Komunikaty PR

Dinosaur Fossil Hunter od Pyramid Games zadebiutuje dzisiaj na PC

2022-05-04  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Gra Dinosaur Fossil Hunter już dziś trafi do sprzedaży w sklepach Steam i Epic Games Store. Jej twórcą jest Pyramid Games – lubelski producent gier wideo, notowany na rynku NewConnect. Premierowa wersja paleontologicznej gry zapewni użytkownikowi kilkadziesiąt godzin zabawy. Cena tytułu to 19,99 USD. W przyszłości planowane są aktualizacje produkcji oraz DLC do gry, której wishlista przed premierą wyniosła około 100 tysięcy użytkowników.

- Po ponad trzech latach pracy, 4 maja, udostępniamy graczom na platformie Steam i w Epic Games Store naszą kolejną autorską produkcję – Dinosaur Fossil Hunter. Tytuł jest dedykowany nie tylko fanom paleontologii, ale też miłośnikom popularnych symulatorów. Podczas zabawy gracze będą poszukiwać skamieniałości dinozaurów, które później zaprezentują na wystawie we własnym muzeum - mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games. - Wyniki betatestów pozwalają nam wierzyć, że produkcja zostanie pozytywnie przyjęta przez środowisko graczy, co powinno bezpośrednio przełożyć się na wyniki sprzedażowe - dodaje Jacek Wyszyński.

W odkrywaniu szczątków wymarłych stworzeń graczom pomogą różnego rodzaju narzędzia wykopaliskowe i poszukiwawcze, takie jak georadar, piła motorowa czy kilof. Ich pozostałymi zadaniami będą m.in. eksploracja zróżnicowanego środowiska – zarówno na lądzie, jak i w wodzie oraz oczyszczanie i kompletowanie szkieletów. Podstawą rozgrywki jest tryb dla pojedynczego gracza.

Projekt można było wesprzeć na platformie Kickstarter, gdzie udało się zebrać ponad 360 proc. planowanej kwoty. Dzięki wsparciu w grze pojawiło się m.in. więcej mechanik eksplorowania czy system dynamicznej pogody. Rozwój tytułu umożliwiły również playtesty wersji beta, w których łącznie chciało wziąć udział prawie 10 tysięcy graczy. Pozwoliło to na zebranie cennego feedbacku i wprowadzenie ostatecznych zmian jeszcze przed premierą gry, którą w przyszłości Pyramid Games planuje rozwijać. Prolog Dinosaur Fossil Hunter w ostatnich 30 dniach zebrał na Steam 90 proc. pozytywnych recenzji użytkowników platformy. Całościowy koszt produkcji wyniósł około 1 mln złotych.

- Do Dinosaur Fossil Hunter planujemy liczne aktualizacje, jak np. nową lokację prezentującą kolejne gatunki dinozaurów czy dostęp do Steam Workshop, gdzie gracze będą mogli pokazywać stworzone przez siebie muzea innym użytkownikom. Przewidujemy także DLC z różnymi zawartościami, które niewątpliwie urozmaicą rozgrywkę - zapowiada Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.

Obecnie Pyramid Games we współpracy z True Games Syndicate pracuje nad nową grą pokazującą życie młodego gangstera o roboczym tytule District. Lubelskie studio w tym roku planuje także premierę w trybie Early Access tytułu Occupy Mars: The Game – gry z otwartym światem, w której zadaniem gracza jest przetrwać w trudnym środowisku i umożliwić kolonizację Czerwonej Planety.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=ZRfwnXxbYa8

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/864700/Dinosaur_Fossil_Hunter__Symulator_Paleontologa/

***

O Pyramid Games:

Pyramid Games to działające od 2010 roku studio, zajmujące się tworzeniem gier komputerowych. Główna siedziba firmy mieści się w Lublinie. Celem studia jest produkcja dużej liczby ambitnych gier oraz zbudowanie wokół nich dużej społeczności graczy. Zespół Pyramid Games tworzą pasjonaci nauki i Science-Fiction, dlatego tworzone przez nich produkcje nastawione są na kierunek popularnonaukowy - gry koncentrują się na tematyce odkrywania nieznanego i zdobywania wiedzy. Od sierpnia 2020 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.