Gra VR Extreme Escape dostępna w Meta App Lab
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Extreme Escape, autorski projekt Immersion Games, zadebiutował na platformie właściciela Facebooka – Meta App Lab. Tytuł można nabyć w cenie 4.99 USD. Produkcja warszawskiego studia to logiczna gra VR typu escape room z elementami akcji, która łączy realistyczną grafikę z wyzwaniami na dużych wysokościach.
- Premiera naszej gry na platformie Meta App Lab sprawiła, że jeszcze większa rzesza graczy zyskała dostęp do Extreme Escape. Tym razem umożliwiliśmy użytkownikom gogli Oculus Quest/Quest 2 przeżycie niezwykłego doświadczenia dziejącego się w balonie stratosferycznym w technologii wirtualnej rzeczywistości - podkreśla Bartosz Rosłoński, prezes Immersion Games. - Nasza produkcja to idealny tytuł m.in. dla tych, którzy chcieliby doświadczyć VR-u po raz pierwszy. Gwarantuję, że Extreme Escape dostarczy graczom niezwykłych przeżyć i spotęguje doznania, takie jak lęk wysokości i przestrzeni - dodaje Bartosz Rosłoński.
W Extreme Escape główny bohater to pilot eksperymentalnego balonu stratosferycznego, który podczas lotu uległ poważnej awarii – stracił zasilanie, a jego system podtrzymywania życia został uszkodzony. Zadaniem gracza będzie wyjście z trudnej sytuacji, naprawa wszystkich urządzeń i finalnie odzyskanie kontroli nad statkiem powietrznym. W grze znajdziemy również sprzęt niezbędny do naprawienia balonu. Ponadto, wirtualny komputer pokładowy wyświetla kody procedur awaryjnych, które można śledzić za pomocą tabletu. Jest to doświadczenie na skalę pokoju. Natomiast na mniejszej przestrzeni można skorzystać z teleportu lub po prostu wciągnąć się do kapsuły za pomocą rąk.
Projekt Immersion Games jest również dostępny na Steam VR, a wszystkie recenzje graczy na tej platformie są w 90 procentach pozytywne.
Meta App Lab: https://www.oculus.com/experiences/quest/6565887433453377
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=s5uCloku-pM
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1316740/Extreme_Escape
***
O spółce:
IMMERSION GAMES to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR.
Warszawska grupa Immersion od 2014 r. opracowuje projekty i produkty w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości koncentrując się na rynku amerykańskim, współpracując z firmami i instytucjami takimi jak Facebook, HBO, Coca-Cola, rząd USA, Discovery i wielu innych. Wychodząc naprzeciw szybko rosnącego rynku gier VR, Immersion VR stworzyło spółkę Immersion Games, która 15 września 2021 roku zadebiutowała na rynku New Connect.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.