Komunikaty PR

„Instagram dla zwierząt” przedłuża termin emisji akcji do 2 grudnia 2022 r.

2022-11-03  |  09:30
Biuro prasowe

Warszawski startup Petgram S.A., który jako pierwszy na świecie połączył portal dedykowany miłośnikom i właścicielom zwierząt z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS, przedłuża termin oferty publicznej akcji w formie kampanii crowdinvestingowej do 2 grudnia br. W ramach emisji akcji oferowanych jest maksymalnie 448.000 akcji serii B po cenie emisyjnej ustalonej na poziomie 6,70 zł za jedną akcję. Emisja prowadzona jest na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. Zapisy w ramach transzy CrowdConnect będą przyjmowane do 30 listopada br.

Celem oferty publicznej akcji spółki Petgram S.A. jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł. Jeszcze w październiku firma poinformowała o tym, że zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy skierowanej do dużych inwestorów, zakończyły się sukcesem. W dwa dni zapisami objętych zostało 149.253 akcji serii B, o wartości wynoszącej blisko 1 mln zł.

- Podjęliśmy decyzję o przedłużeniu terminu emisji naszych akcji po to, żeby wszystkim zainteresowanym dać więcej czasu na poznanie naszej spółki oraz spokojne złożenie zapisów. Do tej pory pozyskaliśmy środki, które pozwolą nam m.in. na finalizację przejęcia portalu adopcyjnego Petopo.com, co jest jednym z naszych celów emisyjnych - mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.

Poza przejęciem spółki Petopo.com zebrane od inwestorów pieniądze Petgram S.A. planuje przeznaczyć na rozwój aplikacji oraz intensywne działania marketingowe, które pomogą firmie w ekspansji zagranicznej.

- Do tej pory wokół aplikacji zgromadziliśmy niespełna 27 tysięcy użytkowników. Co ciekawe - pomimo braku jej anglojęzycznej wersji, pochodzą Oni nie tylko z Polski, ale też ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii czy Szwecji. To pokazuje, że proponowane przez nas rozwiązanie ma duży potencjał i może podbić rynki zagraniczne. Pozyskane od inwestorów środki wesprą nas w działaniach i akcjach promocyjnych, dzięki którym staniemy się jeszcze bardziej widoczni - podkreśla Monika Goździalska, założycielka i akcjonariuszka Petgram S.A.

Twórcy „Instagrama dla zwierząt” zapowiadają też wzbogacenie aplikacji o liczne funkcjonalności, takie jak możliwość tworzenia postów i relacji wideo, forum dyskusyjne oraz monitoring zdrowia. W przyszłym roku planowane jest także uruchomienie anglojęzycznej wersji aplikacji, a w dalszej kolejności również hiszpańskojęzycznej.

- Szacunki pokazują, że tylko Europejczycy mają około 113 mln kotów i około 92 mln psów. To dowodzi, do jak wielkiej grupy docelowej skierowana jest nasza aplikacja, która w połączeniu z lokalizatorem GPS pozwala nie tylko na rozrywkę, ale również na zadbanie o to, co jest najważniejsze dla właścicieli czworonogów, czyli bezpieczeństwo. Od lat obserwujemy, że sposób myślenia o zwierzętach zmienia się i coraz większa liczba osób traktuje je jako pełnoprawnych członków rodziny. Właściciele na całym świecie wydają także coraz więcej pieniędzy, aby zapewnić swoim pupilom jak najlepszą opiekę. Jesteśmy przekonani, że to, co oferujemy, może im w tym realnie pomóc - podsumowuje Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A.

Kampania crowdinvestingowa Petgram na platformie CrowdConnect potrwa do 30 listopada, a cała oferta do 2 grudnia br. Wycena spółki przed emisją wynosi 16 mln zł.

Spółka Petgram S.A. w przyszłości zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Rozpoczęcie przez firmę procedury związanej z debiutem planowane jest w 2023 r.

Więcej informacji o trwającej kampanii:

https://crowdconnect.pl/campaigns/petgram

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi

Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.

Firma

Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych

Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.