Komunikaty PR

Nagrody pieniężne na łączną kwotę 12 000 zł – rusza turniej gamingowy Huawei

2021-08-05  |  13:00
Biuro prasowe

Huawei zaprasza do udziału w turnieju gamingowym towarzyszącym sprzedaży pierwszego gamingowego monitora marki – Huawei MateView GT. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 12 000 zł oraz nagrody rzeczowe, w tym wspomniany monitor MateView GT, smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro czy słuchawki FreeBuds 4i. Od dzisiaj gracze mogą zapisywać się do udziału w dwóch grach – League of Legends oraz Teamfight Tactics. W projekcie wezmą udział popularni i doświadczeni gracze – ArQuel, Kubon, BlackFirelce i Tuttek.

Zapisy do udziału w obu grach wystartowały 4 sierpnia na stronie: freeforall.gg. W przypadku gry LOL potrwają do 9 sierpnia, a TFT – do 19 sierpnia. Turniej organizowany jest we współpracy z Fantasyexpo.

Pierwszy turniej - „Battle League of Legends powered by Huawei” – to zawody, który zostaną rozegrane w formacie jeden na jeden. Cykl składać się będzie z czterech rund kwalifikacyjnych, w których łącznie zapisać się może aż 16 000 graczy. Kwalifikacje potrwają od 10 do 13 sierpnia. Faza pucharowa, która rozpocznie się 15 sierpnia i zakończy się wielkim finałem 18 sierpnia, będzie transmitowana na Twitchu Jakuba „Kubona” Turowicza oraz komentowana przez samego Kubona i Krzysztofa „Arquela” Saucia. Również 18 sierpnia obaj komentatorzy, gwiazdy polskiej sceny LOL-a, zagrają także mecz pokazowy.

Zwycięzca turnieju LOL otrzyma 2 000 zł, monitor MateView GT, Watch GT 2 Pro oraz FreeBuds 4i, zdobywca drugiego miejsca – 1 500 zł, monitor MateView GT i Watch GT 2 Pro, a gracz, który zajmie trzecie miejsce – 1 000 zł, monitor MateView GT oraz Huawei FreeBuds 4i. Nagrodzeni zostaną również gamerzy, którzy zajmą miejsca od czwartego do ósmego.

Druga gra turnieju – „Battle Teamfight Tactics” – podzielona jest na dwie rundy kwalifikacyjne, w których może wziąć udział 800 osób, oraz 3 rundy finałowe. Zmagania zakończą dwa mecze finałowe, które odbędą się 26 sierpnia. Rundy finałowe i finał będą transmitowane na kanale Cezarego „BlackFirelce” Cholewskiego oraz komentowane przez BlackFirelce oraz Łukasza „Tuttka” Lipkę.

Zwycięzca rozgrywki TFT otrzyma 2 500 zł, monitor MateView GT, Watch GT 2 Pro oraz FreeBuds 4i, zdobywca drugiego miejsca – 800 zł, monitor MateView GT i Watch GT 2 Pro, a gracz na trzecim miejscu – 700 zł, monitor MateView GT oraz Huawei FreeBuds 4i. Podobnie jak w przypadku turnieju LOL-a, nagrodzeni zostaną gracze, aż do ósmego miejsca.

MateView GT – pierwszy monitor Huawei dedykowany graczom
Monitor Huawei MateView GT został wyposażony w 34-calowy wyświetlacz o proporcjach 21:9, którego krzywizna wynosi 1500R. Ekran urządzenia obsługuje rozdzielczość wynoszącą 3440 x 1440 pikseli. Wyświetlacz zwiększa dokładność odwzorowania kolorów, dzięki obsłudze przestrzeni barw DCI-P3. Każdy pojedynczy panel wyświetlacza jest fabrycznie skalibrowany tak, aby wyróżniał się wartością Delta na poziomie E <2. Co więcej, MateView GT obsługuje szczytową jasność 350 nitów. Współczynnik kontrastu wyświetlacza wynosi 4000:1.

Huawei MateView GT wyróżnia się też zintegrowanym soundbarem, na który składają się dwa głośniki zapewniające dźwięk stereo 2.0. Soundbar jest obsługiwany przez panel dotykowy RBG z wbudowaną listwą świetlną, który umożliwia użytkownikowi łatwą regulację głośności za pomocą palca. Monitor został wyposażony w podwójny mikrofon, który odbiera dźwięk w promieniu czterech metrów i wspiera technologię inteligentnej redukcji szumów, co zapewnia wysoką jakość komunikacji, na przykład podczas gry zespołowej. Urządzenie zostało też wyposażone w pojedynczy pięciokierunkowy joystick, dzięki któremu użytkownik może w szybki i wygodny sposób wybrać na przykład najlepszy efekt wyświetlania spośród ośmiu dostępnych trybów.

Nowy monitor Huawei obsługuje częstotliwość odświeżania na poziomie 165 Hz oraz dedykowany tryb eSport, dzięki czemu użytkownik może cieszyć się wysokim komfortem korzystania z urządzenia, szczególnie podczas grania w zaawansowane gry komputerowe. Został też wyposażony w funkcję Dark Field Control, która dostosowuje jasność wyświetlacza w scenach o słabym oświetleniu. MateView GT zapewnia też ochronę oczu użytkownika – w urządzeniu zastosowano technologię ograniczającą emisję niebieskiego światła, potwierdzoną certyfikatem TÜV Rheinland oraz ograniczono efekt migotania ekranu.

Huawei Mateview GT wyposażony jest w szeroką gamę portów, w tym gniazdo audio 3,5 mm, dwa porty HDMI 2.0, port DisplayPort 1.4 oraz funkcjonalne złącze USB typu C.

Od dzisiaj do 22 sierpnia MateView GT dostępny jest w ofercie premierowej w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch GT 2 Pro w rekomendowanej cenie 1999 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.