MT Tower wchodzi na rynek. Oferuje nowy poziom doświadczeń w metawersie
MT Tower, nowy wirtualny świat metawersu z uber-realistycznymi awatarami, wchodzi na rynek. Wyjątkowa platforma gamingowa Web3 pozwala ludziom nawiązywać nowe znajomości, poznawać marki i tworzyć własny świat, dzieląc się nim zarówno z wewnątrz, jak i na zewnątrz - w mediach społecznościowych. To innowacyjna koncepcja, która łamie zasady tradycyjnych platform social media i wprowadza nową przestrzeń pełną kultury i sztuki.
Nowy metawerse o nazwie MT Tower to wirtualna przestrzeń, w której wszystko dotyczy wirtualnych interakcji. Platforma wykracza poza istniejące media społecznościowe i może odpowiadać na wszystkie ich potrzeby, dzięki tzw. phygital, czyli trendowi, który polega na łączeniu doświadczeń fizycznych (ang. physical) i cyfrowych (digital). Szerokie spektrum narzędzi personalizacji i kastomizacji umożliwia użytkownikom rozwijanie własnej kreatywności, wykraczającej poza to, co jest możliwe w prawdziwym świecie.
Głównym celem projektu jest stworzenie platformy metawerse, w której użytkownicy będą prowadzić życie jako Wirtualni Influencerzy na wszystkich platformach społecznościowych oraz będą mieli szerokie możliwości kreowania swoich postaci i dostosowywania ich wyglądu a także stylu życia według własnych upodobań i preferencji. Wirtualne odpowiedniki influencerów będą pewnego rodzaju pomostem pomiędzy oprogramowaniem a mediami społecznościowymi, którzy będą służyć do łączenia wszystkich punktów styku marki w jeden wielki ekosystem - MT Tower.
- Naszym celem jest zdefiniowanie przyszłości wirtualnych platform społecznościowych. Tworząc nową metodę budowania więzi społecznych, chcemy, aby ludzie poczuli wyjątkową, surrealistyczną i gamingową atmosferę w cyfrowym świecie. Mamy nadzieję w przyszłości wnieść więcej możliwości do wirtualnych platform społecznościowych i zrewolucjonizować sposób, w jaki ludzie nawiązują kontakty towarzyskie – powiedział Igor Łukasik, założyciel i CEO MT Tower.
Z badań wynika, że wirtualni influencerzy są zdecydowanie bardziej skuteczni w wywieraniu wpływu niż ich ludzkie odpowiedniki. Ich istnienie jest wirtualne, ale ich wpływ jest realny:
-
55% osób, które obserwowały wirtualnych influencerów, dokonało więcej zakupów;
-
55% uczestniczyło w wydarzeniu;
-
53% śledziło markę;
-
52% badało produkt marki.
Już 12 sierpnia wielka premiera projektu - odliczaj czas z nami!
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Konsument
Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.
Edukacja
W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.