Komunikaty PR

Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games

2024-03-01  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Red Square Games, notowana na rynku NewConnect Spółka, zapowiada drugi tytuł na PC, nad którym pracuje od początku ubiegłego roku razem z Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny, mroczny slasher TPP z segmentu indie premium z elementami rogue-lite. Produkcja stanowi rozszerzenie historii książkowego uniwersum Komornik autorstwa Michała Gołkowskiego. Dla krakowskiego dewelopera to kolejna część podejmowanych działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która konsekwentnie stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów.

- Dla Red Square Games zapowiadana gra to szansa nie tylko na kolejne przychody, ale przede wszystkim na dynamiczny rozwój studia, a także prezentację jakości całego naszego zespołu, który ciężko pracuje nad największym do tej pory projektem w portfolio studia. Cieszę się, że już teraz możemy pokazać graczom wysokiej jakości trailer oraz materiały z gry i zaciekawić graczy apokaliptycznym światem przeniesionym prosto z literatury. Jeśli chodzi o wspomniane już finanse, to w przypadku najnowszego projektu nasze przychody to nie tylko umowne wynagrodzenie za realizację tego projektu dla Sylen Studio, ale również ustalony odrębną umową procent ze sprzedaży gry - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games. 

Sancticide to bazująca na walce wręcz gra akcji TPP z elementami rogue-lite, osadzona w świecie biblijnej Apokalipsy. System walki oparty o orientację przestrzenną i kierunkowość jest hołdem zespołu dla starszych tytułów, a manipulacja otoczeniem i fizyczna interakcja z nim zwiększy możliwości taktyczne. Unikalny, pokręcony świat gry służy za tło historii Ezekiela - świeżego rekruta Korpusu Komorników ściganego przez żal i wyrzuty sumienia, który wyrusza na swoją najważniejszą misję. Gracze będą mieli okazję zwiedzić okrutny świat, w którym śmierć to nie koniec, a jedynie kolejny początek.

Najważniejszymi cechami najnowszej produkcji Red Square Games i Sylen Studio są: walka jako fundament, moce komornicze, ortogonalne zróżnicowanie jednostek, a także idea koszerności. Dopełnieniem na pewno będzie „śmierć jako okazja do nauki”, która umożliwia lepsze zrozumienie zasad rządzących światem pamiętającym nasze poczynania i zmianę podejścia pozwalającego na odniesienie zwycięstwa w rozwijającym historię wyścigu człowieka i AI. Data premiery Sancticide jest uzależniona od decyzji właściciela IP, czyli Sylen Studio. 

 

Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Red Square Games a Sylen Studio, oprócz produkcji gry realizowanej w ramach wcześniej zawartej umowy, deweloper zajmie się także marketingiem, PR oraz social mediami projektu Sancticide. Przychód miesięczny producenta Slavic Punk: Oldtimer wynosi 25 tys. zł, łącznie 275 tys. zł w 2024 roku. Po premierze Sancticide dodatkowym przychodem będzie procentowy udział w sprzedaży tytułu, który został ustalony na poziomie 10-15%, płatne przez trzy lata od premiery tytułu. To kolejna część podejmowanych działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która konsekwentnie stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów. Ponadto, Sylen Studio estymuje nakłady na marketing tego projektu do końca 2024 roku na kwotę około 800 tys. zł. Umowa również nie wyklucza pozyskania dodatkowego wydawcy do projektu.

Red Square Games jest producentem i wydawcą SlavicPunk: Oldtimer na PC, izometrycznej strzelanki opartej na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam, GOG, Epic Games Store oraz STOVE Indie. Gra w tym roku pojawi się także w wersji na konsole dzięki wydawcy Gaming Factory, z którym Spółka podpisała w ub. r. umowę wydawniczą. Ponadto studio pracuje także nad produkcją własną SlavicPunk: Duel w wersji na PC.

W czwartym kwartale 2023 roku Red Square Games SA wypracowała ponad 1,7 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co w porównaniu do przychodów z analogicznego okresu w 2022 r. oznacza wzrost o prawie 55 proc. W analizowanym kwartale spółka wypracowała zysk netto na poziomie 739 tys. zł. W ujęciu narastającym, przychody netto ze sprzedaży wyniosły ponad 6,1 mln zł, co oznacza wzrost r/r aż o 158 proc.

Model biznesowy Red Square Games zakłada produkcję gier wideo o średnich budżetach, gier planszowych i RPG - przy jednoczesnym utrzymaniu niskich kosztów działalności operacyjnej spółki. Równocześnie Spółka zakłada dywersyfikację źródeł przychodów poprzez portowanie gier na wszystkie dostępne platformy a także tworzenie gier na zlecenie. Studio planuje tworzenie i rozwijanie gier w taki sposób, by stanowiły linię produktową budującą coraz silniejszą pozycję marki na całym świecie. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE

Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.

Konsument

Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.