Już 30 października br. zobaczymy najnowsze demo gry Play of Battle
Warszawskie studio gamingowe Play of Battle S.A. pracujące nad unikalną grą o tej samej nazwie - już 30 października br. zaprezentuje najnowsze demo swojego tytułu. Pokaz odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, w godzinach 19:00-21:00. Wydarzenie skierowane jest zarówno do graczy, przedstawicieli mediów, jak i potencjalnych inwestorów, którzy będą mieli okazję zapoznać się z postępami w produkcji gry. Osoby chcące uczestniczyć w prezentacji demo, mogą zarejestrować się na stronie www.playofbattle.com/demo.
- Intensywnie skupiamy się na tym, aby gra Play of Battle wyróżniała się na tle konkurencji m.in. pod względem rozgrywki i realizmu. Jej najnowsze demo, które zaprezentujemy już pod koniec października, pokaże, jak dużo udało nam się osiągnąć. Jest ono wynikiem wielu miesięcy starań i współpracy całego zespołu. Cieszymy się, że po raz kolejny będziemy mogli pokazać nasze postępy. Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału w tym wydarzeniu - mówi Jarosław Kotowski, game director i wiceprezes Play of Battle S.A.
Poza wyczekiwaną prezentacją najnowszego dema, które pokaże 4 kluczowe dla rozgrywki bitwy, podczas wydarzenia przewidziano dyskusję z zarządem Play of Battle S.A. Wezmą w niej udział Jacek Bartosiak - ekspert do spraw geopolityki i prezes studia oraz Jarosław Kotowski - game director Play of Battle i wiceprezes firmy. Twórcy gry opowiedzą również o planach dotyczących jej przyszłego rozwoju.
Play of Battle będzie unikalnym połączeniem Grand Strategy z bitwami RTS, które zaoferuje graczom możliwość pokierowania jednym z państw świata, decydowania o jego losach oraz prowadzenia złożonych bitew w realistycznej scenerii lat współczesnych. W prace nad grą zaangażowani są światowi eksperci militarni, tacy jak Krystian Zięć - pilot F-16, dr George Friedman, gen. Waldemar Skrzypczak oraz prof. Norman Davies. Dzielą się oni swoją unikalną wiedzą z twórcami gry, którzy starają się przenieść ją na ekrany. To jedna z największych przewag konkurencyjnych produkcji.
- Nasz projekt wyróżnia fakt, że łączy elementy strategiczne z dynamicznymi starciami w unikalny sposób. Staramy się, aby każda decyzja gracza miała rzeczywisty wpływ na wynik bitwy, co czyni rozgrywkę bardziej angażującą. Co więcej - wiedza jaką dysponujemy, pozwala nam na tworzenie gry, zgodnej z prawdą i realiami wojny. Wierzymy, że nasze podejście znajdzie uznanie zarówno wśród fanów gier strategicznych, jak i tych, którzy szukają szybkiej, emocjonującej akcji - dodaje Jacek Bartosiak, prezes Play of Battle S.A.
Play of Battle jest jednym z najbardziej oczekiwanych projektów w polskim przemyśle gamingowym. W 2023 r. warszawskie studio zaprezentowało demo gry po raz pierwszy. Prezentacja odniosła ogromny sukces, przyciągając ponad 500 osób. W tym roku spółka liczy na jeszcze większe zainteresowanie.
Serdecznie zapraszamy na wydarzenie. Wejściówki są dostępne na stronie: www.playofbattle.com/demo.
Zapowiedź pokazu demo: https://www.youtube.com/watch?v=HjorKYQqgzM
Planowo najnowsze demo tytułu zostanie udostępnione graczom w 2025 r. Premiera pełnej wersji gry planowana jest w 2026 r. Jej całkowity budżet to niespełna 20 mln zł. W celu zebrania środków finansowych, które pozwolą na ciągłą kontynuację prac nad produkcją - Play of Battle S.A. rozważa przeprowadzenie oferty publicznej akcji. Więcej informacji na temat projektu i planowanej oferty można znaleźć pod adresem: www.playofbattle.com/join.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.