Gra od Play2Chill w TOP 5 najbardziej grywalnych polskich dem na festiwalu Steam
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Aztecs: The Last Sun znalazło się w Top 50 Global gier w wersji demo, które zostały zaprezentowane podczas letniej edycji Steam Next Fest. Wyróżniona gra produkowana przez Play2Chill, była jednym z pięciu polskich tytułów w rankingu najlepszych dem na świecie. Na ten moment w najnowszą grę studia zagrało blisko 19 tys. unikalnych graczy. Warszawski deweloper aktualnie pracuje jeszcze nad symulatorem mechanika samochodowego, którego demo chce zaprezentować już jesienią.
- Wyróżnienie Aztecs: The Last Sun na festiwalu dem organizowanym przez Steam niezwykle nas cieszy, ponieważ pochodzi bezpośrednio od graczy. Obserwujemy bardzo duże i pozytywne zainteresowanie tytułem, a wskazuje na to właśnie liczba unikalnych graczy, którzy do tej pory przetestowali produkcję. Obecność wśród pięćdziesięciu najbardziej grywalnych dem z całego świata, a za razem jednej z pięciu produkcji z naszego kraju podczas globalnego gamingowego eventu, nastraja nas niezwykle pozytywnie przed premierą pełnej wersji, którą planujemy w przyszłym roku - podsumowuje Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.
Symulator budowania i zarządzania miastem, w którym gracz wciela się we władcę miasta-państwa jest osadzony pomiędzy XIII a XVI wiekiem naszej ery i posiada elementy survivalu i terraformowania. W Aztecs: The Last Sun gracz wciela się we władcę odpowiedzialnego za budowę oraz doprowadzenie do świetności wspaniałego państwa-miasta. Tytuł doskonale łączy trzy różne aspekty zarządzania miastem. Podczas rozgrywki gracz musi troszczyć się o ekonomiczny, militarny oraz religijny wzrost wirtualnego państwa-miasta. Wszystkie jej cechy przygotowane zostały z ogromną uwagą, aby doświadczenie płynące z zabawy było jak najwierniej odwzorowane z perspektywy historycznej. Jednymi z głównych zadań gracza jest wznoszenie budowli oraz inwestowanie w kulturę, budowanie potężnej armii, a także składanie bogom ofiary z ludzi.
Play2Chill równolegle prowadzi prace deweloperskie nad grą Rally Mechanic Simulator, której premiera pełnej wersji również zaplanowana jest na 2024 rok. Zgodnie z zapowiedziami zarządu, gracze jeszcze tej jesieni zagrają w wersję demonstracyjną symulatora mechanika rajdowego. Ponadto spółka chce kontynuować prace nad rozwojem i utrzymaniem Motorcycle Mechanic Simulator 2021, która otrzyma wersję na konsolę Xbox.
Ponadto, notowana na rynku NewConnect – Play2Chill SA, rozwija działalność wydawniczą na popularną na całym świecie, japońską konsolę Nintendo Switch. Spółka także aktywnie wspiera projekt Permafrost, realizowany przez SpaceRocket Games.
***
O spółce:
Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier
z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych). Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.