Divine Duel zadebiutuje na platformie PICO już 15 czerwca!
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Immersion Games wyznaczyło datę premiery Divine Duel na goglach marki PICO. Najnowsza produkcja, notowanego na rynku NewConnect, warszawskiego studia już 15 czerwca 2023 r. zadebiutuje na platformie VR należącej do właściciela TikToka.
Divine Duel na goglach VR PICO pojawi się w dwóch wersjach: free-to-play – skierowanej do międzynarodowych użytkowników, a także płatnej w przypadku rynku chińskiego. Ta druga wersja ukaże się w trzecim kwartale 2023 roku i pozwoli graczom na natychmiastowy dostęp do całej dotychczasowej zawartości gry.
- Jesteśmy dumni, że nasza najnowsza produkcja trafi do użytkowników gogli PICO 4. Nie możemy się doczekać, kiedy przystąpią oni do pierwszych pojedynków w grze. Od czas premiery Divine Duel minęły trzy miesiące i w tym czasie gracze wielokrotnie zaskakiwali nas swoją pomysłowością. Jestem bardzo ciekaw tego, jakie świeże koncepcje i wrażenia wniosą użytkownicy PICO - mówi Bartosz Rosłoński, CEO Immersion Games.
Divine Duel to pojedynkowa gra VR w formule free-to-play, która 1 marca br. została wydana w sklepie Meta App Lab. Od tamtej pory zebrała od środowiska graczy ponad 600 opinii i może się pochwalić prawie idealną oceną – 4,9/5. W Divine Duel Gracze przede wszystkim doceniają szybką akcję, rozbudowaną warstwę taktyczną oraz potencjał treningowy gry.
Od momentu premiery producent gry dodał nową zawartość, do której zaliczają się m.in. nowe tematyczne bronie, przedmioty kosmetyczne, czy liczne usprawnienia do matchmakingu i interfejsu graficznego. Ze wszystkich nowych elementów będą mogli skorzystać również użytkownicy PICO.
Pico Digital Store to wiodąca firma VR, założona w marcu 2015 roku, skupiająca się na technologii VR ALL-IN-ONE. W sierpniu 2021 roku została ona przejęta przez właściciela platformy TikTok – ByteDance.
***
O spółce:
Immersion Games to producent gier VR stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.