Komunikaty PR

Divine Duel będzie dostępne w modelu free-to-play

2022-12-01  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – podjął decyzję na temat modelu biznesowego swojej nadchodzącej gry. Energiczna gra akcji Divine Duel będzie tytułem typu free-to-play z opcjonalnymi mikropłatnościami. Tytuł znajduje się w finalnym stadium produkcji. Producent gry organizuje też kolejny beta playtest, tym razem dedykowany wyłącznie użytkownikom gogli z rodziny Quest, które rozpoczną się na początku przyszłego roku.

- Decyzję o cenie podjęliśmy po dokładnej analizie rynku VR i szczegółowemu przyjrzeniu się grom, jakie się na nim znajdują. Wpływ na nią miała również chęć dotarcia do jak najszerszego grona graczy i fakt, że w segmencie gier pojedynkowych na VR będziemy mieli zdecydowanie najlepszy stosunek ceny do jakości. Wierzymy, że w dłuższej perspektywie dzięki połączeniu wysokiej jakości gry i ekscytującej, niezwykle regrywalnej rozgrywki z modelem free-to-play gra spodoba się wielu graczom - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.

Twórcy Divine Duel niedawno zapowiedzieli kolejny beta test gry, który odbędzie się na początku 2023 roku. Tym razem jest on dedykowany platformie Meta i urządzeniom Quest 1 i 2. Do beta testów Divine Duel można zapisać się na oficjalnej stronie gry.

Divine Duel to pojedynkowa gra VR, w której gracze wcielą się w potężne istoty walczące o władanie nad mistyczną krainą Evergarden. Gra łączy w sobie estetykę znaną z tytułów fantasy, jak i tą bardziej charakterystyczną dla gier science-fiction, dzięki czemu gracze będą mogli zabrać do boju zarówno broń białą inspirowaną starożytnością, jak i futurystyczną broń palną. Wszystko uzupełniono nowatorskim podejściem do uzbrojenia, w którego skład wchodzi nawet mordercza papuga. Gracz będzie mógł wybrać jedną z boskich postaci (Celestials), z których każda wyposażona będzie w inne specjalne zdolności.

W ramach rozgrywki do dyspozycji gracza planowanych jest ponad 40 narzędzi zniszczenia i 20 wpływających na grę doładowań, inspirowanych różnymi kulturami. W Divine Duel użytkownicy będą musieli przygotować się na specjalne interakcje między broniami, odbijać wrogie pociski czy sprowadzać na pole bitwy magiczne stworzenia, które następnie będą wspierać m.in. za pomocą zaklęć. W grze będą dostępne dwa tryby – klasyczny pojedynek PVP, a także zaawansowany tryb draft – inspirowany grami karcianymi, umożliwiający budowanie ekwipunku z losowych broni.

Najnowsza produkcja Immersion Games zadebiutuje na najpopularniejszych platformach VR – Meta Quest i PCVR na Steam.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Robotyka i SI

Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować rolnictwo. Pomaga w zbiorach i dzięki niej koszty działania gospodarstw są niższe

Algorytmy sztucznej inteligencji są dziś wykorzystywane m.in. do analizy zdjęć roślin, prognozowania plonów czy automatycznego sterowania maszynami. AI wspiera dziś produkcję rolną na wielu poziomach – od siewu po zbiór, a nawet sprzedaż, pomaga też ograniczyć koszty i adaptować się do zmian klimatu. Dlatego, choć teraz w Polsce z nowych technologii korzystają przede wszystkim właściciele największych gospodarstw, skala wykorzystania AI szybko rośnie.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.