Komunikaty PR

Divine Duel otrzyma kolejną betę

2022-11-21  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Immersion Games, notowany na NewConnect producent gier VR, przedstawia kolejne szczegóły swojej nadchodzącej gry VR – Divine Duel. Pojedynkowa gra w technologii wirtualnej rzeczywistości otrzymała nowy trailer przedstawiający różnice pomiędzy dwoma trybami gry dostępnymi w momencie premiery. Producent zapowiedział także kolejny beta playtest, tym razem dla użytkowników gogli VR z rodziny Quest.

- Zwiększenie liczby trybów gry w naszej najnowszej produkcji pozwoli dodatkowo usprawnić jej i tak już wysoką regrywalność. Draft oferuje tą samą jakość pojedynków co klasyczny tryb zabawy, ale z ciekawą zmianą formuły, która spodoba się wszystkim tym, którzy lubią odrobinę pogłówkować - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.

Divine Duel to energiczna gra akcji, w której gracze będą mierzyć się ze sobą w ekscytujących pojedynkach 1 na 1. Aby zagwarantować niezapomniane wrażenia, twórcy oddadzą do dyspozycji użytkowników ponad 40 pomysłowych broni, za pomocą których gracze będą rywalizować o dominację w tym fantastycznym świecie.

Twórcy gry przygotowali dwa tryby rozgrywki, które będą dostępne na premierę: tytułowy pojedynek (Duel) – gdzie gracze zabiorą odblokowane przez siebie wyposażenie, a także Draft. Ten drugi jest zaawansowaną formą zabawy i uwzględnia budowanie arsenału broni na samym początku meczu. Aby tego dokonać, Divine Duel przedstawi uczestnikom losową pulę dostępnych przedmiotów w zabawie. Następnie gracze wybiorą wyposażenie, a każda broń z której zrezygnują trafi do przeciwnika.

- Draft to zaawansowany tryb gry, który sporo czerpie z gier karcianych i sportowych. Sama zabawa przypomina mi początek podwórkowego meczu piłki nożnej, gdzie kapitanowie po kolei deklarowali, kogo chcą mieć w swoim zespole. W Divine Duel jest podobnie, z tym że gracze będą wybierać broń i przedmioty dostępne w grze - dodaje CEO Immersion Games.

Wraz z nowym trailerem, twórcy zapowiedzieli kolejny beta test gry, który wystartuje na początku przyszłego roku. Jest on dedykowany platformie Meta i urządzeniom Quest 1 i 2. Do beta testów Divine Duel można zapisać się na oficjalnej stronie gry.

Najnowsza gra Immersion Games zadebiutuje na najpopularniejszych platformach VR – Meta Quest i PCVR na Steam. Szczegółowa data premiery zostanie ogłoszona wkrótce.

 

Discord: https://discord.gg/xgWMhBDK4e

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=DVFgEiXhC-U

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.