Gamingowa współpraca roku – KFCxDiablo
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Marka KFC, również na polskim rynku, wkracza w świat gry Diablo. Dzięki współpracy z Blizzard Entertainment, Inc. polscy gracze będą mogli otrzymać wyjątkowe bonusowe itemy do Diablo IV za darmo. W zestawach Hot Wings Box KFC znajdą się specjalne kody uprawniające do realizacji bezpośrednio w grze. Będzie to wyjątkowa oferta, ponieważ dodatki będzie można zdobyć tylko w KFC.
Ekskluzywne dodatki do gry gratis
Od 27 czerwca do 8 sierpnia, kupując Hot Wings Box, czyli zestaw składający się z 10 hot wingsów, dużych frytek i dolewki napoju, można otrzymać zdrapkę na dodatki w grze Diablo IV. Co ważne, każda zdrapka wygrywa, a w nich kryć się będzie wyjątkowa pula skinów, która będzie dostępna wyłącznie w KFC. Każdy item będzie można zdobyć w kolejnych tygodniach trwania akcji.
-
Dread Pheasant Slayer (27.06 - 03.07): Two-Handed Bow
-
Thrumming Axle (04.07-10.07): Staff
-
Hand of Gallus (11.07 - 17.07): Polearm
-
Vessel of the Eleven (18.07-24.07): Totem
-
Foul Reaper (25.07-01.08): Two-Handed Scythe
Dodatki będzie można odkrywać bezpośrednio w grze. Zbierając wszystkie zdrapki, z każdego tygodnia promocyjnego, całość stworzy postać Lilith co dodatkowo podnosi wartość całego zestawu dla graczy.
To nie lada gratka dla fanów gry Diablo IV, która urozmaici rozgrywkę każdemu graczowi. Tym bardziej warto wpaść do restauracji na diabelnie pyszne kawałki kurczaka w chrupiącej panierce. Nie tylko idealnie uzupełnią one celebrowanie premiery 4. edycji Diablo, ale też dodadzą potrzebnej gamerom energii podczas emocjonujących rozgrywek.
***
Na skróty:
KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/
KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/
Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc
***
KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 90 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 25 000 restauracji sieci w ponad 155 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest – największego, niezależnego operatora sieci restauracji w Europie Środkowej i Wschodniej – który zarządza obecnie siecią ponad 320 restauracji KFC w naszym kraju. Więcej informacji znaleźć można na stronie: http://www.kfc.pl/ oraz na FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.