Ice Code Games odkrywa kolejną kartę i podpisuje umowę wydawniczą na drugą grę
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Notowana na NewConnect spółka Ice Code Games podpisała umowę wydawniczą na nową grę z holenderskim wydawcą – Good Shepherd Entertainment. Producent gier wideo na PC i konsole ujawnia, że projekt o roboczym tytule Odyseusz, będzie zawierać elementy strategii turowej w stylu rogue-lite. To druga gra, nad którą aktualnie pracuje warszawski deweloper.
Odyseusz będzie grą strategiczną, w której zostaną zastosowane niestandardowe koncepcje branżowe. Zespół Ice Code Games chce wprowadzać takie rozwiązania w każdej produkowanej przez studio grze. Rozmiar nowego projektu będzie porównywalny do pierwszego zapowiedzianego w tym roku tytułu – Hard West 2. Producent zapowiada, że skala tego przedsięwzięcia może się jeszcze zmienić w fazie przedprodukcyjnej i faktycznej fazie produkcyjnej projektu.
- Odyseusz w 100 procentach wpisuje się w strategię Ice Code Games. Tytuł będzie zawierać elementy gatunku taktycznych strategii turowych w stylu rogue-lite. Jego głównymi zaletami na pewno będą innowacyjne mechaniki, które będziemy mogli wykorzystać przy realizacji kolejnych gier - mówi Paweł Wilk, prezes zarządu Ice Code Games.
Produkcja w całości, łącznie z marketingiem, będzie finansowana przez wydawcę – Good Shepherd Entertainment. Docelowo tytuł będzie dostępny na PC oraz na najpopularniejszych konsolach.
- Good Shepherd Entertainment postanowił sfinansować nasz nowy projekt o kryptonimie „Odyseusz”, który jest dopiero w fazie przedprodukcyjnej. Podjęcie współpracy na tym etapie, to przejaw dużego zaufania i pełnego zaangażowania wydawcy. Umowa zawarta z holenderskim wydawcą jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy z nich polega na przygotowaniu prototypu gry, który chcemy dostarczyć jeszcze w tym roku i akceptacji ostatniego kamienia milowego. Po spełnieniu tego wymogu, automatycznie wejdzie w życie pełna umowa wydawnicza - podkreśla Paweł Wilk.
***
O spółce:
Ice Code Games SA to notowany na NewConnect w Warszawie producent gier wideo na PC i konsole. Studio specjalizuje się w grach strategicznych i taktycznych. W 2020 roku firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Good Shepherd Entertainment – wydawcą należącym do notowanego na londyńskiej giełdzie Devolver Digital. Efektem tej współpracy będzie gra Hard West2, której premiera na PC planowana jest w 2022 roku.
Celem Ice Code Games jest zdobycie pozycji topowego producenta gier strategicznych, które będą dostępne na PC i wszystkich najpopularniejszych konsolach.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.