Divine Duel otrzyma kolejną betę
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Immersion Games, notowany na NewConnect producent gier VR, przedstawia kolejne szczegóły swojej nadchodzącej gry VR – Divine Duel. Pojedynkowa gra w technologii wirtualnej rzeczywistości otrzymała nowy trailer przedstawiający różnice pomiędzy dwoma trybami gry dostępnymi w momencie premiery. Producent zapowiedział także kolejny beta playtest, tym razem dla użytkowników gogli VR z rodziny Quest.
- Zwiększenie liczby trybów gry w naszej najnowszej produkcji pozwoli dodatkowo usprawnić jej i tak już wysoką regrywalność. Draft oferuje tą samą jakość pojedynków co klasyczny tryb zabawy, ale z ciekawą zmianą formuły, która spodoba się wszystkim tym, którzy lubią odrobinę pogłówkować - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.
Divine Duel to energiczna gra akcji, w której gracze będą mierzyć się ze sobą w ekscytujących pojedynkach 1 na 1. Aby zagwarantować niezapomniane wrażenia, twórcy oddadzą do dyspozycji użytkowników ponad 40 pomysłowych broni, za pomocą których gracze będą rywalizować o dominację w tym fantastycznym świecie.
Twórcy gry przygotowali dwa tryby rozgrywki, które będą dostępne na premierę: tytułowy pojedynek (Duel) – gdzie gracze zabiorą odblokowane przez siebie wyposażenie, a także Draft. Ten drugi jest zaawansowaną formą zabawy i uwzględnia budowanie arsenału broni na samym początku meczu. Aby tego dokonać, Divine Duel przedstawi uczestnikom losową pulę dostępnych przedmiotów w zabawie. Następnie gracze wybiorą wyposażenie, a każda broń z której zrezygnują trafi do przeciwnika.
- Draft to zaawansowany tryb gry, który sporo czerpie z gier karcianych i sportowych. Sama zabawa przypomina mi początek podwórkowego meczu piłki nożnej, gdzie kapitanowie po kolei deklarowali, kogo chcą mieć w swoim zespole. W Divine Duel jest podobnie, z tym że gracze będą wybierać broń i przedmioty dostępne w grze - dodaje CEO Immersion Games.
Wraz z nowym trailerem, twórcy zapowiedzieli kolejny beta test gry, który wystartuje na początku przyszłego roku. Jest on dedykowany platformie Meta i urządzeniom Quest 1 i 2. Do beta testów Divine Duel można zapisać się na oficjalnej stronie gry.
Najnowsza gra Immersion Games zadebiutuje na najpopularniejszych platformach VR – Meta Quest i PCVR na Steam. Szczegółowa data premiery zostanie ogłoszona wkrótce.
Discord: https://discord.gg/xgWMhBDK4e
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=DVFgEiXhC-U
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.