Gra ze słowiańskim akcentem pojawi się na rynku koreańskim
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Red Square Games podpisało umowę ze Smilegate Holdings Inc. na dystrybucję swojej premierowej gry w wersji na PC na rynku koreańskim. SlavicPunk: Oldtimer, czyli strzelanka oparta na twórczości Michała Gołkowskiego, uznanego polskiego autora science-fiction i fantasy, pojawi się na platformie STOVE Indie. Krakowska spółka, która niebawem zadebiutuje na rynku NewConnect, zapowiada także wersję konsolową swojej gry.
- Cieszymy się, że nasz tytuł pojawią się na jednym z najważniejszych rynków w branży gier wideo, jakim jest rynek koreański. Kierunki azjatyckie mają wręcz strategiczne znaczenie w sprzedaży gier. Naszym głównym celem jest, żeby gra SlavicPunk: Oldtimer dotarła do jak największej liczby koreańskich graczy, dlatego zdecydowaliśmy o przygotowaniu wersji ich rodzimym języku. Mamy także świadomość tego, że granie w gry wideo jest jedną z najpopularniejszych rozrywek w tym kraju - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
Zgodnie umową, dystrybutor zobowiązał się do przygotowania na własny koszt niezbędnych tłumaczeń na język koreański oraz uzyskania klasyfikacji wiekowej dla produkcji Red Square Games. Krakowskie studio natomiast zintegruje niektóre funkcjonalności tytułu z STOVE Indie.
- Szczegóły dotyczące daty premiery SlavicPunk: Oldtimer na koreańskiej platformie podamy wkrótce. Ponadto, w naszej opinii, ta umowa korzystnie wpłynie na rozpoznawalność i sprzedaż naszej debiutanckiej gry, a co za tym idzie samego studia - dodaje prezes Red Square Games.
SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk, Michała Gołkowskiego, który jest współzałożycielem Red Square Games i członkiem jej rady nadzorczej. Gra oferuje solidne systemy walki i poruszania się, a także modułowy system ulepszeń broni, dzięki którym gracze, przemierzając mroczne zakamarki miasta, mogą sprawić, że każdy pojedynek będzie wyglądał inaczej. Świat przedstawiony w grze przedstawia mieszankę futurystycznej i przestarzałej technologii, typową dla krajów postkomunistycznych brutalistyczną architekturę. Wyjątkowe, głęboko słowiańskie podejście do cyberpunkowego świata z pewnością nie pozostawi nikogo obojętnym, ze względu na sarkastyczne poczucie humoru i nieco pesymistyczne spojrzenie na neonowo-szare odcienie otaczającej rzeczywistości, a jednocześnie wnosząc powiew świeżości do gatunku. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam i GOG, a w najbliższej przyszłości planowana jest sprzedaż poprzez platformę Epic Games Store.
Smilegate Inc. zajmuje się tworzeniem i dystrybucją gier. Portfolio spółki założonej w 2002 r. obejmuje gry na PC, online, mobilne oraz na konsole. Firma znana jest z produkcji, a także wydania takich gier jak: CrossFire, Lost Ark, SkySaga: Infinite Isles. Obecnie funkcjonuje jako grupa spółek Smilegate Holdings Inc.
W 2020 roku wartość rynku gier wideo w Republice Korei wynosiła niemal 15 mld USD, a szacuje się, że w 2023 roku przekroczy nawet 18 mld USD.
Spółka Red Square Games S.A. złożyła Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect. Spółka liczy na jak najszybsze dołączenie do spółek publicznych.
***
O spółce:
Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier typu indie osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitniejszych tytułów. Dodatkowo studio wykracza swoimi ambicjami poza gry wideo tworząc także gry planszowe oraz fabularne. Głównym akcjonariuszem spółki jest Gravier Investment ASI.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Konsument
Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.
Edukacja
W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.