Divine Duel otrzyma kolejną betę
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Immersion Games, notowany na NewConnect producent gier VR, przedstawia kolejne szczegóły swojej nadchodzącej gry VR – Divine Duel. Pojedynkowa gra w technologii wirtualnej rzeczywistości otrzymała nowy trailer przedstawiający różnice pomiędzy dwoma trybami gry dostępnymi w momencie premiery. Producent zapowiedział także kolejny beta playtest, tym razem dla użytkowników gogli VR z rodziny Quest.
- Zwiększenie liczby trybów gry w naszej najnowszej produkcji pozwoli dodatkowo usprawnić jej i tak już wysoką regrywalność. Draft oferuje tą samą jakość pojedynków co klasyczny tryb zabawy, ale z ciekawą zmianą formuły, która spodoba się wszystkim tym, którzy lubią odrobinę pogłówkować - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.
Divine Duel to energiczna gra akcji, w której gracze będą mierzyć się ze sobą w ekscytujących pojedynkach 1 na 1. Aby zagwarantować niezapomniane wrażenia, twórcy oddadzą do dyspozycji użytkowników ponad 40 pomysłowych broni, za pomocą których gracze będą rywalizować o dominację w tym fantastycznym świecie.
Twórcy gry przygotowali dwa tryby rozgrywki, które będą dostępne na premierę: tytułowy pojedynek (Duel) – gdzie gracze zabiorą odblokowane przez siebie wyposażenie, a także Draft. Ten drugi jest zaawansowaną formą zabawy i uwzględnia budowanie arsenału broni na samym początku meczu. Aby tego dokonać, Divine Duel przedstawi uczestnikom losową pulę dostępnych przedmiotów w zabawie. Następnie gracze wybiorą wyposażenie, a każda broń z której zrezygnują trafi do przeciwnika.
- Draft to zaawansowany tryb gry, który sporo czerpie z gier karcianych i sportowych. Sama zabawa przypomina mi początek podwórkowego meczu piłki nożnej, gdzie kapitanowie po kolei deklarowali, kogo chcą mieć w swoim zespole. W Divine Duel jest podobnie, z tym że gracze będą wybierać broń i przedmioty dostępne w grze - dodaje CEO Immersion Games.
Wraz z nowym trailerem, twórcy zapowiedzieli kolejny beta test gry, który wystartuje na początku przyszłego roku. Jest on dedykowany platformie Meta i urządzeniom Quest 1 i 2. Do beta testów Divine Duel można zapisać się na oficjalnej stronie gry.
Najnowsza gra Immersion Games zadebiutuje na najpopularniejszych platformach VR – Meta Quest i PCVR na Steam. Szczegółowa data premiery zostanie ogłoszona wkrótce.
Discord: https://discord.gg/xgWMhBDK4e
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=DVFgEiXhC-U
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.