Offroad Mechanic Simulator będzie dostępny w Chinach!
Jedna z kluczowych autorskich gier Image Power – Offroad Mechanic Simulator – trafi do Chin. Spółka podpisała właśnie umowę z HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. z siedzibą w Chinach. Zgodnie z przyjętymi zapisami, Offroad Mechanic Simulator zostanie przetłumaczony na język chiński, a chiński partner zajmie się wydaniem, marketingiem oraz promocją gry na terytorium Hong Kongu, Makau i Tajwanu. Premiera tytułu na Steam planowana jest w maju 2023 roku.
- Chiny od wielu lat dominują na rynku gier wideo, wielu deweloperów chce się tam przebić, ale udaje się tylko nielicznym. Tym bardziej cieszy nas zainteresowanie naszym autorskim projektem – Offroad Mechanic Simultor. Jestem przekonany, że promocja i sprzedaż gry w Chinach, znacząco zwiększą popularność tytułu i pozytywnie przełoży się na przychody spółki – mówi Marcin Zaleński, prezes zarządu Image Power.
Zgodnie z zawartą umową pomiędzy Image Power, a z HeartBeat Interactive Entertainment Ltd., Offroad Mechanic Simulator będzie dystrybuowany za pośrednictwem platformy Steam, a także m.in. Sonkwo, Xiaoheihe, FHYX. Image Power otrzyma wynagrodzenie w wysokości 30 tys. USD netto, a po wydaniu gry na Terytorium Chin, spółce będzie przysługiwało wynagrodzenie prowizyjne w wysokości 70 proc. przychodów ze sprzedaży gry. Umowa została zawarta na okres pięciu lat.
Premiera Offroad Mechanic Simulator na PC planowana jest w maju 2023 roku. Wcześniej, 3 kwietnia, na platformie Steam zadebiutuje dostępny dla graczy za darmo prolog gry, pozwalający na przetestowanie wszystkich mechanik pełnej wersji gry w limitowanym zakresie zawartości, ale będący także samodzielnym doświadczeniem, które zapowiada rozgrywkę. Szacowany budżet projektu wynosi ok. 1 mln zł. W zależności od wyników sprzedażowych, Image Power nie wyklucza popremierowego wsparcia gry zawartością w postaci DLC i dalszego rozwoju marki.
- Offroad Mechanic Simulator nawiązuje do popularnej serii Mechanic Simulator. Mamy nadzieję, że będzie to emocjonująca rozgrywka, dzięki której gracz przemierzy ciekawe trasy własną terenówką oraz samodzielnie zadba o jej naprawy i stan techniczny. To jeden z naszych najważniejszych projektów. Wierzymy, że uatrakcyjni rodzimy segment gier motoryzacyjnych o projekty dla majsterkowiczów. Nie wykluczamy systematycznego rozwoju projektu o nową dodatkową zawartość – dodaje Marcin Zaleński.
Offroad Mechanic Simulator zaprasza graczy do wcielenia się w zawodowego mechanika, zajmującego się wyspecjalizowanymi samochodami przystosowanymi do wyzwań trudnego terenu. Za pomocą dostępnych narzędzi, części i urządzeń, gracz jest w stanie zmodyfikować każdy z dostępnych samochodów tak, aby sprawdził się w konkretnych warunkach i był gotowy na każde możliwe zadanie. Następnie można przetestować efekty swojej pracy osobiście siadając za kółkiem. Na gracza czekają lokalizacje pełne wzniesień, bieżącej wody, piachu, błota, i innych przeszkód terenowych.
HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. została założona w 2019 roku. Głównym przedmiotem działalności firmy jest publikowanie gier niezależnych na rynku chińskim.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.