Medieval Dynasty 6 października zadebiutuje na konsolach nowej generacji!
Flagowy tytuł notowanej na NewConnect spółki Render Cube już 6 października zadebiutuje na PlayStation5 oraz Xbox Series X/S. Po raz pierwszy Medieval Dynasty w konsolowej wersji będzie prezentowany na targach Gamescom, w Kolonii, na stoisku wydawcy gry – Toplitz Productions. Jednocześnie Render Cube prowadzi proces walidacji w zakresie możliwość wydania projektu na PlayStation 4 oraz Xbox One.
- Wydanie naszego flagowego tytułu na konsole to kolejny ważny milestone w historii studia. Bardzo czekaliśmy na ten dzień. W końcu możemy oficjalnie potwierdzić terminu debiutu Medieval Dynasty na konsole nowej generacji. Włożyliśmy w ten port wiele pracy, liczymy, że gracze konsolowi docenią nasz tytuł w podobnym stopniu, jak zrobili to gracze PC. Teraz także możemy skoncentrować się na pracach nad trybem kooperacji, który ukaże się w przyszłym roku. – komentuje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube
Medieval Dynasty jest kluczowym projektem spółki. Dzięki doskonałej sprzedaży gry, po II kwartale br., spółka wypracowała 2,7 mln zł przychodów, co oznacza 59 proc. wzrost w porównaniu z tożsamym okresem ub. roku. Od kwietnia do czerwca EBITDA oraz zysk netto łódzkiego studia wyniosły odpowiednio 1,8 mln zł oraz 1,5 mln zł. Na koniec II kwartału spółka posiadała 15,5 mln zł środków pieniężnych.
W czerwcu sprzedaż Medieval Dynasty przekroczyła 1 mln sztuk. Ocena tytułu na platformie Steam wynosi ponad 90 proc. pozytywnych opinii. Projekt jest obecnie dostępny na Steam, GOG.com oraz Microsoft Store, Epic Store, a także w Xbox Game Pass dla PC
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.