Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Red Square Games, notowana na rynku NewConnect Spółka, zapowiada drugi tytuł na PC, nad którym pracuje od początku ubiegłego roku razem z Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny, mroczny slasher TPP z segmentu indie premium z elementami rogue-lite. Produkcja stanowi rozszerzenie historii książkowego uniwersum Komornik autorstwa Michała Gołkowskiego. Dla krakowskiego dewelopera to kolejna część podejmowanych działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która konsekwentnie stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów.
- Dla Red Square Games zapowiadana gra to szansa nie tylko na kolejne przychody, ale przede wszystkim na dynamiczny rozwój studia, a także prezentację jakości całego naszego zespołu, który ciężko pracuje nad największym do tej pory projektem w portfolio studia. Cieszę się, że już teraz możemy pokazać graczom wysokiej jakości trailer oraz materiały z gry i zaciekawić graczy apokaliptycznym światem przeniesionym prosto z literatury. Jeśli chodzi o wspomniane już finanse, to w przypadku najnowszego projektu nasze przychody to nie tylko umowne wynagrodzenie za realizację tego projektu dla Sylen Studio, ale również ustalony odrębną umową procent ze sprzedaży gry - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
Sancticide to bazująca na walce wręcz gra akcji TPP z elementami rogue-lite, osadzona w świecie biblijnej Apokalipsy. System walki oparty o orientację przestrzenną i kierunkowość jest hołdem zespołu dla starszych tytułów, a manipulacja otoczeniem i fizyczna interakcja z nim zwiększy możliwości taktyczne. Unikalny, pokręcony świat gry służy za tło historii Ezekiela - świeżego rekruta Korpusu Komorników ściganego przez żal i wyrzuty sumienia, który wyrusza na swoją najważniejszą misję. Gracze będą mieli okazję zwiedzić okrutny świat, w którym śmierć to nie koniec, a jedynie kolejny początek.
Najważniejszymi cechami najnowszej produkcji Red Square Games i Sylen Studio są: walka jako fundament, moce komornicze, ortogonalne zróżnicowanie jednostek, a także idea koszerności. Dopełnieniem na pewno będzie „śmierć jako okazja do nauki”, która umożliwia lepsze zrozumienie zasad rządzących światem pamiętającym nasze poczynania i zmianę podejścia pozwalającego na odniesienie zwycięstwa w rozwijającym historię wyścigu człowieka i AI. Data premiery Sancticide jest uzależniona od decyzji właściciela IP, czyli Sylen Studio.
Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Red Square Games a Sylen Studio, oprócz produkcji gry realizowanej w ramach wcześniej zawartej umowy, deweloper zajmie się także marketingiem, PR oraz social mediami projektu Sancticide. Przychód miesięczny producenta Slavic Punk: Oldtimer wynosi 25 tys. zł, łącznie 275 tys. zł w 2024 roku. Po premierze Sancticide dodatkowym przychodem będzie procentowy udział w sprzedaży tytułu, który został ustalony na poziomie 10-15%, płatne przez trzy lata od premiery tytułu. To kolejna część podejmowanych działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która konsekwentnie stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów. Ponadto, Sylen Studio estymuje nakłady na marketing tego projektu do końca 2024 roku na kwotę około 800 tys. zł. Umowa również nie wyklucza pozyskania dodatkowego wydawcy do projektu.
Red Square Games jest producentem i wydawcą SlavicPunk: Oldtimer na PC, izometrycznej strzelanki opartej na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam, GOG, Epic Games Store oraz STOVE Indie. Gra w tym roku pojawi się także w wersji na konsole dzięki wydawcy Gaming Factory, z którym Spółka podpisała w ub. r. umowę wydawniczą. Ponadto studio pracuje także nad produkcją własną SlavicPunk: Duel w wersji na PC.
W czwartym kwartale 2023 roku Red Square Games SA wypracowała ponad 1,7 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co w porównaniu do przychodów z analogicznego okresu w 2022 r. oznacza wzrost o prawie 55 proc. W analizowanym kwartale spółka wypracowała zysk netto na poziomie 739 tys. zł. W ujęciu narastającym, przychody netto ze sprzedaży wyniosły ponad 6,1 mln zł, co oznacza wzrost r/r aż o 158 proc.
Model biznesowy Red Square Games zakłada produkcję gier wideo o średnich budżetach, gier planszowych i RPG - przy jednoczesnym utrzymaniu niskich kosztów działalności operacyjnej spółki. Równocześnie Spółka zakłada dywersyfikację źródeł przychodów poprzez portowanie gier na wszystkie dostępne platformy a także tworzenie gier na zlecenie. Studio planuje tworzenie i rozwijanie gier w taki sposób, by stanowiły linię produktową budującą coraz silniejszą pozycję marki na całym świecie.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.