Immersion Games prezentuje pierwszy zwiastun do Divine Duel
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – opublikował pierwszy zwiastun swojej najnowszej produkcji Divine Duel. Gra stawia na widowiskową akcję i wartką rywalizację pomiędzy graczami. Tytuł jest w finalnej fazie produkcji i zostanie wydany jeszcze w tym roku na najpopularniejszych platformach VR – Meta Quest i PCVR.
- Cieszę się, że nareszcie mogę przedstawić więcej szczegółów na temat projektu, nad którym intensywnie pracujemy od ponad roku. Divine Duel to nasze największe dotychczasowe przedsięwzięcie i zawiera ogrom ciekawych pomysłów, które opracowaliśmy i szlifowaliśmy na przestrzeni miesięcy. Dołożyliśmy wiele starań, żeby tytułowe pojedynki były ekscytujące i energiczne, ale jednocześnie żeby gracze mieli dużo swobody w zakresie doboru swojego wyposażenia - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.
W Divine Duel gracze wcielą się w jedną z kilku unikalnych postaci i wezmą udział w emocjonujących pojedynkach, do których mogą każdorazowo zabrać sześć z ponad czterdziestu pomysłowych broni, czarów i przywołańców. Żeby zatriumfować należy wykazać się nie tylko sprawnością fizyczną – umiejętne uniki są tutaj niezbędne, ale też pomysłowością w zakresie doboru wyposażenia. W tym celu twórcy przygotowali szereg ciekawych rozwiązań, jakich gracze VR nie znajdą nigdzie indziej: magiczne instrumenty muzyczne, szarżujące dinozaury czy przewracające się na wroga kolumny. Wszystko uzupełniono klasycznym i lubianym uzbrojeniem znanym nie tylko z gier VR: bronią palną, różdżkami, czarami i potężnymi potworami, które gracze będą przyzywać do walki w ich imieniu.
Gra łączy w sobie elementy sportu i intensywnej akcji z dobrze wyważoną rozgrywką w formacie gracz kontra gracz. Warszawskie studio widzi w takim połączeniu duży potencjał do tego, żeby gra stała się jednym z popularniejszych tytułów VR, również pod kątem e-sportu. Co więcej, niedługo startuje Beta gry, do której gracze będą mogli się zapisać poprzez Discord Immersion Games.
Dodatkowe informacje poniżej:
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=lP04L6k1jZQ
Divine Duel presskit: https://bit.ly/DD-presskit
Discord: https://discord.gg/xgWMhBDK4e
***
O spółce:
Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.