Kupuj gadżety z insbay
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Lubisz dobrą kawę, a herbatę pijesz nałogowo? Sprawdź najlepsze gadżety dla kawosza i miłośnika herbat polecane w programie „Pani Gadżet”, który już od 10 lat pokazuje Polkom ciekawe rozwiązania i sprawdzone patenty. Przekonaj się sama, że termos może służyć nie tylko do serwowania napojów, a kawa smakuje świetnie nawet na zimno.
Program „Pani Gadżet” poleca – gadżety kawosza
Nie ma nic lepszego niż świeża i aromatyczna kawa o poranku. Jak się okazuje, nie trzeba jej pić wyłącznie na ciepło. Czy wiecie, że kawa parzona na zimno jest mocniejsza, zdrowsza, ma mniejszą kwasowość i słodszy, gładszy oraz bardziej głęboki smak? Jeśli lubicie kawę zaparzaną na zimno lub jesteście ciekawi, jak ona może smakować, to koniecznie przetestujcie zaparzacz kawy na zimno od Asobu polecany w najnowszym sezonie programu „Pani Gadżet”. Ten gadżet to 2w1, czyli zaparzacz i przenośna karafka odporna na przeciekanie – teraz przygotowane cold brew możecie zabrać ze sobą dosłownie wszędzie. Całość kupicie za około 180 zł.
Kawę można parzyć na dziesiątki sposobów. Jak wybrać ten najlepszy? Zasugerować się poleceniem z programu „Pani Gadżet”. W jednym z odcinków popularnego formatu telewizyjnego mogliśmy zobaczyć aż trzy akcesoria do przygotowywania kawy – ekspres Chemex (cena ok. 200 zł), zaparzacz typu Dripper (cena ok. 70 zł) oraz Aeropress (cena ok. 150 zł). Chemex jest szklany i wykorzystuje gęste, papierowe filtry. To właśnie dzięki nim zaparzona kawa będzie mocna i wytrawna. Dripper jest poręczny i parzy kawę naprawdę szybko, a Aeropress działa pod ciśnieniem i jest w stanie przygotować kawę jak z najlepszej kawiarnii już w 120 sekund!
Macie w domu ekspres na kapsułki? Teraz możecie pić z niego kawę, a przy tym być bardziej EKO. Jak? Wymieniając kawę w kapsułkach na metalowe kapsułki wielorazowego użytku. Warto dodać, że do takiej kapsułki możecie wsypać dowolnie wybraną i wcześniej zmieloną kawę. To duża oszczędność, ponieważ kilogram kawy w kapsułkach kosztuje średnio 300 zł, a kilogram klasycznej zmielonej arabiki to koszt ok. 70 zł! Ponadto do kapsułki wielorazowego użytku możecie wsypać tyle kawy, ile chcecie – to idealne rozwiązanie, jeśli nie planujecie wypić całej filiżanki lub wolicie kawę słabszą. Nie zapominajmy, że takie wielorazowe kapsułki są dostępne w różnych rozmiarach, dzięki czemu bez problemu dopasujecie je do własnych ekspresów. Cena tego gadżetu? Od 20 do 100 zł.
Program „Pani Gadżet” poleca – gadżety herbaciane
Lubisz liściastą herbatę? Jeśli tak, to w swojej kuchni masz zapewne kilka różnych sitek do jej zaparzania. A co powiesz na magnetyczny zaparzacz do herbaty od marki MagTea? To mały, ale za to jakże praktyczny gadżet. Wystarczy wsypać do niego ulubioną herbatę, włożyć go na dno szklanki, a następnie przyłożyć magnes z drugiej strony i...zaparzać. Bez obaw – dzięki magnesowej łapce bez problemu wyciągniecie zaparzacz w dowolnym momencie. Ponadto jest ona na tyle silna, że gadżet możecie używać w różnego rodzaju szklanych i porcelanowych naczyniach. Nawet tych z grubymi ściankami. Warto dodać, że zaparzacz od MagTea występuje w różnych wersjach kolorystycznych, ma sitko w kształcie marokańskich wzorów i kosztuje ok. 65 zł
Kolejny gadżet to poręczna butelka marki Qwetch z dwoma sitkami do zaparzania herbaty liściastej – jeden do krótkotrwałej, a drugi do długotrwałej infuzji. Butelka jest wytrzymała, ma podwójne szklane ścianki, dzięki czemu nie parzy w dłonie, a ponadto utrzymuje ciepło napojów do 1h. Jej cena to ok. 130 zł.
Program „Pani Gadżet” poleca – termosy, butelki i inne eko gadżety do picia napojów
Grający termos? Okazuje się, że to możliwe. Termos marki Jula z głośnikiem wbudowanym w zakrętkę ma pojemność 460 ml i sprawdzi się zarówno do ciepłych, jak i zimnych napojów. Jak działa jego głośnik? Bardzo intuicyjnie – po prostu łączy się ze smartfonem za pośrednictwem Bluetooth. Ile kosztuje tak gadżeciarski termos? Około 150 zł.
Składany silikonowy kubek To Go Lekue to gadżet dla osób, które nie lubią pić napojów prosto z termosu czy butelki. Po złożeniu zajmuje bardzo mało miejsca – można zmieścić go nie tylko do plecaka, ale nawet do małej torebki czy kieszeni kurtki. Ponadto jego konstrukcja została zaprojektowana tak, że jest bardzo stabilny. Co więcej, można swobodnie myć go w zmywarce. Cena? Około 50 zł.
Ostatni gadżet jest dość uniwersalny, a więc sprawdzi się nie tylko do picia ciepłej kawy czy herbaty, ale nawet zimnych napojów, np. lemoniady lub zdrowego smoothie. Mowa o butelce termicznej Clima 24 Bottles. Co warto o niej wiedzieć? Ma 500 ml pojemności, występuje w wielu różnych wariantach kolorystycznych, a co ważniejsze, utrzymuje temperaturę ciepłych napojów przez 12h, a zimnych przez 24h. Ponadto do butelki można oddzielnie dokupić korek, np. gdyby ktoś go zgubił. Cena gadżetu to ok. 150 zł.
insbay – wszystkie polecenia z programu „Pani Gadżet” w jednym miejscu
Uwielbiacie porady i patenty z programu „Pani Gadżet”? Świetnie się składa – teraz możecie mieć je w jednym miejscu, a to wszystko dzięki darmowej aplikacji mobilnej insbay. Za pośrednictwem insbay kupicie gadżety prezentowane w programie „Pani Gadżet” oraz „Pani Gadżet EXTRA”. Ponadto w aplikacji znajdziecie też inne produkty pokazywane w znanych i lubianych programach telewizyjnych kanałów HGTV i TVN Style – za pośrednictwem insbay kupicie chociażby meble i dodatki do wnętrz ze „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Weekendowa metamorfoza”, “Wymarzone ogrody” czy „Rośliny dla zielonych”. Nie czekaj i pobierz darmową aplikację – będziesz na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi gadżetami oraz wnętrzarskimi trendami.
Adam Mazurek
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.