Komunikaty PR

Pezet wkracza w gaming…

2022-11-16  |  08:20
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Rap Game: The Strife została stworzona z zamiłowania do muzyki, kultury hip-hopowej i gier mobilnych artysty. Cała gra luźno nawiązuje do postaci Pezeta oraz jego historii na polskiej scenie muzycznej. To historia rapera rozpoczynającego swoją drogę muzyczną i metaforyczny obraz drogi na szczyt w branży muzycznej, w której podkreślane jest zamiłowanie do rapu i hip-hopowy klimat.

Rap Game: The Strife to gra, która bynajmniej nie jest żadnym rap battle. To fajna gierka na telefon, trochę  „bijatyka”,  trochę przygodówka z na wpół otwartym światem. Mega mnie cieszy i jara, to, że spróbowaliśmy z chłopakami zrobić coś całkowicie innego niż dotychczas a jednak bardzo spójnego z moją osobowością i charakterem. Mam nadzieję, że sporo ludzi będzie w nią grało i będzie miało taki sam albo nawet większy fun niż ja. - wyjaśnia Pezet, pomysłodawca gry.

Projekt Rap Game: The Strife to dla nas kolejny krok w dywersyfikacji źródeł przychodu. Oprócz gry mobilnej mamy markę odzieżową KOKA oraz firmę działającą w branży konopnej - Magenta CBD. Szukając nowych dróg rozwoju biznesowego dość naturalnie postawiliśmy na gaming - to bardzo mocna i perspektywiczna branża a jednocześnie bardzo silnie powiązana z muzyką  - dodaje  Zbigniew Niedziałek, manager Pezeta.

W Rap Game: The Strife gracz eksploruje świat, w którym pokonuje atakujących go wrogów, gasi pożary czy pomaga mieszkańcom, jednocześnie uważając na czyhające zagrożenia. Za zdobyte osiągnięcia otrzymuje wirtualne pieniądze, które może wykorzystać na budowę studia nagraniowego, ulepszenie bohatera, nowe ubrania czy boostery ułatwiające grę. Musi również skompletować magentowe winyle, skrzętnie ukryte w różnych zakamarkach. Potyczka odbywa się w ciekawych, zróżnicowanych tematycznie levelach, odzwierciedlających kolejne etapy kariery gracza. Zaczynamy od Ursynowa - miejsca, które ukształtowało bohatera i jego talenty, następnie trafiamy do pierwszej pracy - industrialnej przestrzeni portowo-magazynowej, by następnie trafić do japońskiej stolicy, pełnej świetlistych neonów. Kolejne levele zostaną zaprezentowane już wkrótce, a poukrywane w nich easter eggi i nawiązania do hip-hopowej kultury na pewno zaintrygują wszystkich graczy.

Debiut gry mobilnej Rap Game: The Strife wsparty jest wydaniem nowego klipu i teledysku Pezeta o tym samym tytule, w których znaleźć można wiele nawiązań do nowej produkcji. Najnowszy utwór Pezeta można znaleźć pod adresem: https://youtu.be/620jmQzJevo

Rap Game: The Strife przeznaczona jest dla szerokiego grona graczy, zarówno tych ceniących sobie szybką, kilkuminutową rozgrywkę jak i tych lubiących spędzać niedzielne wieczory budując i urządzając własne wirtualne M3. Wciągnie również miłośników rywalizacji - wyniki rozgrywki można bowiem śledzić w międzynarodowych rankingach. Gra przeznaczona jest na urządzenia mobilne, jest darmowa i dostępna zarówno dla urządzeń z systemem iOS jak i Android - można ją pobrać dzięki linkom umieszczonym na stronie https://rapgame.pl lub bezpośrednio z AppStore lub GooglePlay. Za jej produkcję odpowiedzialne jest HardCode Studio - dynamicznie rozwijający się, polski startup tworzący gry i aplikacje mobilne.

