Komunikaty PR

Matches Cup – gra mobilna, która bawi, uczy i dba o środowisko

2020-04-15  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.84 MB )

Na rynku gier mobilnych pojawił się nowy koncept, to Matches Cup – pozornie prosta, ale nie łatwa gra logiczna, za którą kryje się wiele zaskakujących rozwiązań. Twórcy dołożyli wszelkich starań, by oprócz aspektów rozrywkowych, gra dostarczała także odpowiednią dawkę edukacji. Dodatkowo, producenci przeznaczą 5% zysków z każdej zebranej subskrypcji na cele ratujące ekologię, a sam Matches Cup ma przyczynić się tym samym do rozwoju nowej kategorii gier.

Zasady gry są proste. Należy ułożyć zapałki w odpowiedniej konfiguracji tak, aby równanie matematyczne stworzone przy ich pomocy było poprawne. To doskonale znana łamigłówka, którą każdy rozwiązywał w szkole podstawowej. W grze występuje ponad 5,5 mln kombinacji na 12 poziomach trudności, które zapewniają kilka miesięcy rozrywki. Całość urozmaica dodatkowy tryb zabawy, dzięki któremu można współzawodniczyć z innymi. W wersję testową Matches Cup zagrało ponad pół miliona graczy na całym świecie.

Cechą wyróżniającą Matches Cup jest wkład w budowanie świadomości ekologicznej jej graczy. Ideą twórców gry, studia Futuresalt Entertainment, jest wsparcie ochrony środowiska poprzez tworzenie nowego segmentu gier wśród sympatyków ekologii. Studio przekazuje 5% zysków z każdej zebranej subskrypcji na cele wspierające ratowanie natury. Dzięki zaangażowaniu w grę jej użytkownicy mają szansę przyczynić się ratowania środowiska naturalnego, a docelowo, wraz z rozwojem projektu, wskazać cel, na który te pieniądze zostaną przeznaczone.

Matches Cup to gra dostosowana do wymagań wielu typów graczy, od logicznych maniaków aż po matematycznych sceptyków. Wierzymy, że absolutnie każdy będzie się z nami dobrze bawił, a sama gra przyda się także w celach edukacyjnych. Polska i jednocześnie światowa premiera naszej gry to efekt wielu miesięcy pracy całego zespołu. Cieszymy się, że możemy podzielić się ze światem projektem, nad którym tak intensywnie pracowaliśmy – powiedział Łukasz Klejnberg, CEO Futuresalt Entertainment, inicjator projektu Matches Cup.

Do korzystania z aplikacji potrzebny jest smartfon lub tablet z systemem Android lub iOS. Pierwsze 50 równań gracze otrzymują za darmo, zaś za kontynuowanie rozgrywki trzeba zapłacić 14,99 zł miesięcznie, z czego 5% trafi na cele związane z ochroną środowiska. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.