Komunikaty PR

Ice Code Games i Good Shepherd Entertainment pracują nad Hard West 2

2022-03-17  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Hard West 2 – długo oczekiwany przez graczy sequel wydanej w 2015 roku strategicznej gry turowej osadzonej w realiach Dzikiego Zachodu – jeszcze w tym roku zadebiutuje w wersji na PC. Za produkcję tytułu odpowiada notowana na rynku New Connect spółka Ice Code Games. Wydawcą projektu jest holenderski wydawca Good Shepherd Entertainment, należący do notowanego na londyńskiej giełdzie Devolver Digital.

- Bardzo się cieszymy, że wreszcie możemy ogłosić nad czym pracowaliśmy od dłuższego czasu. Hard West to marka, która zdobyła duże uznanie wśród mediów i graczy, a co ważne, znalazła ponad pół miliona nabywców w wersji na PC. Hard West 2 będzie w naszej opinii spełnieniem wymagań graczy pierwszej części, a jednocześnie powiewem świeżości w gatunku taktycznych strategii turowych - mówi Paweł Wilk, prezes zarządu Ice Code Games.

Hard West 2 pozwoli graczom na spełnienie westernowych fantazji pokroju strzelanin w samo południe, napadów na bank i konnych pościgów za pociągami ze złotem. Takie zadania będą jedynie  wprowadzeniem do momentami mrocznej, a chwilami szalonej opowieści o gangu osób połączonych przez przypadek, które mają zatargi z nieczystymi siłami.

Wśród nowości jakie znajdą się w grze twórcy wymieniają niespotykane w grach turowych – dynamiczne levele, które pozwolą odtworzyć i przeżyć sceny pościgów znane z westernów, a także system Brawury nagradzający dobre planowanie i odważne ruchy graczy na mapie. W efekcie Hard West 2 będzie grą dużo bardziej dynamiczną i ekscytującą niż typowy przedstawiciel tego gatunku.

- Hard West 2 podnosi poprzeczkę także pod kątem rozbudowanej fabuły, której  współautorem jest zdobywca nagrody Origins i autor bestsellerów New York Timesa – Matt Forbeck (Deadlands). Swoich głosów postaciom z gry użyczyli m.in.  Kevin Conroy (Batman: The Animated Series), Darien Sills-Evans (Days Gone, League of Legends) i Adam Gifford (The Colony, Batman: Hush). O oprawę dźwiękową zadba zdobywca nagrody BAFTA - Jason Graves (Dead Space, Tomb Raider) - dodaje Paweł Wilk.

Wydawcą projektu jest wielokrotnie nagradzany Good Shepherd Entertainment, który ma na swoim koncie wiele sukcesów, w tym pierwszej części Hard West. Wśród jego największych hitów warto wymienić Monster Train, serię Transport Fever, Phantom Doctrine oraz doceniony przez krytyków John Wick Hex. Good Shepherd oferuje swoje know-how oraz sieć nagradzanych pisarzy, muzyków i twórców, a także dostęp do popkulturowych praw własności intelektualnej.

- Dzięki działaniom naszego wydawcy oraz dużemu zainteresowaniu Hard West 2, promocję rozpoczynamy od prezentacji zwiastunu gry w serwisie IGN, który dostępny będzie tam na wyłączność przez pierwsze 24 godziny - informuje Paweł Wilk, prezes zarządu Ice Code Games. - Prace nad Hard West 2 są już na bardzo zaawansowanym etapie dlatego obok testów wewnętrznych i zewnętrznych zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie etapu tak zwanej zamkniętej bety, której celem będzie przetestowanie gry wśród większej liczby graczy - dodaje Paweł Wilk.

Premiera Hard West 2 w wersji na PC planowana jest w br. Koszty produkcji i marketingu gry w całości ponosi wydawca.

Zapisy do zamkniętej wersji Beta: www.hardwestgame.com 

Zwiastun: https://www.ign.com/videos/2022/03/16/hard-west-2-exclusive-announcement-trailer

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1282410/Hard_West_2/

 

***

O spółce:

Ice Code Games SA to notowany na NewConnect w Warszawie producent gier wideo na PC i konsole. Studio specjalizuje się w grach strategicznych i taktycznych. W 2020 roku firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Good Shepherd Entertainment – wydawcą należącym do notowanego na londyńskiej giełdzie Devolver Digital. Efektem tej współpracy będzie gra Hard West2, której premiera na PC planowana jest w 2022 roku.

Celem Ice Code Games jest zdobycie pozycji topowego producenta gier strategicznych, które będą dostępne na PC i wszystkich najpopularniejszych konsolach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.