Komunikaty PR

Odśwież swoje selfie. Wypróbuj nowy filtr #FreshFace od Samsung

2020-12-23  |  01:00
Biuro prasowe

Skończ z nudą i wypróbuj #FreshFace - wyjątkowy filtr stworzony przez Samsung, dzięki któremu przekonasz się, co oznacza świeżość. Z jego pomocą odmienisz swoje zdjęcia w mediach społecznościowych jednym kliknięciem! Przyłącz się do zabawy - pobierz filtr i udostępniaj swoje niezwykłe portrety.

Tak wygląda świeżość

Chcesz nadać świeżość swoim zdjęciom na Instagramie i Facebooku? Szukasz czegoś oryginalnego w morzu podobnych do siebie filtrów? Wypróbuj #FreshFace od Samsung i zaskocz znajomych. Nowy filtr to oryginalne połączenie inspiracji obrazami Giuseppe Arcimboldo, przedstawiającymi ludzkie twarze skomponowane z warzyw i owoców i tego co najlepsze w nowej linii lodówek Samsung Grand+. Brzmi intrygująco? Włącz się do zabawy i odśwież swoje selfie!

Zawsze świeżo z nową linią lodówek Grand+

Świeżość ma znaczenie, dlatego warto podkreślać jej zalety zarówno w mediach społecznościowych, jak i w naszych kuchniach. Nowe lodówki Samsung z linii Grand+ gwarantują, że zawsze będziemy sięgać po świeże owoce i warzywa – kolorowe, soczyste i pachnące. Urządzenia wyposażone zostały w technologie, które przedłużają świeżość produktów i chronią je przed utratą smaku i właściwości odżywczych. Należy do nich szuflada zero Optimal Fresh+, którą można używać na dwa sposoby – w trybie pojedynczym ustawiamy jedną, stałą temperaturę, a wybierając tryb podwójny możemy wydzielić dwie strefy z różnym poziomem temperatur*. Lewa część z niższą temperaturą stwarza optymalne warunki do przechowywania mięsa, wędlin oraz ryb, a prawa, z wyższą temperaturą jest idealna dla owoców i warzyw**. Z kolei szuflada z kontrolą wilgotności powietrza Humidity Fresh+ zapewnia najlepsze warunki do przechowywania warzyw i owoców, zapobiegając ich wysychaniu. Co więcej, lodówki z nowej linii Samsung Grand+ z technologią SpaceMax™ oferują pojemność do 385 litrów. Tak duża przestrzeń w środku lodówki została osiągnięta dzięki zastosowaniu specjalnego systemu izolacji, który umożliwia zmniejszenie grubości ścianek, dzięki czemu wymiary zewnętrzne lodówki nie zmieniają się a my zyskujemy nawet 18 litrów pojemności więcej. Dzięki temu możemy rzadziej robić zakupy i kupować więcej.

Ciesz się świeżością na miarę Grand+. Filtr #FreshFace dostępny jest na profilu Samsungpolska na IG i Fb oraz bezpośrednio pod poniższymi linkami:

https://www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/185428619830194/

https://www.instagram.com/ar/185428619830194/

 

Więcej informacji o linii Samsung Grand+ na www.grandplus.pl

 

 

* Ustawienia temperatur w strefach są zależne od ogólnych ustawień chłodziarki.

** Przykładowe warunki dla temperatury chłodziarki 1°C. Temperatura w lewej strefie jest obniżona o 2°C względem tej ustawionej w całym urządzeniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.