Komunikaty PR

Demolish Games zapowiada demo gry Demolish & Build 3

2022-07-18  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Demolish Games, producent i wydawca gier z gatunku symulatorów z grupy kapitałowej Ultimate Games, zaprezentował kartę Steam Demolish & Build 3: Excavator Playground. Już 19 sierpnia gracze będą mogli spróbować swoich sił za sterami koparki w wersji demonstracyjnej flagowego projektu spółki – Demolish & Build 3. Twórcy zaprezentowali również nowy trailer swojej produkcji. Premiera pełnej wersji zaplanowana jest na pierwszą połowę 2023 r. Warszawskie studio jeszcze w tym roku planuje zadebiutować na rynku NewConnect.

- Demolish & Build 3: Excavator Playground jest demem technologicznym przedstawiającym nowy system zniszczeń i poruszania się pojazdami budowlanymi. Gracz steruje w nim koparką wyburzeniową wyposażoną w nożyce do cięcia betonu, a do swojej dyspozycji ma "plac zabaw", w którym może np. zniszczyć drewnianą szopę, betonowy parking oraz pokonać różnego rodzaju tory przeszkód – od zwykłej trasy na placu po platformy, na które musi się wspinać - mówi Paweł Dywelski, CEO Demolish Games.
- Już dziś zachęcam do zapisywania się na wishlistę Demolish & Build 3 na Steam, a już 19 sierpnia zaprezentujemy wersję demo naszego flagowego tytułu. Dajemy graczom również możliwość zaangażowania się w tworzenie tej gry poprzez wymianę doświadczeń na naszym kanale Discord. Zależy nam na bezpośrednim feedbacku, ponieważ dzięki niemu będziemy mogli szczegółowo dopracować pełną wersję naszej gry - dodaje Paweł Dywelski.

Demolish & Build 3: Excavator Playground to demo nadchodzącej gry Demolish & Build 3, pozwalające zapoznać się z fizyką jazdy nowoczesnej koparki oraz tajnikami prac wyburzeniowych. W wersji demonstracyjnej gracz będzie miał możliwość przejechania się po niewielkim torze testowym dokonując paru zniszczeń za sterami koparki wyposażonej w nożyce do cięcia betonu. Sterowanie pojazdem będzie niezwykle realistyczne, ponieważ zostało oparte na działaniu prawdziwych koparek, a projektanci gry starali się równie wiernie odwzorować funkcjonowanie napędu gąsienicowego. „Pełna obsługa kontrolera” polega na tym, że gra może być w całości obsługiwana przez kontroler (gamepad) bez konieczności używania myszki i klawiatury. Ponadto w świecie zaprezentowanym w grze pojawią się rampy najazdowe, konstrukcje betonowe, które można zburzyć. Warto dodać, że obiekty będą ulegały pełnemu zniszczeniu. W trakcie rozgrywki można dowolnie korzystać z widoku z perspektywy pierwszej (FPP) i trzeciej osoby (TPP). Gra będzie dostępna w 8 wersjach językowych.

W Demolish & Build 3 gracz wcieli się w rolę właściciela firmy budowlanej i będzie, m.in.: przyjmować
i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości. W grze pojawią się nowe systemy zniszczeń oraz konstrukcje budynków, a także różnego rodzaju zagrożenia - w trakcie wyburzania nieostrożny gracz może zostać zraniony spadającą cegłą, porażony prądem czy poparzony w wywołanym przez nieuwagę pożarze. Premiera pełnej wersji Demolish & Build 3 planowana jest na pierwszą połowę 2023 r. Demolish Games jest wydawcą oraz producentem tego tytułu. Gra będzie dostępna na komputerach stacjonarnych oraz najpopularniejszych konsolach.

Spółka planuje dołączyć do rynku NewConnect w drugiej połowie 2022 roku.

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/2021130/Demolish__Build_3_Excavator_Playground/

Trailer: https://youtu.be/qzKPttrEyho

Discord: https://discord.gg/eV4HxANs5E

***

O spółce:

Demolish Games S.A. to spółka z grupy Ultimate Games, która specjalizuje się w produkcji gier z gatunku symulatorów. Studio koncentruje się na projektach z popularnej serii „Demolish & Build”. Największym projektem studia jest „Demolish & Build 3”.

Demolish Games planuje wejść na rynek NewConnect w drugiej połowie 2022 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.