Gdy padł pomysł współpracy z Pawłem i jego ekipą przy projekcie gry mobilnej, w naszych głowach od razu zrodziły się pomysły, jak ta gra miałaby wyglądać. Platformówka z dużymi możliwościami konfiguracji, nawiązanie do postaci Pawła i jego historii bez wchodzenia w szczegóły, podkreślenie wagi rapu w życiu twórców i ich słuchaczy, zróżnicowany, otwarty świat osadzony w ciekawych sceneriach. Ta układanka szybko poskładała się w całość i zaowocowała RapGame: The Strife. Uniwersalność gry jest wprost proporcjonalna do uniwersalności muzyki Pezeta, a ta w świetny sposób wzbogaca rozgrywkę. To jeden z ciekawszych projektów nad jakim mieliśmy możliwość pracować w naprawdę kreatywnym zespole. Mamy już wór kolejnych pomysłów na jej rozwój i kolejne części, również w wersjach na inne platformy - mówi Roman Kandler, CEO HardCode Studio

Działalność muzyczna Pezeta, to nie jedyne źródło przychodu artysty, który wraz ze Zbigniewem Niedziałkiem oraz Piotrem Gąssowskim tworzą spółkę Szósty Zmysł. W ich portfolio oprócz nowopowstałej gry mobilnej jest także marka odzieżowa KOKA oraz Magenta CBD - firma działająca w branży konopnej. Piotr Gąssowski oraz Zbigniew Niedziałek to także właściciele agencji Starship, założonej w 2020 roku, która funkcjonuje w środowisku branży muzycznej, oferując swoim klientom usługi z zakresu doradztwa kreatywnego i biznesowego oraz realizując aktywacje reklamowe oparte na zaangażowaniu artystów.

Gdy powołaliśmy do życia wspólnie z Pezetem i Zbyszkiem spółkę Szósty Zmysł nie spodziewałem się, że po 1,5 roku w App Store będzie można znaleźć grę sygnowaną przez nas. Wspólnie z HardCode Studio stworzyliśmy projekt, nie tylko dający frajdę samym gameplayem, ale też przemyciliśmy sporo branżowych smaczków. Gra to kolejna okazja dla naszej agencji Starship na kreatywne wykorzystanie muzyki jako narzędzia promo. Jednoczesna premiera utworu, klipu i gry powoduje silne dotarcie do społeczności hiphopowej. Bardzo się cieszymy, że udało nam się zaprosić do współpracy naszych przyjaciół z GAM3RS_X oraz WE!RE Fantasy, dzięki którym nasza gra ma szansę trafić do społeczności gamingowej - tłumaczy Piotr Gąssowski.

Starship odpowiada za koordynację wszelkich działań promocyjnych i działań muzycznych a nad komunikacją gamingową czuwają WE!RE Fantasy oraz GAM3RS_X, należące do Fantasyexpo.

Propozycja współpracy przy launchu gry mobilnej Pezeta była dla nas nie lada gratką, a my jako weterani branży gamingowej uwielbiamy takie tematy - zajęliśmy się komunikacją oraz wsparciem biznesowym, by gra odniosła sukces. Cieszę się, że w naszym kraju powstają takie projekty, które łączą, wydawać by się mogło różne, a tak naprawdę bardzo podobne światy, jakimi są muzyka i gaming - mówi Seweryn Górski, Project Manager GAM3RS_X.

To dla nas ogromna przyjemność i zaszczyt móc wspierać to przedsięwzięcie.  Zarówno jako GAM3RS_X, jak i WE!RE Fantasy staramy się łączyć rozmaite passion pointy pokazując, że gaming ma wiele pięknych twarzy. Ze Zbyszkiem Niedziałkiem znamy się wiele lat, i to nie pierwszy raz gdy nasze drogi się przecinają, tym bardziej cieszy fakt, że po raz kolejny zostaliśmy obdarzeni jego zaufaniem - dodaje Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo, właściciel marek WE!RE Fantasy i GAM3RS_X.

Rap Game: The Strife to projekt długofalowy, którego założeniem jest rozwijanie produkcji o nowe poziomy i funkcje, by w sposób ciągły dostarczać graczom nowych wrażeń oraz by wokół tytułu zbudować społeczność, która będzie mogła się integrować sama ze sobą jak i z artystą.

Więcej informacji o grze można znaleźć w social mediach na kanałach poświęconych grze mobilnej

IG: https://www.instagram.com/rapgame.pl/

FB: https://www.facebook.com/RapGameTheStrifePL

Twitter: https://twitter.com/rapgame_pl

 

a także na kanałach podmiotów zaangażowanych bezpośrednio w projekt:

Starship:

IG: https://www.instagram.com/starship_pl/

FB: https://www.facebook.com/starshippl

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/starshippl/

 

HardCode Studio:

IG: https://www.instagram.com/hardcodestudio/

FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100085687486258

WWW: https://www.hardcodestudio.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.