Offroad Mechanic Simulator będzie dostępny w Chinach!
Jedna z kluczowych autorskich gier Image Power – Offroad Mechanic Simulator – trafi do Chin. Spółka podpisała właśnie umowę z HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. z siedzibą w Chinach. Zgodnie z przyjętymi zapisami, Offroad Mechanic Simulator zostanie przetłumaczony na język chiński, a chiński partner zajmie się wydaniem, marketingiem oraz promocją gry na terytorium Hong Kongu, Makau i Tajwanu. Premiera tytułu na Steam planowana jest w maju 2023 roku.
- Chiny od wielu lat dominują na rynku gier wideo, wielu deweloperów chce się tam przebić, ale udaje się tylko nielicznym. Tym bardziej cieszy nas zainteresowanie naszym autorskim projektem – Offroad Mechanic Simultor. Jestem przekonany, że promocja i sprzedaż gry w Chinach, znacząco zwiększą popularność tytułu i pozytywnie przełoży się na przychody spółki – mówi Marcin Zaleński, prezes zarządu Image Power.
Zgodnie z zawartą umową pomiędzy Image Power, a z HeartBeat Interactive Entertainment Ltd., Offroad Mechanic Simulator będzie dystrybuowany za pośrednictwem platformy Steam, a także m.in. Sonkwo, Xiaoheihe, FHYX. Image Power otrzyma wynagrodzenie w wysokości 30 tys. USD netto, a po wydaniu gry na Terytorium Chin, spółce będzie przysługiwało wynagrodzenie prowizyjne w wysokości 70 proc. przychodów ze sprzedaży gry. Umowa została zawarta na okres pięciu lat.
Premiera Offroad Mechanic Simulator na PC planowana jest w maju 2023 roku. Wcześniej, 3 kwietnia, na platformie Steam zadebiutuje dostępny dla graczy za darmo prolog gry, pozwalający na przetestowanie wszystkich mechanik pełnej wersji gry w limitowanym zakresie zawartości, ale będący także samodzielnym doświadczeniem, które zapowiada rozgrywkę. Szacowany budżet projektu wynosi ok. 1 mln zł. W zależności od wyników sprzedażowych, Image Power nie wyklucza popremierowego wsparcia gry zawartością w postaci DLC i dalszego rozwoju marki.
- Offroad Mechanic Simulator nawiązuje do popularnej serii Mechanic Simulator. Mamy nadzieję, że będzie to emocjonująca rozgrywka, dzięki której gracz przemierzy ciekawe trasy własną terenówką oraz samodzielnie zadba o jej naprawy i stan techniczny. To jeden z naszych najważniejszych projektów. Wierzymy, że uatrakcyjni rodzimy segment gier motoryzacyjnych o projekty dla majsterkowiczów. Nie wykluczamy systematycznego rozwoju projektu o nową dodatkową zawartość – dodaje Marcin Zaleński.
Offroad Mechanic Simulator zaprasza graczy do wcielenia się w zawodowego mechanika, zajmującego się wyspecjalizowanymi samochodami przystosowanymi do wyzwań trudnego terenu. Za pomocą dostępnych narzędzi, części i urządzeń, gracz jest w stanie zmodyfikować każdy z dostępnych samochodów tak, aby sprawdził się w konkretnych warunkach i był gotowy na każde możliwe zadanie. Następnie można przetestować efekty swojej pracy osobiście siadając za kółkiem. Na gracza czekają lokalizacje pełne wzniesień, bieżącej wody, piachu, błota, i innych przeszkód terenowych.
HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. została założona w 2019 roku. Głównym przedmiotem działalności firmy jest publikowanie gier niezależnych na rynku chińskim.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.