Gra ze słowiańskim akcentem pojawi się na rynku koreańskim
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Red Square Games podpisało umowę ze Smilegate Holdings Inc. na dystrybucję swojej premierowej gry w wersji na PC na rynku koreańskim. SlavicPunk: Oldtimer, czyli strzelanka oparta na twórczości Michała Gołkowskiego, uznanego polskiego autora science-fiction i fantasy, pojawi się na platformie STOVE Indie. Krakowska spółka, która niebawem zadebiutuje na rynku NewConnect, zapowiada także wersję konsolową swojej gry.
- Cieszymy się, że nasz tytuł pojawią się na jednym z najważniejszych rynków w branży gier wideo, jakim jest rynek koreański. Kierunki azjatyckie mają wręcz strategiczne znaczenie w sprzedaży gier. Naszym głównym celem jest, żeby gra SlavicPunk: Oldtimer dotarła do jak największej liczby koreańskich graczy, dlatego zdecydowaliśmy o przygotowaniu wersji ich rodzimym języku. Mamy także świadomość tego, że granie w gry wideo jest jedną z najpopularniejszych rozrywek w tym kraju - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
Zgodnie umową, dystrybutor zobowiązał się do przygotowania na własny koszt niezbędnych tłumaczeń na język koreański oraz uzyskania klasyfikacji wiekowej dla produkcji Red Square Games. Krakowskie studio natomiast zintegruje niektóre funkcjonalności tytułu z STOVE Indie.
- Szczegóły dotyczące daty premiery SlavicPunk: Oldtimer na koreańskiej platformie podamy wkrótce. Ponadto, w naszej opinii, ta umowa korzystnie wpłynie na rozpoznawalność i sprzedaż naszej debiutanckiej gry, a co za tym idzie samego studia - dodaje prezes Red Square Games.
SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk, Michała Gołkowskiego, który jest współzałożycielem Red Square Games i członkiem jej rady nadzorczej. Gra oferuje solidne systemy walki i poruszania się, a także modułowy system ulepszeń broni, dzięki którym gracze, przemierzając mroczne zakamarki miasta, mogą sprawić, że każdy pojedynek będzie wyglądał inaczej. Świat przedstawiony w grze przedstawia mieszankę futurystycznej i przestarzałej technologii, typową dla krajów postkomunistycznych brutalistyczną architekturę. Wyjątkowe, głęboko słowiańskie podejście do cyberpunkowego świata z pewnością nie pozostawi nikogo obojętnym, ze względu na sarkastyczne poczucie humoru i nieco pesymistyczne spojrzenie na neonowo-szare odcienie otaczającej rzeczywistości, a jednocześnie wnosząc powiew świeżości do gatunku. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam i GOG, a w najbliższej przyszłości planowana jest sprzedaż poprzez platformę Epic Games Store.
Smilegate Inc. zajmuje się tworzeniem i dystrybucją gier. Portfolio spółki założonej w 2002 r. obejmuje gry na PC, online, mobilne oraz na konsole. Firma znana jest z produkcji, a także wydania takich gier jak: CrossFire, Lost Ark, SkySaga: Infinite Isles. Obecnie funkcjonuje jako grupa spółek Smilegate Holdings Inc.
W 2020 roku wartość rynku gier wideo w Republice Korei wynosiła niemal 15 mld USD, a szacuje się, że w 2023 roku przekroczy nawet 18 mld USD.
Spółka Red Square Games S.A. złożyła Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect. Spółka liczy na jak najszybsze dołączenie do spółek publicznych.
***
O spółce:
Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier typu indie osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitniejszych tytułów. Dodatkowo studio wykracza swoimi ambicjami poza gry wideo tworząc także gry planszowe oraz fabularne. Głównym akcjonariuszem spółki jest Gravier Investment ASI.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Nauka
Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.