Komunikaty PR

Immersion Games prezentuje pierwszy zwiastun do Divine Duel

2022-09-08  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – opublikował pierwszy zwiastun swojej najnowszej produkcji Divine Duel. Gra stawia na widowiskową akcję i wartką rywalizację pomiędzy graczami. Tytuł jest w finalnej fazie produkcji i zostanie wydany jeszcze w tym roku na najpopularniejszych platformach VR – Meta Quest i PCVR.

- Cieszę się, że nareszcie mogę przedstawić więcej szczegółów na temat projektu, nad którym intensywnie pracujemy od ponad roku. Divine Duel to nasze największe dotychczasowe przedsięwzięcie i zawiera ogrom ciekawych pomysłów, które opracowaliśmy i szlifowaliśmy na przestrzeni miesięcy. Dołożyliśmy wiele starań, żeby tytułowe pojedynki były ekscytujące i energiczne, ale jednocześnie żeby gracze mieli dużo swobody w zakresie doboru swojego wyposażenia - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.

W Divine Duel gracze wcielą się w jedną z kilku unikalnych postaci i wezmą udział w emocjonujących pojedynkach, do których mogą każdorazowo zabrać sześć z ponad czterdziestu pomysłowych broni, czarów i przywołańców. Żeby zatriumfować należy wykazać się nie tylko sprawnością fizyczną – umiejętne uniki są tutaj niezbędne, ale też pomysłowością w zakresie doboru wyposażenia. W tym celu twórcy przygotowali szereg ciekawych rozwiązań, jakich gracze VR nie znajdą nigdzie indziej: magiczne instrumenty muzyczne, szarżujące dinozaury czy przewracające się na wroga kolumny. Wszystko uzupełniono klasycznym i lubianym uzbrojeniem znanym nie tylko z gier VR: bronią palną, różdżkami, czarami i potężnymi potworami, które gracze będą przyzywać do walki w ich imieniu.

Gra łączy w sobie elementy sportu i intensywnej akcji z dobrze wyważoną rozgrywką w formacie gracz kontra gracz. Warszawskie studio widzi w takim połączeniu duży potencjał do tego, żeby gra stała się jednym z popularniejszych tytułów VR, również pod kątem e-sportu. Co więcej, niedługo startuje Beta gry, do której gracze będą mogli się zapisać poprzez Discord Immersion Games.

Dodatkowe informacje poniżej:

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=lP04L6k1jZQ

Divine Duel presskit: https://bit.ly/DD-presskit

Discord: https://discord.gg/xgWMhBDK4e

***

O spółce:

Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO! Biuro prasowe
2024-04-17 | 15:00

Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO!

100 milionów osób każdego roku łapie za smartfony i  gra w Pokémon GO. Teraz fani na całym świecie odkryją na nowo przygodę z grą dzięki aż czterem aktualizacjom
Gry i aplikacje Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games
2024-03-01 | 10:00

Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games

Red Square Games, notowana na rynku NewConnect Spółka, zapowiada drugi tytuł na PC, nad którym pracuje od początku ubiegłego roku razem z Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny,
Gry i aplikacje „Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem
2024-02-08 | 08:30

„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem

Stworzona przez notowaną na rynku NewConnect spółkę VR Factory Games gra „Bartender VR Simulator” debiutuje dziś na PS VR2. Ten niezwykle popularny wśród graczy PS

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Transport

Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie

Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok  temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej. 

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.