Medieval Dynasty jeszcze w 2022 roku zadebiutuje na PlayStation5 i Xbox X/S
Medieval Dynasty jeszcze w 2022 roku zadebiutuje na PlayStation5 i Xbox X/S
Flagowy tytuł notowanej na NewConnect spółki Render Cube pozytywnie przeszedł proces certyfikacji. Jeszcze w 2022 roku Medieval Dynasty trafi na konsole PlayStation5 oraz Xbox Series X/S. Jednocześnie łódzkie studio prowadzi proces walidacji w zakresie możliwości wydania gry na PlayStation4 i Xbox One.
- Pozytywnie zakończony proces certyfikacji na konsole nowej generacji to kolejny milestone związany z Medieval Dynasty. Mocno wierzymy, że dzięki pojawieniu się konsolowej wersji gry trafimy do nowego grona odbiorców, co może pozytywnie wypłynąć na sprzedaż. Mimo, że od debiutu gry w formule early access minęły już prawie dwa lata dalej mamy mnóstwo pomysłów na jej rozwój. – komentuje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube
Medieval Dynasty cieszy się dużym zainteresowaniem wśród graczy na całym świecie, czego dowodem jest osiągnięcie 1 mln sprzedanych sztuk. Wishlista na platformie Steam przekroczyła 1.2 mln zapisów, a liczba komentarzy wynosi obecnie 26 tys. Gra nieustannie utrzymuje wysoki poziom pozytywnych ocen przekraczający 90%.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.