Już 30 października br. zobaczymy najnowsze demo gry Play of Battle
Warszawskie studio gamingowe Play of Battle S.A. pracujące nad unikalną grą o tej samej nazwie - już 30 października br. zaprezentuje najnowsze demo swojego tytułu. Pokaz odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, w godzinach 19:00-21:00. Wydarzenie skierowane jest zarówno do graczy, przedstawicieli mediów, jak i potencjalnych inwestorów, którzy będą mieli okazję zapoznać się z postępami w produkcji gry. Osoby chcące uczestniczyć w prezentacji demo, mogą zarejestrować się na stronie www.playofbattle.com/demo.
- Intensywnie skupiamy się na tym, aby gra Play of Battle wyróżniała się na tle konkurencji m.in. pod względem rozgrywki i realizmu. Jej najnowsze demo, które zaprezentujemy już pod koniec października, pokaże, jak dużo udało nam się osiągnąć. Jest ono wynikiem wielu miesięcy starań i współpracy całego zespołu. Cieszymy się, że po raz kolejny będziemy mogli pokazać nasze postępy. Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału w tym wydarzeniu - mówi Jarosław Kotowski, game director i wiceprezes Play of Battle S.A.
Poza wyczekiwaną prezentacją najnowszego dema, które pokaże 4 kluczowe dla rozgrywki bitwy, podczas wydarzenia przewidziano dyskusję z zarządem Play of Battle S.A. Wezmą w niej udział Jacek Bartosiak - ekspert do spraw geopolityki i prezes studia oraz Jarosław Kotowski - game director Play of Battle i wiceprezes firmy. Twórcy gry opowiedzą również o planach dotyczących jej przyszłego rozwoju.
Play of Battle będzie unikalnym połączeniem Grand Strategy z bitwami RTS, które zaoferuje graczom możliwość pokierowania jednym z państw świata, decydowania o jego losach oraz prowadzenia złożonych bitew w realistycznej scenerii lat współczesnych. W prace nad grą zaangażowani są światowi eksperci militarni, tacy jak Krystian Zięć - pilot F-16, dr George Friedman, gen. Waldemar Skrzypczak oraz prof. Norman Davies. Dzielą się oni swoją unikalną wiedzą z twórcami gry, którzy starają się przenieść ją na ekrany. To jedna z największych przewag konkurencyjnych produkcji.
- Nasz projekt wyróżnia fakt, że łączy elementy strategiczne z dynamicznymi starciami w unikalny sposób. Staramy się, aby każda decyzja gracza miała rzeczywisty wpływ na wynik bitwy, co czyni rozgrywkę bardziej angażującą. Co więcej - wiedza jaką dysponujemy, pozwala nam na tworzenie gry, zgodnej z prawdą i realiami wojny. Wierzymy, że nasze podejście znajdzie uznanie zarówno wśród fanów gier strategicznych, jak i tych, którzy szukają szybkiej, emocjonującej akcji - dodaje Jacek Bartosiak, prezes Play of Battle S.A.
Play of Battle jest jednym z najbardziej oczekiwanych projektów w polskim przemyśle gamingowym. W 2023 r. warszawskie studio zaprezentowało demo gry po raz pierwszy. Prezentacja odniosła ogromny sukces, przyciągając ponad 500 osób. W tym roku spółka liczy na jeszcze większe zainteresowanie.
Serdecznie zapraszamy na wydarzenie. Wejściówki są dostępne na stronie: www.playofbattle.com/demo.
Zapowiedź pokazu demo: https://www.youtube.com/watch?v=HjorKYQqgzM
Planowo najnowsze demo tytułu zostanie udostępnione graczom w 2025 r. Premiera pełnej wersji gry planowana jest w 2026 r. Jej całkowity budżet to niespełna 20 mln zł. W celu zebrania środków finansowych, które pozwolą na ciągłą kontynuację prac nad produkcją - Play of Battle S.A. rozważa przeprowadzenie oferty publicznej akcji. Więcej informacji na temat projektu i planowanej oferty można znaleźć pod adresem: www.playofbattle.com/join.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.