Komunikaty PR

Ice Code Games po raz pierwszy prezentuje grę Hard West 2

2022-04-13  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Ice Code Games – notowany na NewConnect producent gier wideo na PC i konsole – zwiększa budżet gry Hard West 2. Spółka po raz pierwszy zaprezentowała grę podczas odbywających się na początku kwietnia w Londynie targów WASD. Długo oczekiwany przez graczy sequel strategicznej gry turowej osadzonej w realiach amerykańskiego Dzikiego Zachodu spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem. W wyniku dużego zainteresowania tytułem Hard West 2 producent tytułu - Ice Code Games i holenderski wydawca - Good Shepherd Entertainment zdecydowali o zwiększeniu budżetu. Zakończenie prac i premiera pełnej wersji Hard West 2 na PC planowane są jeszcze w tym roku.

- Prace nad Hard West 2 są już na bardzo zaawansowanym etapie. Na początku kwietnia - podczas targów WASD w Londynie - po raz pierwszy zaprezentowaliśmy grę szerokiemu gronu odbiorców. Bardzo pozytywne przyjęcie zarówno ze strony uczestników targów, jak i mediów branżowych utwierdziło nas w przekonaniu, że Hard West 2 będzie spełnieniem wymagań graczy pierwszej części, a jednocześnie powiewem świeżości w gatunku taktycznych strategii turowych. Biorąc pod uwagę tak pozytywny odbiór gry razem z holenderskim wydawcą – Good Shepherd Entertainment – zdecydowaliśmy się na zwiększenie budżetu gry Hard West 2. Zwiększenie kwoty przeznaczonej na produkcję i promocję tytułu, daje nam możliwość rozbudowy finalnego projektu – mówi Paweł Wilk, prezes zarządu Ice Code Games. - Znamy już też wyniki zakończonej właśnie niepublicznej fazy testów. Podczas weryfikacji gry nie napotkaliśmy żadnych większych problemów ani w kwestii prezentowanej rozgrywki, ani istotnych błędów technicznych. Przeprowadzone testy pozwoliły nam także zbadać zainteresowanie grą Hard West 2 - liczba graczy, którzy chcieli przetestować grę kilkukrotnie przekroczyła przewidzianą liczbę miejsc, co było dla nas pozytywnym zaskoczeniem dodaje Paweł Wilk.

Hard West 2 pozwoli graczom na spełnienie westernowych fantazji pokroju strzelanin w samo południe, napadów na bank i konnych pościgów za pociągami ze złotem. Takie zadania będą jedynie wprowadzeniem do momentami mrocznej, a chwilami szalonej opowieści o gangu osób połączonych przez przypadek, które mają zatargi z nieczystymi siłami. Wśród nowości, które znajdą się w grze, twórcy wymieniają niespotykane w grach turowych – dynamiczne levele, pozwalające odtworzyć i przeżyć sceny pościgów rodem z westernów, a także „system brawury” nagradzający dobre planowanie i odważne ruchy graczy na mapie. W efekcie tytuł produkowany przez Ice Code Games będzie grą dużo bardziej dynamiczną i ekscytującą niż typowy przedstawiciel tego gatunku.

Premiera pełnej wersji Hard West 2 w wersji na PC planowana jest jeszcze w tym roku. Koszty produkcji i marketingu gry w całości ponosi jej wydawca.

- Good Shepherd Entertainment to doświadczony wydawca. W swoim portfolio publisher posiada takie tytuły jak: Monster Train, serię Transport Fever, Phantom Doctrine oraz doceniony przez krytyków John Wick Hex. Odpowiada również za sukces pierwszej części Hard West. Współpraca z renomowanym wydawcą bardzo nas cieszy i niewątpliwie zwiększa szanse na światowy sukces Hard West 2 – mówi Paweł Wilk.

Zwiastun: https://www.ign.com/videos/2022/03/16/hard-west-2-exclusive-announcement-trailer 

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1282410/Hard_West_2/ 

 

***

O spółce:

Ice Code Games SA to notowany na NewConnect w Warszawie producent gier wideo na PC i konsole. Studio specjalizuje się w grach strategicznych i taktycznych. W 2020 roku firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Good Shepherd Entertainment – wydawcą należącym do notowanego na londyńskiej giełdzie Devolver Digital. Efektem tej współpracy będzie gra Hard West2, której premiera na PC planowana jest w 2022 roku.

Celem Ice Code Games jest zdobycie pozycji topowego producenta gier strategicznych, które będą dostępne na PC i wszystkich najpopularniejszych konsolach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.