Komunikaty PR

Nagrody pieniężne na łączną kwotę 12 000 zł – rusza turniej gamingowy Huawei

2021-08-05  |  13:00
Biuro prasowe

Huawei zaprasza do udziału w turnieju gamingowym towarzyszącym sprzedaży pierwszego gamingowego monitora marki – Huawei MateView GT. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 12 000 zł oraz nagrody rzeczowe, w tym wspomniany monitor MateView GT, smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro czy słuchawki FreeBuds 4i. Od dzisiaj gracze mogą zapisywać się do udziału w dwóch grach – League of Legends oraz Teamfight Tactics. W projekcie wezmą udział popularni i doświadczeni gracze – ArQuel, Kubon, BlackFirelce i Tuttek.

Zapisy do udziału w obu grach wystartowały 4 sierpnia na stronie: freeforall.gg. W przypadku gry LOL potrwają do 9 sierpnia, a TFT – do 19 sierpnia. Turniej organizowany jest we współpracy z Fantasyexpo.

Pierwszy turniej - „Battle League of Legends powered by Huawei” – to zawody, który zostaną rozegrane w formacie jeden na jeden. Cykl składać się będzie z czterech rund kwalifikacyjnych, w których łącznie zapisać się może aż 16 000 graczy. Kwalifikacje potrwają od 10 do 13 sierpnia. Faza pucharowa, która rozpocznie się 15 sierpnia i zakończy się wielkim finałem 18 sierpnia, będzie transmitowana na Twitchu Jakuba „Kubona” Turowicza oraz komentowana przez samego Kubona i Krzysztofa „Arquela” Saucia. Również 18 sierpnia obaj komentatorzy, gwiazdy polskiej sceny LOL-a, zagrają także mecz pokazowy.

Zwycięzca turnieju LOL otrzyma 2 000 zł, monitor MateView GT, Watch GT 2 Pro oraz FreeBuds 4i, zdobywca drugiego miejsca – 1 500 zł, monitor MateView GT i Watch GT 2 Pro, a gracz, który zajmie trzecie miejsce – 1 000 zł, monitor MateView GT oraz Huawei FreeBuds 4i. Nagrodzeni zostaną również gamerzy, którzy zajmą miejsca od czwartego do ósmego.

Druga gra turnieju – „Battle Teamfight Tactics” – podzielona jest na dwie rundy kwalifikacyjne, w których może wziąć udział 800 osób, oraz 3 rundy finałowe. Zmagania zakończą dwa mecze finałowe, które odbędą się 26 sierpnia. Rundy finałowe i finał będą transmitowane na kanale Cezarego „BlackFirelce” Cholewskiego oraz komentowane przez BlackFirelce oraz Łukasza „Tuttka” Lipkę.

Zwycięzca rozgrywki TFT otrzyma 2 500 zł, monitor MateView GT, Watch GT 2 Pro oraz FreeBuds 4i, zdobywca drugiego miejsca – 800 zł, monitor MateView GT i Watch GT 2 Pro, a gracz na trzecim miejscu – 700 zł, monitor MateView GT oraz Huawei FreeBuds 4i. Podobnie jak w przypadku turnieju LOL-a, nagrodzeni zostaną gracze, aż do ósmego miejsca.

MateView GT – pierwszy monitor Huawei dedykowany graczom
Monitor Huawei MateView GT został wyposażony w 34-calowy wyświetlacz o proporcjach 21:9, którego krzywizna wynosi 1500R. Ekran urządzenia obsługuje rozdzielczość wynoszącą 3440 x 1440 pikseli. Wyświetlacz zwiększa dokładność odwzorowania kolorów, dzięki obsłudze przestrzeni barw DCI-P3. Każdy pojedynczy panel wyświetlacza jest fabrycznie skalibrowany tak, aby wyróżniał się wartością Delta na poziomie E <2. Co więcej, MateView GT obsługuje szczytową jasność 350 nitów. Współczynnik kontrastu wyświetlacza wynosi 4000:1.

Huawei MateView GT wyróżnia się też zintegrowanym soundbarem, na który składają się dwa głośniki zapewniające dźwięk stereo 2.0. Soundbar jest obsługiwany przez panel dotykowy RBG z wbudowaną listwą świetlną, który umożliwia użytkownikowi łatwą regulację głośności za pomocą palca. Monitor został wyposażony w podwójny mikrofon, który odbiera dźwięk w promieniu czterech metrów i wspiera technologię inteligentnej redukcji szumów, co zapewnia wysoką jakość komunikacji, na przykład podczas gry zespołowej. Urządzenie zostało też wyposażone w pojedynczy pięciokierunkowy joystick, dzięki któremu użytkownik może w szybki i wygodny sposób wybrać na przykład najlepszy efekt wyświetlania spośród ośmiu dostępnych trybów.

Nowy monitor Huawei obsługuje częstotliwość odświeżania na poziomie 165 Hz oraz dedykowany tryb eSport, dzięki czemu użytkownik może cieszyć się wysokim komfortem korzystania z urządzenia, szczególnie podczas grania w zaawansowane gry komputerowe. Został też wyposażony w funkcję Dark Field Control, która dostosowuje jasność wyświetlacza w scenach o słabym oświetleniu. MateView GT zapewnia też ochronę oczu użytkownika – w urządzeniu zastosowano technologię ograniczającą emisję niebieskiego światła, potwierdzoną certyfikatem TÜV Rheinland oraz ograniczono efekt migotania ekranu.

Huawei Mateview GT wyposażony jest w szeroką gamę portów, w tym gniazdo audio 3,5 mm, dwa porty HDMI 2.0, port DisplayPort 1.4 oraz funkcjonalne złącze USB typu C.

Od dzisiaj do 22 sierpnia MateView GT dostępny jest w ofercie premierowej w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch GT 2 Pro w rekomendowanej cenie 1999 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.