Immersion Games prezentuje pierwszy zwiastun do Divine Duel
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – opublikował pierwszy zwiastun swojej najnowszej produkcji Divine Duel. Gra stawia na widowiskową akcję i wartką rywalizację pomiędzy graczami. Tytuł jest w finalnej fazie produkcji i zostanie wydany jeszcze w tym roku na najpopularniejszych platformach VR – Meta Quest i PCVR.
- Cieszę się, że nareszcie mogę przedstawić więcej szczegółów na temat projektu, nad którym intensywnie pracujemy od ponad roku. Divine Duel to nasze największe dotychczasowe przedsięwzięcie i zawiera ogrom ciekawych pomysłów, które opracowaliśmy i szlifowaliśmy na przestrzeni miesięcy. Dołożyliśmy wiele starań, żeby tytułowe pojedynki były ekscytujące i energiczne, ale jednocześnie żeby gracze mieli dużo swobody w zakresie doboru swojego wyposażenia - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.
W Divine Duel gracze wcielą się w jedną z kilku unikalnych postaci i wezmą udział w emocjonujących pojedynkach, do których mogą każdorazowo zabrać sześć z ponad czterdziestu pomysłowych broni, czarów i przywołańców. Żeby zatriumfować należy wykazać się nie tylko sprawnością fizyczną – umiejętne uniki są tutaj niezbędne, ale też pomysłowością w zakresie doboru wyposażenia. W tym celu twórcy przygotowali szereg ciekawych rozwiązań, jakich gracze VR nie znajdą nigdzie indziej: magiczne instrumenty muzyczne, szarżujące dinozaury czy przewracające się na wroga kolumny. Wszystko uzupełniono klasycznym i lubianym uzbrojeniem znanym nie tylko z gier VR: bronią palną, różdżkami, czarami i potężnymi potworami, które gracze będą przyzywać do walki w ich imieniu.
Gra łączy w sobie elementy sportu i intensywnej akcji z dobrze wyważoną rozgrywką w formacie gracz kontra gracz. Warszawskie studio widzi w takim połączeniu duży potencjał do tego, żeby gra stała się jednym z popularniejszych tytułów VR, również pod kątem e-sportu. Co więcej, niedługo startuje Beta gry, do której gracze będą mogli się zapisać poprzez Discord Immersion Games.
Dodatkowe informacje poniżej:
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=lP04L6k1jZQ
Divine Duel presskit: https://bit.ly/DD-presskit
Discord: https://discord.gg/xgWMhBDK4e
***
O spółce:
Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO!
Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games
„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia
Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.
Infrastruktura
Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego
21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.
Transport
Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie
Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.