Komunikaty PR

Flagowa gra Play2Chill już w styczniu trafi na Nintendo Switch

2022-12-09  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Motorcycle Mechanic Simulator 2021, w której gracze wcielają się w mechanika jednośladów, 20 stycznia 2023 roku zadebiutuje na konsoli Nintendo Switch. Od 13 stycznia tytuł będzie można nabyć w przedsprzedaży z 25 proc. zniżką za 14.99 USD. Zdaniem zarządu notowanego na NewConnect producenta i wydawcy gier wideo – Play2Chill – dystrybucja gry na japońską konsolę ma przyczynić się do jeszcze większego wzrostu jej sprzedaży i rozpoznawalności wśród graczy na całym świecie. Za port konsolowy produkcji odpowiada Ultimate Games.

- Cieszymy się, że w naszą grę będą mogli zagrać miłośnicy tej bardzo popularnej  konsoli. Motorcycle Mechanic Simulator 2021 zadebiutuje w wersji na Nintendo Switch już 20 stycznia przyszłego roku. Uważamy, że rozszerzenie dystrybucji właśnie o tę platformę wpłynie korzystnie na wzrost rozpoznawalności i sprzedaży naszej gry, a tym samym może mieć wpływ na wyniki finansowe Play2Chill - mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.

Play2Chill udzieliło licencji na wykonanie portów przez Ultimate Games gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021 na konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One. Po premierze tytułu na japońskiej konsoli, debiutancka gra warszawskiego studia ma jeszcze zostać wydana na urządzeniach Sony i Microsoftu. Bazowa cena MMS21 na konsolę Nintendo została ustalona na 19.99 USD. Ultimate Games jest również odpowiedzialne za dystrybucję, promocję oraz marketing. Zgodnie z umową, spółka wypłaci Play2Chill wynagrodzenie ze sprzedaży gry na wspomnianych platformach w wysokości 50 proc. brutto.

Nintendo Switch zadebiutowała na początku 2017 roku. Od tego czasu przenośna, japońska konsola sprzedała się w liczbie ponad 114 milionów sztuk. Ponadto gracze kupili już w sumie 917 mln kopii gier.

Globalna premiera flagowej produkcji warszawskiego developera odbyła się 17 listopada ub. r. na platformie Steam. Gra dystrybuowana jest jeszcze m.in. w sklepach Epic Games Store i Humble Bundle. W czerwcu br. Play2Chill poinformowała o tym, że Motorcycle Mechanic Simulator 2021 zwrócił wszystkie poniesione koszty i aktualnie sprzedaż tytułu generuje zyski dla spółki. Recenzje wystawione przez graczy na platformie Steam są w aktualnie 76 procentach pozytywne. W ostatnim czasie spółka udostępniła najnowszy dodatek do MMS21 – Scooter DLC. Tym razem gracze spróbują swoich sił w tuningu popularnych na całym świecie jednośladów inspirowanych klimatem włoskiej Vespy.

Współwydawcą Motorcycle Mechanic Simulator 2021 jest PlayWay. Łączny budżet gry wyniósł ok. 1,2 mln zł.

Nadchodzące projekty Play2Chill – Aztecs The Last Sun oraz Rally Mechanic Simulator – znajdują się na podobnym etapie produkcji. Warszawskie studio posiada już w pełni grywalne dema technologiczne, które są materiałem wyjściowym do rozmów z wydawcami. Premiery pełnych wersji wspomnianych tytułów planowane są w 2023 roku.

***

O spółce:  

Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych). Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.