Nadciąga totalna demolka! Dziś premiera dema gry Demolish & Build 3
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Nadciąga totalna demolka! Dziś premiera dema gry Demolish & Build 3
Już dziś gracze będą mogli spróbować swoich sił za sterami koparki wyburzeniowej w wersji demonstracyjnej flagowego projektu z portfolio Demolish Games. Producent i wydawca gier z gatunku symulatorów udostępni na platformie Steam demo Demolish & Build 3: Excavator Playground. Premiera pełnej wersji gry Demolish & Build 3 zaplanowana jest na pierwszą połowę 2023 r. Spółka z grupy kapitałowej Ultimate Games jeszcze w tym roku planuje zadebiutować na rynku NewConnect.
- Demolish & Build 3: Excavator Playground jest w pełni grywalną zapowiedzią tego, co zaprezentujemy w pełnej wersji. Wydanie gry w wersji demonstracyjnej to spełnienie kolejnego kroku milowego przed wydaniem naszego flagowego tytułu – Demolish & Build 3. Liczymy na cenny i merytoryczny feedback ze środowiska graczy, który na pewno pomoże nam lepiej dopracować najważniejsze elementy rozgrywki, poprawić ewentualne błędy, a za razem rozbudować wishlistę gry - mówi Paweł Dywelski, CEO Demolish Games.
Demolish & Build 3: Excavator Playground to demo nadchodzącej gry Demolish & Build 3, pozwalające zapoznać się z fizyką jazdy nowoczesnej gąsienicowej koparki oraz zgłębić tajniki prac wyburzeniowych. W demie pojawią się rampy najazdowe, konstrukcje betonowe i inne obiekty, które można zburzyć oraz niewielki tor testowy. Gra będzie dostępna w 8 wersjach językowych. Ponadto gracz będzie miał do dyspozycji widok z pierwszej i trzeciej osoby.
W Demolish & Build 3 gracz wcieli się w rolę właściciela firmy budowlanej i będzie, m.in.: przyjmować
i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości. W grze pojawią się nowe systemy zniszczeń oraz konstrukcje budynków, a także różnego rodzaju zagrożenia – w trakcie wyburzania nieostrożny gracz może zostać zraniony spadającą cegłą, porażony prądem czy poparzony w wywołanym przez nieuwagę pożarze. Premiera pełnej wersji Demolish & Build 3 planowana jest na pierwszą połowę 2023 r. Demolish Games jest wydawcą oraz producentem tego tytułu. Gra będzie dostępna na komputerach stacjonarnych oraz najpopularniejszych konsolach.
Demolish Games na swoim kanale Discord daje graczom możliwość zaangażowania się w tworzenie tej gry poprzez wymianę doświadczeń.
Spółka planuje dołączyć do rynku NewConnect w drugiej połowie 2022 roku.
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/2021130/Demolish__Build_3_Excavator_Playground/
Trailer: https://youtu.be/oC2o8nbJn9M
Discord: https://discord.gg/eV4HxANs5E
***
O spółce:
Demolish Games S.A. to spółka z grupy Ultimate Games, która specjalizuje się w produkcji gier z gatunku symulatorów. Studio koncentruje się na projektach z popularnej serii „Demolish & Build”. Największym projektem studia jest „Demolish & Build 3”. Demolish Games planuje wejść na rynek NewConnect w drugiej połowie 2022 roku.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.