Flagowa gra Play2Chill już w styczniu trafi na Nintendo Switch
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Motorcycle Mechanic Simulator 2021, w której gracze wcielają się w mechanika jednośladów, 20 stycznia 2023 roku zadebiutuje na konsoli Nintendo Switch. Od 13 stycznia tytuł będzie można nabyć w przedsprzedaży z 25 proc. zniżką za 14.99 USD. Zdaniem zarządu notowanego na NewConnect producenta i wydawcy gier wideo – Play2Chill – dystrybucja gry na japońską konsolę ma przyczynić się do jeszcze większego wzrostu jej sprzedaży i rozpoznawalności wśród graczy na całym świecie. Za port konsolowy produkcji odpowiada Ultimate Games.
- Cieszymy się, że w naszą grę będą mogli zagrać miłośnicy tej bardzo popularnej konsoli. Motorcycle Mechanic Simulator 2021 zadebiutuje w wersji na Nintendo Switch już 20 stycznia przyszłego roku. Uważamy, że rozszerzenie dystrybucji właśnie o tę platformę wpłynie korzystnie na wzrost rozpoznawalności i sprzedaży naszej gry, a tym samym może mieć wpływ na wyniki finansowe Play2Chill - mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.
Play2Chill udzieliło licencji na wykonanie portów przez Ultimate Games gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021 na konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One. Po premierze tytułu na japońskiej konsoli, debiutancka gra warszawskiego studia ma jeszcze zostać wydana na urządzeniach Sony i Microsoftu. Bazowa cena MMS21 na konsolę Nintendo została ustalona na 19.99 USD. Ultimate Games jest również odpowiedzialne za dystrybucję, promocję oraz marketing. Zgodnie z umową, spółka wypłaci Play2Chill wynagrodzenie ze sprzedaży gry na wspomnianych platformach w wysokości 50 proc. brutto.
Nintendo Switch zadebiutowała na początku 2017 roku. Od tego czasu przenośna, japońska konsola sprzedała się w liczbie ponad 114 milionów sztuk. Ponadto gracze kupili już w sumie 917 mln kopii gier.
Globalna premiera flagowej produkcji warszawskiego developera odbyła się 17 listopada ub. r. na platformie Steam. Gra dystrybuowana jest jeszcze m.in. w sklepach Epic Games Store i Humble Bundle. W czerwcu br. Play2Chill poinformowała o tym, że Motorcycle Mechanic Simulator 2021 zwrócił wszystkie poniesione koszty i aktualnie sprzedaż tytułu generuje zyski dla spółki. Recenzje wystawione przez graczy na platformie Steam są w aktualnie 76 procentach pozytywne. W ostatnim czasie spółka udostępniła najnowszy dodatek do MMS21 – Scooter DLC. Tym razem gracze spróbują swoich sił w tuningu popularnych na całym świecie jednośladów inspirowanych klimatem włoskiej Vespy.
Współwydawcą Motorcycle Mechanic Simulator 2021 jest PlayWay. Łączny budżet gry wyniósł ok. 1,2 mln zł.
Nadchodzące projekty Play2Chill – Aztecs The Last Sun oraz Rally Mechanic Simulator – znajdują się na podobnym etapie produkcji. Warszawskie studio posiada już w pełni grywalne dema technologiczne, które są materiałem wyjściowym do rozmów z wydawcami. Premiery pełnych wersji wspomnianych tytułów planowane są w 2023 roku.
***
O spółce:
Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych). Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.
Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO!
Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games
„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.