Komunikaty PR

Gra Pyramid Games w TOP3 Festiwalu Steam Next wśród produkcji z grupy PlayWay

2022-03-04  |  09:50
Biuro prasowe

Podczas pierwszej edycji Festiwalu Steam Next w 2022 roku Pyramid Games promowało wersję demonstracyjną Occupy Mars: The Game. W trakcie wydarzenia, podczas którego twórcy z całego świata pokazali setki wersji demo gier, na wishlistę tytułu lubelskiego studia zapisało się prawie 25 tysięcy nowych graczy, co uplasowało ją w TOP3 gier z grupy PlayWay. Jednocześnie producent zachęca do zapisu na udział w playtestach swojej kosmicznej produkcji oraz gry Dinosaur Fossil Hunter.

- Jesteśmy zadowoleni z udziału Occupy Mars: The Game w lutowym Steam Next Festival. Premierowo pokazaliśmy na nim gameplay gry w wersji beta, a gracze po raz kolejny wyrazili duże zainteresowanie tą produkcją. Pomogło nam to w powiększeniu wishlisty tytułu o blisko 25 tysięcy nowych użytkowników, na ostatni dzień lutego było ich w sumie pond 221 tysięcy. Teraz przystępujemy do następnych działań związanych z promocją naszej gry - mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games. - Ponadto organizator Festiwalu Steam umieścił naszą grę Occupy Mars: The Game w trailerze wideo zapowiadającym wydarzenie - dodaje Jacek Wyszyński.

Głównym celem gracza w Occupy Mars: The Game jest przetrwanie w wymagającym środowisku i kolonizacja Czerwonej Planety. Zadaniem użytkownika będzie m.in. budowa bazy, zdobycie cennych surowców umożliwiających jej rozwój oraz eksploracja nieznanej przestrzeni. Podczas rozgrywki mogą zdarzać się sytuacje wymagające szybkiej reakcji ze strony gracza, które mają pomóc uchronić go przed kosmiczną katastrofą. W ciągu ostatnich 30 dni prolog tytułu zebrał 89 proc. pozytywnych recenzji na platformie Steam. Producent planuje premierę wczesnego dostępu gry jeszcze w tym roku.

Aktualnie Pyramid Games finalizuje również prace nad symulatorem paleontologa – Dinosaur Fossil Hunter. Liczba graczy, która na koniec lutego dodała tytuł do swojej wishlisty, wynosiła blisko 90 tysięcy. Prolog do gry na Steam zebrał 80 proc. pozytywnych recenzji użytkowników tej platformy.

- Dinosaur Fossil Hunter to symulator, w którym gracze wcielą się w rolę paleontologów poszukujących skamieniałości dinozaurów, wykorzystując do tego różne narzędzia poszukiwawcze i wykopaliskowe. Następnie odkryte pozostałości po wymarłych zwierzętach będą mogli zaprezentować we własnym muzeum. Premierę Dinosaur Fossil Hunter przewidujemy w najbliższych miesiącach. Została przesunięta ze względu na obecną sytuację na wschodzie, która pośrednio ma wpływ na postęp zaplanowanych przez nas prac. Część naszego zespołu pochodzi z Ukrainy i wiemy, że ta sytuacja ich dotyka, nawet jeśli są bezpieczni w Polsce - informuje Jacek Wyszyński.

Lubelskie studio uruchomiło zapisy na beta playtesty dwóch wspomnianych tytułów. Pyramid Games rozpocznie rozsyłanie dostępów w najbliższych tygodniach. W pierwszej kolejności otrzymają je osoby wspierające spółkę na Kickstarterze. Obecnie chęć udziału w playtestach Occupy Mars: The Game wyraziło już prawie 17 tysięcy graczy. W przypadku Dinosaur Fossil Hunter jest to ponad 6 tysięcy.

Zapisy na playtesty są możliwe  poprzez oficjalne strony Steam gier:

Occupy Mars: The Game:
https://store.steampowered.com/app/758690/Occupy_Mars_The_Game/

Dinosaur Fossil Hunter:

https://store.steampowered.com/app/864700/Dinosaur_Fossil_Hunter__Symulator_Paleontologa/

Trailer Steam Next Fest 2022:
https://www.youtube.com/watch?v=ocPFE4GQkvQ

 

***

O Pyramid Games:

Pyramid Games to działające od 2010 roku studio, zajmujące się tworzeniem gier komputerowych. Główna siedziba firmy mieści się w Lublinie. Celem studia jest produkcja dużej liczby ambitnych gier oraz zbudowanie wokół nich dużej społeczności graczy. Zespół Pyramid Games tworzą pasjonaci nauki i Science-Fiction, dlatego tworzone przez nich produkcje nastawione są na kierunek popularnonaukowy - gry koncentrują się na tematyce odkrywania nieznanego i zdobywania wiedzy. Od sierpnia 2020 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.