Divine Duel będzie dostępne w modelu free-to-play
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – podjął decyzję na temat modelu biznesowego swojej nadchodzącej gry. Energiczna gra akcji Divine Duel będzie tytułem typu free-to-play z opcjonalnymi mikropłatnościami. Tytuł znajduje się w finalnym stadium produkcji. Producent gry organizuje też kolejny beta playtest, tym razem dedykowany wyłącznie użytkownikom gogli z rodziny Quest, które rozpoczną się na początku przyszłego roku.
- Decyzję o cenie podjęliśmy po dokładnej analizie rynku VR i szczegółowemu przyjrzeniu się grom, jakie się na nim znajdują. Wpływ na nią miała również chęć dotarcia do jak najszerszego grona graczy i fakt, że w segmencie gier pojedynkowych na VR będziemy mieli zdecydowanie najlepszy stosunek ceny do jakości. Wierzymy, że w dłuższej perspektywie dzięki połączeniu wysokiej jakości gry i ekscytującej, niezwykle regrywalnej rozgrywki z modelem free-to-play gra spodoba się wielu graczom - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.
Twórcy Divine Duel niedawno zapowiedzieli kolejny beta test gry, który odbędzie się na początku 2023 roku. Tym razem jest on dedykowany platformie Meta i urządzeniom Quest 1 i 2. Do beta testów Divine Duel można zapisać się na oficjalnej stronie gry.
Divine Duel to pojedynkowa gra VR, w której gracze wcielą się w potężne istoty walczące o władanie nad mistyczną krainą Evergarden. Gra łączy w sobie estetykę znaną z tytułów fantasy, jak i tą bardziej charakterystyczną dla gier science-fiction, dzięki czemu gracze będą mogli zabrać do boju zarówno broń białą inspirowaną starożytnością, jak i futurystyczną broń palną. Wszystko uzupełniono nowatorskim podejściem do uzbrojenia, w którego skład wchodzi nawet mordercza papuga. Gracz będzie mógł wybrać jedną z boskich postaci (Celestials), z których każda wyposażona będzie w inne specjalne zdolności.
W ramach rozgrywki do dyspozycji gracza planowanych jest ponad 40 narzędzi zniszczenia i 20 wpływających na grę doładowań, inspirowanych różnymi kulturami. W Divine Duel użytkownicy będą musieli przygotować się na specjalne interakcje między broniami, odbijać wrogie pociski czy sprowadzać na pole bitwy magiczne stworzenia, które następnie będą wspierać m.in. za pomocą zaklęć. W grze będą dostępne dwa tryby – klasyczny pojedynek PVP, a także zaawansowany tryb draft – inspirowany grami karcianymi, umożliwiający budowanie ekwipunku z losowych broni.
Najnowsza produkcja Immersion Games zadebiutuje na najpopularniejszych platformach VR – Meta Quest i PCVR na Steam.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Konsument
Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.
Edukacja
W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.