry. W tytule każdy przedmiot zdobyty przez użytkowników, będzie posiadać swoją realną wartość. Pierwsza fala sprzedaży przedmiotów NFT ruszy w połowie października przy współpracy z metapro.
- Dzięki temu gracz nie musi trapić się czarnym rynkiem, aby móc sprzedawać zdobyte przez siebie przedmioty, ponieważ system umożliwia legalny handel w relacji gra - kryptowaluty. „Shelter of Exiles” pozwali również na czerpanie korzyści z posiadania wirtualnych ziem, dzięki czemu inwestorzy wcześniej niezwiązani z rynkiem gier, mogą zainwestować swój kapitał, a następnie zarabiać na rozwijającej się grze - dodaje Dariusz Kowalski.
Aktualnie Pixel Trapps pracuje również nad produkcją „Farmer Olympics”, która skupi się na farmerskich mini - grach i zakładach między graczami. Z kolei Forestlight Games już 24 października odda w ręce graczy tytuł „Party Maker” na PC - symulator umożliwiający organizację szalonych imprez w rozmaitych miejscach. Nad wersją mobilną gry pracuje Pixel Trapps.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.