Nowy Game Cinematic Showreel od Platige Image
Call of Duty: Vanguard & Warzone, Dying Light 2 Stay Human, Vampire: The Masquerade – Bloodhunt oraz Company of Heroes 3, to tytuły cinematików i trailerów, które możemy zobaczyć w najnowszym Game Cinematic Showeel. W dwuminutowym materiale możemy obejrzeć najciekawsze projekty zrealizowane w ostatnim czasie przez studio Platige Image.
Pokazane w filmie produkcje zdobyły nie tylko uznanie wśród graczy, ale i jury międzynarodowych konkursów. Za zwiastun do drugiej części kultowej gry, Dying Light Stay Human, polskie studio otrzymało srebrną nagrodę w konkursie Epica Awards w kategorii animacja.
Platige Image to studio produkcji i postprodukcji specjalizujące się w grafice komputerowej, animacji 3D i efektach wizualnych na potrzeby filmu, rozrywki i reklam, znane z produkcji game trailerów, które prezentowane są na światowych konferencjach, takich jak E3 czy The Game Awards. Za realizacją tych produkcji stoją znakomici i nagradzani reżyserzy oraz artyści, którzy zajmują się całkowitą produkcją, od scenariuszy po nagranie, przez castingi i art directoring, aż do uzyskania gotowego materiału.
Najnowszy Game Cinematic Showreel od Platige Image można obejrzeć na kanale YouTube PlatigeImage.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.