Komunikaty PR

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

2024-10-29  |  13:00
Biuro prasowe

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka i jednocześnie wirtualna reporterka! Karolina Pajączkowska wnosi swoje doświadczenie z obszaru dziennikarstwa do produkcji, w której wcieli się w postać żurnalistki poruszającej tematy wojenne. Już 30 października br. twórcy z udziałem Pajączkowskiej zaprezentują najnowsze demo gry podczas wydarzenia w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, zaplanowanym w godzinach 19:00-21:00. Wejściówki dostępne są na stronie: www.playofbattle.com/demo.

W unikatowej grze Play of Battle osadzonej w latach 2008-2025, Karolina Pajączkowska wcieli się w postać redaktorki, opowiadającej o istotnych z punktu widzenia gameplayu wydarzeniach, co wzbogaci narrację tytułu o realizm i dziennikarskie podejście do tematów konfliktów zbrojnych.

- Dołączenie do świata gier wideo to dla mnie nowe, a zarazem fascynujące wyzwanie. Wojna i geopolityka to niezwykle trudne tematy, a ja jako osoba, która była świadkiem działań wojennych, dostałam szansę, aby przedstawić je w formie interaktywnej, przybliżając graczom to, co często jest niewidoczne za szklanym ekranem telewizora. Cieszę się, że będę mogła wykorzystać swoje doświadczenie dziennikarskie w tak ważnym projekcie, jakim jest Play of Battle - mówi Karolina Pajączkowska, dziennikarka i ambasadorka gry Play of Battle. - Ta rzeczywistość, która zostanie przedstawiona w tytule - choć jest grą, może wydarzyć się naprawdę i tutaj ten element edukacyjny był dla mnie najważniejszy - dodaje.

Twórcy Play of Battle podkreślają, że zaangażowanie w projekt Karoliny Pajączkowskiej to element ich szerszej wizji: stworzenia gry, która nie tylko dostarczy emocji i adrenaliny, ale też odda ducha naszych czasów.

- Narracja w grach strategicznych jest często pomijana, a nawet gdy ktoś o niej pomyśli, to jedynym, na co się zdobędzie, jest ściana tekstu, której gracze i tak nie mają zamiaru czytać. Zaangażowanie Karoliny, jej doświadczenie oraz profesjonalizm mogą istotnie wpłynąć na odbiór Play of Battle. Równie ciekawym będzie aspekt wykreowania silnej kobiecej osobowości w grze, w której przytłaczająca część graczy to mężczyźni - mówi Jarosław Kotowski, Game Director i Wiceprezes Play of Battle S.A.

Tytuł będzie unikalnym połączeniem gatunków Grand Strategy i RTS. Produkcja zaoferuje graczom wiele emocji i przeżyć, a ich decyzje będą mieć realny wpływ na losy świata. Grę wyróżnia przede wszystkim realistyczne odwzorowanie współczesnych konfliktów, opartych na prawdziwych lokacjach i scenariuszach geopolitycznych tworzonych przez światowych ekspertów. W pracach nad produkcją pomagają m.in. dr George Friedman, gen. Waldemar Skrzypczak, prof. Norman Davies i Krystian Zięć. Poza rozrywką gra będzie edukować w tematach takich jak funkcjonowanie państwa, polityka, logistyka czy wojna hybrydowa. Dołączenie do projektu Karoliny Pajączkowskiej to kolejny krok w budowaniu gry, która połączy najwyższej klasy rozgrywkę z ważnymi tematami geopolitycznymi i społecznymi.

Już w środę 30 października o godz. 19:00 w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie twórcy Play of Battle zaprezentują swoje postępy w pracach nad grą i pokażą jej najnowsze demo. Wejściówki są dostępne na stronie: www.playofbattle.com/demo.

Premiera pełnej wersji gry planowana jest w 2026 roku. Jej budżet wynosi niespełna 20 mln zł. W celu zebrania środków finansowych, które umożliwią kontynuację prac nad produkcją - studio Play of Battle S.A. planuje przeprowadzić ofertę publicznej akcji. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: www.playofbattle.com/join.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Już 30 października br. zobaczymy najnowsze demo gry Play of Battle
2024-10-17 | 08:20

Już 30 października br. zobaczymy najnowsze demo gry Play of Battle

Warszawskie studio gamingowe Play of Battle S.A. pracujące nad unikalną grą o tej samej nazwie - już 30 października br. zaprezentuje najnowsze demo swojego tytułu. Pokaz odbędzie się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.