Komunikaty PR

MT Tower wchodzi na rynek. Oferuje nowy poziom doświadczeń w metawersie

2022-08-10  |  12:30
Biuro prasowe

MT Tower, nowy wirtualny świat metawersu z uber-realistycznymi awatarami, wchodzi na rynek. Wyjątkowa platforma gamingowa Web3 pozwala ludziom nawiązywać nowe znajomości, poznawać marki i tworzyć własny świat, dzieląc się nim zarówno z wewnątrz, jak i na zewnątrz - w mediach społecznościowych. To innowacyjna koncepcja, która łamie zasady tradycyjnych platform social media i wprowadza nową przestrzeń pełną kultury i sztuki. 

Nowy metawerse o nazwie MT Tower to wirtualna przestrzeń, w której wszystko dotyczy wirtualnych interakcji. Platforma wykracza poza istniejące media społecznościowe i może odpowiadać na wszystkie ich potrzeby, dzięki tzw. phygital, czyli trendowi, który polega na łączeniu doświadczeń fizycznych (ang. physical) i cyfrowych (digital). Szerokie spektrum narzędzi personalizacji i kastomizacji umożliwia użytkownikom rozwijanie własnej kreatywności, wykraczającej poza to, co jest możliwe w prawdziwym świecie. 

Głównym celem projektu jest stworzenie platformy metawerse, w której użytkownicy będą prowadzić życie jako Wirtualni Influencerzy na wszystkich platformach społecznościowych oraz będą mieli szerokie możliwości kreowania swoich postaci i dostosowywania ich wyglądu a także stylu życia według własnych upodobań i preferencji. Wirtualne odpowiedniki influencerów będą pewnego rodzaju pomostem pomiędzy oprogramowaniem a mediami społecznościowymi, którzy będą służyć do łączenia wszystkich punktów styku marki w jeden wielki ekosystem - MT Tower.

- Naszym celem jest zdefiniowanie przyszłości wirtualnych platform społecznościowych. Tworząc nową metodę budowania więzi społecznych, chcemy, aby ludzie poczuli wyjątkową, surrealistyczną i gamingową atmosferę w cyfrowym świecie. Mamy nadzieję w przyszłości wnieść więcej możliwości do wirtualnych platform społecznościowych i zrewolucjonizować sposób, w jaki ludzie nawiązują kontakty towarzyskie – powiedział Igor Łukasik, założyciel i CEO MT Tower.

Z badań wynika, że wirtualni influencerzy są zdecydowanie bardziej skuteczni w wywieraniu wpływu niż ich ludzkie odpowiedniki. Ich istnienie jest wirtualne, ale ich wpływ jest realny:

  • 55% osób, które obserwowały wirtualnych influencerów, dokonało więcej zakupów;

  • 55% uczestniczyło w wydarzeniu;

  • 53% śledziło markę;

  • 52% badało produkt marki.

Już 12 sierpnia wielka premiera projektu - odliczaj czas z nami!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE

Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.

Konsument

Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.