Magazyn CD-Action wydaje numer specjalny o kultowej dla Polaków grze
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Seria Heroes of Might and Magic to temat nowego wydania specjalnego magazynu CD-Action. Wydanie zostanie poświęcone w całości uwielbianemu w Polsce od niemal 30 lat cyklowi gier strategicznych. Wydawca magazynu, Gaming Tech Esports Media S.A., podkreśla, że to kolejny etap w rozwoju dla będącej na rynku od ponad 27 lat marki CD-Action.
Po przejściu na kwartalny cykl wydawniczy magazynu CD-Action oraz wznowieniu czasopisma Retro, przeznaczonego dla fanów dawnej elektronicznej rozrywki, firma szuka kolejnych możliwości rozwoju.
– Przez 3 lata przeszliśmy naprawdę długą drogę – mówi Lidia Ukleja, prezes Gaming Tech Esports Media S.A. – Od wykupienia CD-Action od Wydawnictwa Bauer, przez uruchomienie kanału YouTube, modernizację strony internetowej i start serwisu CD-Action Family, po emisję cotygodniowych podcastów i w końcu organizację dużych targów CD-Action Expo w Hali Stulecia we Wrocławiu.
Targi odbyły się w dniach 1-2 lipca, przez dwa dni pojawiło się tam ponad 12 tysięcy osób. Wśród licznych atrakcji znalazły się finały Pucharu Polski w Heroes III, organizowane przez CD-Action oraz H3.gg, a także symfoniczny koncert Heroes Orchestra.
– Heroes III to gra łącząca kilka pokoleń graczy, a zarówno nasz Puchar Polski, jak i koncert, zainteresowały mnóstwo ludzi. To wszystko zainspirowało nas do tego, aby przygotować wydanie specjalne CD-Action – tłumaczy Barnaba Siegel, szef mediów cyfrowych w GTEM S.A.. – Chcemy zrobić niespodziankę dla tych, którzy mile wspominają rozgrywanie przed laty „jeszcze jednej tury”, ale też podsumować olbrzymi wkład fanów w rozwój “Herosów” i całej zbudowanej wokół tego sceny.
CD-Action – wydanie specjalne: Heroes of Might and Magic ukaże się we wrześniu 2023 roku. Magazyn będzie miał 132 strony i wypełnią go teksty zarówno redaktorów i współpracowników CD-Action, jak i społeczności skupionej wokół Heroes III. Wydawca zdecydował się po raz pierwszy na dystrybucję magazynu własnymi kanałami sprzedaży. Pismo w cenie 27,99 zł można kupić jedynie w sklepie CD-Action lub na Allegro.
– Parafrazując klasyka, „pogłoski o śmierci druku są mocno przesadzone”. Dowodem na to jest zainteresowanie, jakim cieszy się od momentu pierwszej zapowiedzi nasz magazyn o Heroes of Might and Magic. – mówi Witold Tłuchowski, szef mediów drukowanych w GTEM. – Widzimy, że na rynku nie brakuje osób chętnych na zakup tradycyjnych czasopism, ale sprawdzamy też inne formy dystrybucji. Najnowszy numer CD-Action dostępny jest zarówno w wydaniu papierowym jak i w formie audiobooka oraz ebooka.
Dla wszystkich, którzy zdecydują się na preorder, szykowana jest specjalna, wysokiej jakości grafika z ilustracją z gry oraz dodatkowy bonus. CD-Action szykuje także linię limitowanych gadżetów inspirowanych kultowym tytułem.
CD-Action – wydanie specjalne: Heroes of Might and Magic III w sklepie cdaction.pl: https://sklep.cdaction.pl/shop/cd-action-wydanie-specjalne-heroes-of-might-and-magic-iii-preorder/
CD-Action – wydanie specjalne: Heroes of Might and Magic III na Allegro.pl: https://allegro.pl/oferta/wydanie-specjalne-heroes-of-might-and-magic-iii-13981004543
Więcej informacji o wydaniu specjalnym: https://www.cdaction.pl/newsy/robimy-wydanie-specjalne-cd-action-o-heroes-of-might-and-magic-iii
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.