Komunikaty PR

Divine Duel będzie dostępne w modelu free-to-play

2022-12-01  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – podjął decyzję na temat modelu biznesowego swojej nadchodzącej gry. Energiczna gra akcji Divine Duel będzie tytułem typu free-to-play z opcjonalnymi mikropłatnościami. Tytuł znajduje się w finalnym stadium produkcji. Producent gry organizuje też kolejny beta playtest, tym razem dedykowany wyłącznie użytkownikom gogli z rodziny Quest, które rozpoczną się na początku przyszłego roku.

- Decyzję o cenie podjęliśmy po dokładnej analizie rynku VR i szczegółowemu przyjrzeniu się grom, jakie się na nim znajdują. Wpływ na nią miała również chęć dotarcia do jak najszerszego grona graczy i fakt, że w segmencie gier pojedynkowych na VR będziemy mieli zdecydowanie najlepszy stosunek ceny do jakości. Wierzymy, że w dłuższej perspektywie dzięki połączeniu wysokiej jakości gry i ekscytującej, niezwykle regrywalnej rozgrywki z modelem free-to-play gra spodoba się wielu graczom - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.

Twórcy Divine Duel niedawno zapowiedzieli kolejny beta test gry, który odbędzie się na początku 2023 roku. Tym razem jest on dedykowany platformie Meta i urządzeniom Quest 1 i 2. Do beta testów Divine Duel można zapisać się na oficjalnej stronie gry.

Divine Duel to pojedynkowa gra VR, w której gracze wcielą się w potężne istoty walczące o władanie nad mistyczną krainą Evergarden. Gra łączy w sobie estetykę znaną z tytułów fantasy, jak i tą bardziej charakterystyczną dla gier science-fiction, dzięki czemu gracze będą mogli zabrać do boju zarówno broń białą inspirowaną starożytnością, jak i futurystyczną broń palną. Wszystko uzupełniono nowatorskim podejściem do uzbrojenia, w którego skład wchodzi nawet mordercza papuga. Gracz będzie mógł wybrać jedną z boskich postaci (Celestials), z których każda wyposażona będzie w inne specjalne zdolności.

W ramach rozgrywki do dyspozycji gracza planowanych jest ponad 40 narzędzi zniszczenia i 20 wpływających na grę doładowań, inspirowanych różnymi kulturami. W Divine Duel użytkownicy będą musieli przygotować się na specjalne interakcje między broniami, odbijać wrogie pociski czy sprowadzać na pole bitwy magiczne stworzenia, które następnie będą wspierać m.in. za pomocą zaklęć. W grze będą dostępne dwa tryby – klasyczny pojedynek PVP, a także zaawansowany tryb draft – inspirowany grami karcianymi, umożliwiający budowanie ekwipunku z losowych broni.

Najnowsza produkcja Immersion Games zadebiutuje na najpopularniejszych platformach VR – Meta Quest i PCVR na Steam.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.