Komunikaty PR

Najnowsza gra Immersion Games zadebiutuje na goglach VR już 1 marca!

2023-02-28  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Immersion Games ogłosiło datę premiery swojej nowej gry VR – Divine Duel. Już od 1 marca 2023 r. tytuł warszawskiego studia będzie dostępny w formule free-to-play dla użytkowników gogli Meta Quest 1 i 2. Notowany na NewConnect producent gier VR ponadto przygotował aplikację towarzyszącą grze na iOS i Android oraz zapowiedział długofalowy rozwój debiutującego projektu.

Divine Duel to gra, która oferuje ekscytującą rozgrywkę i wręcz nieskończone możliwości taktyczne. Rozgrywka w równym stopniu premiuje pomysłowość w doborze ekwipunku oraz zwinność, bez której próżno szukać sukcesu na arenie. Nasza produkcja zebrała dużo pozytywnych opinii po playtestach i mamy powody wierzyć, że podobne komentarze spłyną do nas również po środowej premierze - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games. - Divine Duel to strategiczny projekt, co do którego mamy nadzieję, że pozwoli nam znacznie zwiększyć rozpoznawalność studia, tym bardziej że dysponujemy ogromną ilością pomysłów na to, w jaki sposób chcemy rozwijać grę w przyszłości - dodaje Bartosz Rosłoński.

Zwiastun premierowy: https://www.youtube.com/watch?v=74eDoH4-w3M

Divine Duel to tytuł VR skupiający się na rozgrywkach w trybie PVP (gracz kontra gracz). Twórcy zadbali o to, aby w grze znalazło się wyposażenie, jakie ciężko znaleźć w innych produkcjach VR. Są to m.in. uzbrojone instrumenty muzyczne, krwiożercza papuga czy ogromna kolumna, za którą gracz może się schować, a następnie delikatnym popchnięciem spowodować, by przewróciła się na wroga. Nowatorskie propozycje uzbrojenia uzupełniono pomysłami bardziej charakterystycznym dla gier video: bronią palną, różdżkami, czarami i potężnymi potworami, które gracze będą przyzywać do walki w ich imieniu.

Już 1 marca br. gra będzie dostępna na najpopularniejszych samodzielnych goglach VR - Meta Quest 1 i 2. Immersion Games zaplanowało dalszy rozwój tytułu po premierze i już teraz pracują nad zawartością, która trafi do użytkowników w przyszłych aktualizacjach. Debiut Divine Duel w wersji SteamVR odbędzie się w kolejnych tygodniach.

Twórcy przygotowali również darmową aplikację towarzyszącą – Divine Duel AR Companion. To sześć doświadczeń umożliwiających „przeniesienie” wybranych postaci z gry za pomocą telefonów prosto do naszego świata, lub przejście przez portal do krainy Evergarden. Aplikacja jest dostępna dla użytkowników iOS oraz Android.

Dodatkowe informacje:

Materiały prasowe: https://bit.ly/DD-presskit

Karta gry: https://ocul.us/3YMu04j

Discord: https://discord.gg/divineduel

***

O spółce:

Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.