Komunikaty PR

Demolish Games zapowiada demo gry Demolish & Build 3

2022-07-18  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Demolish Games, producent i wydawca gier z gatunku symulatorów z grupy kapitałowej Ultimate Games, zaprezentował kartę Steam Demolish & Build 3: Excavator Playground. Już 19 sierpnia gracze będą mogli spróbować swoich sił za sterami koparki w wersji demonstracyjnej flagowego projektu spółki – Demolish & Build 3. Twórcy zaprezentowali również nowy trailer swojej produkcji. Premiera pełnej wersji zaplanowana jest na pierwszą połowę 2023 r. Warszawskie studio jeszcze w tym roku planuje zadebiutować na rynku NewConnect.

- Demolish & Build 3: Excavator Playground jest demem technologicznym przedstawiającym nowy system zniszczeń i poruszania się pojazdami budowlanymi. Gracz steruje w nim koparką wyburzeniową wyposażoną w nożyce do cięcia betonu, a do swojej dyspozycji ma "plac zabaw", w którym może np. zniszczyć drewnianą szopę, betonowy parking oraz pokonać różnego rodzaju tory przeszkód – od zwykłej trasy na placu po platformy, na które musi się wspinać - mówi Paweł Dywelski, CEO Demolish Games.
- Już dziś zachęcam do zapisywania się na wishlistę Demolish & Build 3 na Steam, a już 19 sierpnia zaprezentujemy wersję demo naszego flagowego tytułu. Dajemy graczom również możliwość zaangażowania się w tworzenie tej gry poprzez wymianę doświadczeń na naszym kanale Discord. Zależy nam na bezpośrednim feedbacku, ponieważ dzięki niemu będziemy mogli szczegółowo dopracować pełną wersję naszej gry - dodaje Paweł Dywelski.

Demolish & Build 3: Excavator Playground to demo nadchodzącej gry Demolish & Build 3, pozwalające zapoznać się z fizyką jazdy nowoczesnej koparki oraz tajnikami prac wyburzeniowych. W wersji demonstracyjnej gracz będzie miał możliwość przejechania się po niewielkim torze testowym dokonując paru zniszczeń za sterami koparki wyposażonej w nożyce do cięcia betonu. Sterowanie pojazdem będzie niezwykle realistyczne, ponieważ zostało oparte na działaniu prawdziwych koparek, a projektanci gry starali się równie wiernie odwzorować funkcjonowanie napędu gąsienicowego. „Pełna obsługa kontrolera” polega na tym, że gra może być w całości obsługiwana przez kontroler (gamepad) bez konieczności używania myszki i klawiatury. Ponadto w świecie zaprezentowanym w grze pojawią się rampy najazdowe, konstrukcje betonowe, które można zburzyć. Warto dodać, że obiekty będą ulegały pełnemu zniszczeniu. W trakcie rozgrywki można dowolnie korzystać z widoku z perspektywy pierwszej (FPP) i trzeciej osoby (TPP). Gra będzie dostępna w 8 wersjach językowych.

W Demolish & Build 3 gracz wcieli się w rolę właściciela firmy budowlanej i będzie, m.in.: przyjmować
i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości. W grze pojawią się nowe systemy zniszczeń oraz konstrukcje budynków, a także różnego rodzaju zagrożenia - w trakcie wyburzania nieostrożny gracz może zostać zraniony spadającą cegłą, porażony prądem czy poparzony w wywołanym przez nieuwagę pożarze. Premiera pełnej wersji Demolish & Build 3 planowana jest na pierwszą połowę 2023 r. Demolish Games jest wydawcą oraz producentem tego tytułu. Gra będzie dostępna na komputerach stacjonarnych oraz najpopularniejszych konsolach.

Spółka planuje dołączyć do rynku NewConnect w drugiej połowie 2022 roku.

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/2021130/Demolish__Build_3_Excavator_Playground/

Trailer: https://youtu.be/qzKPttrEyho

Discord: https://discord.gg/eV4HxANs5E

***

O spółce:

Demolish Games S.A. to spółka z grupy Ultimate Games, która specjalizuje się w produkcji gier z gatunku symulatorów. Studio koncentruje się na projektach z popularnej serii „Demolish & Build”. Największym projektem studia jest „Demolish & Build 3”.

Demolish Games planuje wejść na rynek NewConnect w drugiej połowie 2022 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.