Komunikaty PR

Nowe korzyści dla klientów huawei.pl

2021-03-23  |  12:30

Wydłużona do trzech lat gwarancja na laptop, jednorazowa, bezpłatna naprawa ekranu smartfona w ciągu 3 miesięcy od zakupu i dostawa na następny dzień roboczy przy zakupach opłaconych do południa dnia poprzedniego – to tylko niektóre z nowych korzyści dla klientów sklepu huawei.pl. Na odwiedzających sklep codziennie czekają atrakcyjne promocje, wygodne, różnorodne formy płatności i zawsze darmowa, szybka dostawa.

 

- Chcemy, aby sklep huawei.pl kojarzył się konsumentom z unikalną ofertą, błyskawiczną dostawą i doskonałą obsługą w całym procesie dokonywania zakupu. Nasz cel to sprawić, by konsumenci zapamiętali markę huawei.pl i przyzwyczaili się do myśli, że warto pod ten adres zaglądać nawet codziennie, bo jest wielce prawdopodobne, że trafi się na naprawdę wyjątkową okazję, nie tylko w OkazjoWTORKI. Już dziś wprowadzamy pakiet nowych korzyści dla użytkowników sklepu, i planujemy kolejne – powiedziała Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.

 

Od dzisiaj klienci sklepu huawei.pl mogą skorzystać z nowych korzystnych ofert, takich jak:

 

  • 3-letnia gwarancja na kupiony laptop – przy zakupie urządzenia na huawei.pl, standardowa dwuletnia gwarancja zostanie wydłużona o dodatkowy rok. Wśród produktów objętych tą promocją znajdują się najnowsze laptopy Huawei z serii MateBook X, MateBook X Pro, MateBook 13, MateBook 14, MateBook D 14, MateBook D 15, a także najnowszy laptop w portfolio Huawei – MateBook D 16.

 

  • Jednorazowa, bezpłatna naprawa ekranu smarftona w ciągu 3 miesięcy od zakupu – oferta ta dotyczy smartfonów zakupionych w sklepie huawei.pl i obejmuje wybrane urządzenia z serii P smart 2021, P30 lite, P30 Pro, P40 lite, P40 Pro, Mate 40 Pro oraz model Y6p.

 

  • Bezpłatna dostawa na następny dzień roboczy, pod warunkiem złożenia zamówienia i opłacenia go przed godziną 12:00.

 

  • 20 zł zniżki na zakupy na huawei.pl za wystawienie opinii o produkcie, który został również zakupiony w huawei.pl. W celu otrzymania kuponu, należy zalogować się do swojego konta bądź zarejestrować się, przejść na kartę użytkowanego produktu i zostawić opinię pod produktem. Następnie użytkownik musi zrobić zrzut ekranu z wystawioną opinią i przesłać ją na adres e-mail: sklep@huawei.com. Opinia zostanie sprawdzona przez moderatorów pod kątem zgodności z regulaminem, a po weryfikacji, klient otrzyma kupon rabatowy o wartości 20 zł na kolejne zakupy w sklepie huawei.pl. Minimalna wartość zakupów musi wynosić 21 zł. Kupon będzie ważny przez 14 dni. Regulamin promocji znajduje się na stronie huawei.pl.

 

Użytkownicy huawei.pl mogą też otrzymać 50 zł za zapisanie się do newslettera – każdy nowy subskrybent otrzyma kupon rabatowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy w sklepie o wartości min. 200 zł.

 

Sklep huawei.pl oferuje klientom wiele wygodnych form płatności, w tym atrakcyjne raty 0%, płatności za pobraniem oraz dostawę do paczkomatów InPost. Dostawy są co do zasady bezpłatne. Huawei.pl gwarantuje też 15 dni na ewentualny, bezpłatny zwrot zakupionego towaru.

 

W sklepie huawei.pl można znaleźć szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej.

 

Na odwiedzających sklep codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. Jest to cykliczna oferta na wybrane produkty, zestawy urządzeń i akcesoriów lub inne benefity – dostępne wyłącznie w tym dniu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.