Najnowsza gra Immersion Games zadebiutuje na goglach VR już 1 marca!
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Immersion Games ogłosiło datę premiery swojej nowej gry VR – Divine Duel. Już od 1 marca 2023 r. tytuł warszawskiego studia będzie dostępny w formule free-to-play dla użytkowników gogli Meta Quest 1 i 2. Notowany na NewConnect producent gier VR ponadto przygotował aplikację towarzyszącą grze na iOS i Android oraz zapowiedział długofalowy rozwój debiutującego projektu.
- Divine Duel to gra, która oferuje ekscytującą rozgrywkę i wręcz nieskończone możliwości taktyczne. Rozgrywka w równym stopniu premiuje pomysłowość w doborze ekwipunku oraz zwinność, bez której próżno szukać sukcesu na arenie. Nasza produkcja zebrała dużo pozytywnych opinii po playtestach i mamy powody wierzyć, że podobne komentarze spłyną do nas również po środowej premierze - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games. - Divine Duel to strategiczny projekt, co do którego mamy nadzieję, że pozwoli nam znacznie zwiększyć rozpoznawalność studia, tym bardziej że dysponujemy ogromną ilością pomysłów na to, w jaki sposób chcemy rozwijać grę w przyszłości - dodaje Bartosz Rosłoński.
Zwiastun premierowy: https://www.youtube.com/watch?v=74eDoH4-w3M
Divine Duel to tytuł VR skupiający się na rozgrywkach w trybie PVP (gracz kontra gracz). Twórcy zadbali o to, aby w grze znalazło się wyposażenie, jakie ciężko znaleźć w innych produkcjach VR. Są to m.in. uzbrojone instrumenty muzyczne, krwiożercza papuga czy ogromna kolumna, za którą gracz może się schować, a następnie delikatnym popchnięciem spowodować, by przewróciła się na wroga. Nowatorskie propozycje uzbrojenia uzupełniono pomysłami bardziej charakterystycznym dla gier video: bronią palną, różdżkami, czarami i potężnymi potworami, które gracze będą przyzywać do walki w ich imieniu.
Już 1 marca br. gra będzie dostępna na najpopularniejszych samodzielnych goglach VR - Meta Quest 1 i 2. Immersion Games zaplanowało dalszy rozwój tytułu po premierze i już teraz pracują nad zawartością, która trafi do użytkowników w przyszłych aktualizacjach. Debiut Divine Duel w wersji SteamVR odbędzie się w kolejnych tygodniach.
Twórcy przygotowali również darmową aplikację towarzyszącą – Divine Duel AR Companion. To sześć doświadczeń umożliwiających „przeniesienie” wybranych postaci z gry za pomocą telefonów prosto do naszego świata, lub przejście przez portal do krainy Evergarden. Aplikacja jest dostępna dla użytkowników iOS oraz Android.
Dodatkowe informacje:
Materiały prasowe: https://bit.ly/DD-presskit
Karta gry: https://ocul.us/3YMu04j
Discord: https://discord.gg/divineduel
***
O spółce:
Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.