EpicVR prezentuje trailer gry „Reptile Park VR"
Spółka EpicVR - producent gier Virtual Reality (VR) oraz twórca technologii i aplikacji VR/AR zaprezentowała graczom zwiastun swojej autorskiej produkcji „Reptile Park VR”. W przygodowej grze akcji w wirtualnej rzeczywistości użytkownicy zmierzą się z prehistorycznymi gadami w walce o przetrwanie!
„Reptile Park VR” to gra przeznczona na platformy Oculus Quest i Steam VR. Jest ona inspirowana hitowymi produkcjami hollywoodzkimi, takimi jak serial „Zagubieni” czy film „Park Jurajski”. Przyszli gracze mogą już zobaczyć trailer tytułu. Jak zapowiadają jego twórcy - na użytkowników czeka fantastyczna przygoda, w której stawką będzie życie.
- Z dumą prezentujemy graczom zwiastun naszej autorskiej produkcji, którą tworzymy od podstaw. W „Reptile Park VR” umiejętności manualne i kreatywność okażą się kluczowymi elementami, które pozwolą przetrwać w środowisku pełnym zagrożeń. W końcu nie na co dzień mamy do czynienia z dinozaurami - mówi Adrian Łapczyński, prezes EpicVR. - Gry wydawane w technologii VR pozwalają na skuteczne przeniesienie użytkownika wszystkimi zmysłami do wykreowanego świata. To sprawia, że gracze czują się, jakby naprawdę tam byli. Jestem przekonany, że „Reptile Park VR” dostarczy im wspaniałej i wielogodzinnej rozrywki, do której chętnie będą wracać - dodaje Adrian Łapczyński.
W survivalowej grze użytkownicy poczują prawdziwą adrenalinę. Ich najważniejszym celem będzie przetrwanie na wyspie zamieszkałej przez wymarłe przed milionami lat gady. Wcale nie będzie to takie proste, a żeby przeżyć, gracze spróbują swoich sił w walce wręcz, strzelaniu z łuku oraz broni palnej. Dodatkowo otrzymają oni możliwość tworzenia pułapek na dzikie stworzenia.
- Fabuła gry pozwoli użytkownikom poznać też historię tragicznego w skutkach eksperymentu, który wymknął się spod kontroli. Czeka na nich również realistyczna grafika, ogromna przestrzeń eksploracyjna oraz rozbudowana mechanika zielarstwa, rybołówstwa, przyrządzania posiłków, tworzenia opatrunków i gojenia ran - zapowiada Adrian Łapczyński.
Krakowska firma nie zdradziła jeszcze dokładnej daty premiery „Reptile Park VR”. Spółka równolegle pracuje nad przeniesieniem do świata VR symulacyjnej gry „Builder Simulator”, w której gracze wcielą się w rolę budowlańców.
W planach EpicVR jest dołączenie do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Oprócz założyciela udziałowcami firmy są również giełdowe spółki: Grupa PlayWay oraz Arts Alliance, a także fundusz Satus Games.
Z raportu Newzoo wynika, że rynek gier VR wygeneruje przychody sięgające ponad 3 mld USD w 2024 r. Dane pokazują także, że wzrasta nie tylko wartość tego rynku, ale też liczba użytkowników gogli. Przewiduje się, że do końca 2022 r. będzie ich ponad 27 mln, natomiast w 2024 r. już ponad 46 mln.
Trailer „Repitle Park VR”: https://www.youtube.com/watch?v=-FOqGUtO_Vc
Karta Steam „Reptile Park VR”: https://store.steampowered.com/app/2126860/Reptile_Park_VR/
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.