GX Studio zorganizuje Mistrzostwa Polski
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
GX Studio, część grupy Fantasyexpo, przejmuje organizację Mistrzostw Polski w Teamfight Tactics po tym. jak w czerwcu ogłoszono wyniki przetargu zorganizowanego przez RIOT Games. Już w sierpniu rozpoczną się pierwsze rozgrywki, z planowanymi innowacjami, które będą atrakcyjne zarówno dla społeczności graczy, jak i dla marek zainteresowanych zaangażowaniem się w ten format turniejowy. Rozgrywki będą nosić nazwę GX Teamfight Tactics Mistrzostwa Polski.
Teamfight Tactics i jego społeczność w Polsce
Teamfight Tactics, wydany przez Riot Games w 2019 roku, szybko zdobył serca graczy na całym świecie jako jedna z najbardziej innowacyjnych gier strategicznych. Polska społeczność TFT charakteryzuje się niezwykłą pasją i zaangażowaniem. Gracze regularnie uczestniczą w turniejach, aktywnie rozwijając lokalną scenę. To właśnie z myślą o społeczności przygotowany został nowy format rozgrywek, który ma szansę stać się nowym standardem TFT.
GX Teamfight Tactics Mistrzostwa Polski
Nowy, innowacyjny format turniejowy GX Teamfight Tactics Mistrzostwa Polski stanowi przełom na polskiej scenie TFT, oferując starannie opracowany model, który umożliwia udział jak największej liczbie uczestników w walce o tytuł Mistrza Polski. W ramach tego formatu oprócz rozgrywek zasadniczych planowane są także Mid Set Cup jako turnieje "drugiej szansy" umożliwiające graczom rywalizację o miejsce w finałach. Rozgrywki finałowe planowane są offline, w formie LANa, co podkreśla zaangażowanie organizatorów w budowanie bliskich więzi w community oraz zapewnienie niezapomnianych doświadczeń dla graczy i widzów. Dodatkowo, by jeszcze bardziej zapełnić kalendarz rozgrywkami, wprowadzone zostaną turnieje dla społeczności, gdzie każdy gracz będzie miał szansę powalczyć o atrakcyjną pulę nagród.
"Jako przedstawiciel Riot Games ale również wielki fan gry jestem niezwykle podekscytowany nowym formatem Mistrzostw Polski. Mam nadzieję, że przyczyni się on znacząco w osiąganiu kolejnych sukcesów polskich zawodników na scenie międzynarodowej - komentuje Grzegorz Szabla, Supervisor, Brand Management EE | Riot Games
Transmisje rozgrywek będa realizowane przez ekipę GX Studio, która słynie z dostarczania najwyższej jakości relacji najważniejszych turniejów esportowych w Polsce i na świecie, z dedykowanego studia, które otwiera wiele możliwości dla marek chcących zaangażować się w rozwój polskiej sceny TFT.
Głównym kanałem transmisji GX Teamfight Tactics Mistrzostw Polski będzie kanał znanego i docenionego przez społeczność streamera BlackFireIce na platformie Twitch. GX Studio realizując transmisje najważniejszych turniejów esportowych na świecie współpracuje z liderami społeczności, takimi jak Izak czy Nervarien, dlatego naturalnym wyborem jest połączenie sił z czołowymi postaciami TFT. BlackFireIce idealnie łączy merytoryczność, profesjonalizm oraz autentyczną popularność wśród fanów, co czyni jego kanał doskonałym wyborem do transmisji GX Teamfight Tactics Mistrzostwa Polski. Dzięki temu posunięciu gwarantowana będzie wysoka jakość contentu, lepsza oglądalność i zaangażowanie widzów, a także powiew świeżość i lekkość do relacji z rozgrywek.
To wszystko zapowiada, że GX Teamfight Tactics Mistrzostwa Polski będą nie tylko emocjonującymi rozgrywkami pełnymi niezapomnianych momentów esportowej rywalizacji na, ale także atrakcyjną platformą dla marek poszukujących nowych możliwości dotarcia do szerokiej i zaangażowanej publiczności esportowej.
Co może zyskać marka angażująca się w tę gałąź esportu?
Przyłączając się do GX Teamfight Tactics Mistrzostw Polski, firmy zyskają unikalną okazję do wzmocnienia swojej obecności w dynamicznym świecie esportu. Rozgrywki zapewniają emocjonującą rywalizację i niezapomniane chwile dla fanów, oferując jednocześnie atrakcyjną platformę dla marek poszukujących nowych sposobów dotarcia do szerokiej i zaangażowanej publiczności esportowej.
Partnerstwo z turniejem o nazwie "Mistrzostwa Polski" pozwala markom wspierać prestiżowe struktury, co przekłada się na budowanie świadomości i zaufania oraz partycypację w najważniejszych rozgrywkach krajowych. Riot Games, jako renomowany wydawca wielu gier, gwarantuje profesjonalizm i bezpieczeństwo współpracy, a Teamfight Tactics, jako najbardziej rozpoznawalna gra strategiczna na świecie i w Polsce, zapewnia poważne i wiarygodne partnerstwo. Dodatkowo, współpraca z BlackFireIce i zaproszonymi gośćmi maksymalizuje zasięg w społeczności esportowej, co zwiększa zaangażowanie klientów oraz integrację z entuzjastami esportu - mówi Bartosz Wilczek, Head of esports , GX Studio.
Więcej informacji o GX Teamfight Tactics Mistrzostwach polski można przeczytać na stronie http://gxtft.pl/ oraz w social mediach:
X: https://x.com/gx_tft
IG: https://www.instagram.com/gx_tft?igsh=MXc0eXVkN2ZjY2d3cA==
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.