Komunikaty PR

Now.gg uruchamia mobilną chmurę dla graczy i producentów

2021-06-08  |  20:29
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.04 MB )

Rozwiązanie dla producentów gier
Po raz pierwszy w historii twórcy gier mogą dostarczać taką samą grafikę i wysoką wydajność interaktywnych gier niezależnie od urządzenia, systemu operacyjnego czy ograniczeń regionalnych. Dzięki chmurze mobilnej stworzonej przez now.gg gracze mogą grać na dowolnym urządzeniu mobilnym lub systemie operacyjnym, natychmiast udostępniać aktualizacje na kanałach społecznościowych i dokonywać zakupów w grze za pośrednictwem różnych systemów płatności.

Firma now.gg uruchomiła platformę dla twórców gier. Chmura mobilna Platform-as-a-Service (PaaS) pomaga producentom gier zmienić zasięg, potencjał i model biznesowy, rozwiązując kwestie dostępności i monetyzacji tytułów. Rozwiązanie to ma na celu zrewolucjonizować sposób, w jaki twórcy gier mobilnych docierają do nowych użytkowników na całym świecie. Platforma została już zaadaptowana przez wiodących twórców gier, takich jak Perfect World, PerBlue i Lilith Games.

"Now.gg rewolucjonizuje gry poprzez unikalne rozwiązania w zakresie pozyskiwania użytkowników, udostępniania gier i monetyzacji. Niezależnie od urządzenia czy lokalizacji, gracze mogą teraz uzyskać natychmiastowy dostęp do dowolnej gry, co jest zupełnie nową i ekscytującą koncepcją. Podczas naszego pilotażowego wdrożenia tej technologii zaobserwowaliśmy znaczny wzrost zarówno w zakresie pozyskiwania, jak i utrzymania graczy" - powiedział Bai Xue, producent w firmie Perfect World, będącej twórcą takich popularnych tytułów, jak Forsaken World i Perfect World Mobile.

Możliwości dla twórców gier
Przy 1,3 miliona nowych użytkowników, dołączających do mediów społecznościowych każdego dnia, twórcy gier mogą dotrzeć do kolejnego miliarda mobilnych graczy, którzy otrzymują i udostępniają swoje ulubione gry poprzez kanały społecznościowe. Twórcy gier mogą zarabiać na swoich nowych użytkownikach dzięki mobilnej chmurze, nie polegając na kartach kredytowych. 45 procent wszystkich zakupów online dokonywanych jest za pośrednictwem portfeli cyfrowych, a oczekuje się, że do 2024 roku liczba ta wzrośnie do 51 procent. Firma now.gg daje graczom swobodę płacenia za pomocą cyfrowych kanałów płatności, które już posiadają, takich jak portfele cyfrowe, kryptowaluty lub doładowania gier. Dzięki temu twórcy gier będą mogli przyciągnąć znacznie więcej nowych użytkowników, a także zwiększyć swoje marże.

"Now.gg zbudowało platformę, która wykorzystuje globalną skalę Amazon Web Services, aby zapewnić wartościowy model biznesowy twórcom gier na całym świecie. Postrzegamy to jako jeden z najbardziej ekscytujących przypadków użycia naszych serwerów ARM na Amazon EC2. Wykorzystując mobilną chmurę z now.gg oraz instancje AWS Graviton2, twórcy gier mogą natywnie uruchamiać gry mobilne, kodować renderowaną grafikę i streamować gry bezpośrednio do urządzeń mobilnych. Dzięki temu twórcy gier mogą zapewnić spójne wrażenia z rozgrywki na wszystkich urządzeniach mobilnych oraz znacznie przyjemniejszy i bezproblemowy proces dla graczy" - powiedział Johan Broman, EMEA Gaming Solutions, AWS.

Komfort dla graczy na całym świecie
Platforma stworzona przez now.gg umożliwia natychmiastowe udostępnianie gier poprzez kliknięcie w link. Zamiast czekać na uciążliwe pobieranie i instalację, gracze mogą natychmiast udostępniać gry i uzyskiwać do nich dostęp. Użytkownicy po prostu klikają w link, aby natychmiast zagrać i dokonać zakupów w aplikacji. Nie muszą więc pobierać, ani instalować gry, dopóki nie są gotowi do podjęcia zobowiązania. Mogą nawet korzystać z aplikacji innych firm, takich jak Discord czy Snapchat, bez opuszczania platformy.

Obecnie prawie 40% telefonów komórkowych nie obsługują gier o dużej mocy. Co więcej, 60% smartfonów na rynku globalnym to urządzenia niskiej lub średniej klasy, które nie radzą sobie z grami wymagającymi dużej mocy obliczeniowej, pamięci masowej i wydajności. Dzięki usunięciu przeszkód, możliwe jest przybliżenie gamingu mobilnego miliardom ludzi na świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie https://now.gg

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.