Komunikaty PR

„Instagram dla zwierząt” przedłuża termin emisji akcji do 2 grudnia 2022 r.

2022-11-03  |  09:30
Biuro prasowe

Warszawski startup Petgram S.A., który jako pierwszy na świecie połączył portal dedykowany miłośnikom i właścicielom zwierząt z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS, przedłuża termin oferty publicznej akcji w formie kampanii crowdinvestingowej do 2 grudnia br. W ramach emisji akcji oferowanych jest maksymalnie 448.000 akcji serii B po cenie emisyjnej ustalonej na poziomie 6,70 zł za jedną akcję. Emisja prowadzona jest na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. Zapisy w ramach transzy CrowdConnect będą przyjmowane do 30 listopada br.

Celem oferty publicznej akcji spółki Petgram S.A. jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł. Jeszcze w październiku firma poinformowała o tym, że zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy skierowanej do dużych inwestorów, zakończyły się sukcesem. W dwa dni zapisami objętych zostało 149.253 akcji serii B, o wartości wynoszącej blisko 1 mln zł.

- Podjęliśmy decyzję o przedłużeniu terminu emisji naszych akcji po to, żeby wszystkim zainteresowanym dać więcej czasu na poznanie naszej spółki oraz spokojne złożenie zapisów. Do tej pory pozyskaliśmy środki, które pozwolą nam m.in. na finalizację przejęcia portalu adopcyjnego Petopo.com, co jest jednym z naszych celów emisyjnych - mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.

Poza przejęciem spółki Petopo.com zebrane od inwestorów pieniądze Petgram S.A. planuje przeznaczyć na rozwój aplikacji oraz intensywne działania marketingowe, które pomogą firmie w ekspansji zagranicznej.

- Do tej pory wokół aplikacji zgromadziliśmy niespełna 27 tysięcy użytkowników. Co ciekawe - pomimo braku jej anglojęzycznej wersji, pochodzą Oni nie tylko z Polski, ale też ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii czy Szwecji. To pokazuje, że proponowane przez nas rozwiązanie ma duży potencjał i może podbić rynki zagraniczne. Pozyskane od inwestorów środki wesprą nas w działaniach i akcjach promocyjnych, dzięki którym staniemy się jeszcze bardziej widoczni - podkreśla Monika Goździalska, założycielka i akcjonariuszka Petgram S.A.

Twórcy „Instagrama dla zwierząt” zapowiadają też wzbogacenie aplikacji o liczne funkcjonalności, takie jak możliwość tworzenia postów i relacji wideo, forum dyskusyjne oraz monitoring zdrowia. W przyszłym roku planowane jest także uruchomienie anglojęzycznej wersji aplikacji, a w dalszej kolejności również hiszpańskojęzycznej.

- Szacunki pokazują, że tylko Europejczycy mają około 113 mln kotów i około 92 mln psów. To dowodzi, do jak wielkiej grupy docelowej skierowana jest nasza aplikacja, która w połączeniu z lokalizatorem GPS pozwala nie tylko na rozrywkę, ale również na zadbanie o to, co jest najważniejsze dla właścicieli czworonogów, czyli bezpieczeństwo. Od lat obserwujemy, że sposób myślenia o zwierzętach zmienia się i coraz większa liczba osób traktuje je jako pełnoprawnych członków rodziny. Właściciele na całym świecie wydają także coraz więcej pieniędzy, aby zapewnić swoim pupilom jak najlepszą opiekę. Jesteśmy przekonani, że to, co oferujemy, może im w tym realnie pomóc - podsumowuje Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A.

Kampania crowdinvestingowa Petgram na platformie CrowdConnect potrwa do 30 listopada, a cała oferta do 2 grudnia br. Wycena spółki przed emisją wynosi 16 mln zł.

Spółka Petgram S.A. w przyszłości zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Rozpoczęcie przez firmę procedury związanej z debiutem planowane jest w 2023 r.

Więcej informacji o trwającej kampanii:

https://crowdconnect.pl/campaigns/petgram

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO! Biuro prasowe
2024-04-17 | 15:00

Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO!

100 milionów osób każdego roku łapie za smartfony i  gra w Pokémon GO. Teraz fani na całym świecie odkryją na nowo przygodę z grą dzięki aż czterem aktualizacjom
Gry i aplikacje Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games
2024-03-01 | 10:00

Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games

Red Square Games, notowana na rynku NewConnect Spółka, zapowiada drugi tytuł na PC, nad którym pracuje od początku ubiegłego roku razem z Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny,
Gry i aplikacje „Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem
2024-02-08 | 08:30

„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem

Stworzona przez notowaną na rynku NewConnect spółkę VR Factory Games gra „Bartender VR Simulator” debiutuje dziś na PS VR2. Ten niezwykle popularny wśród graczy PS

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.