Console Labs wykona portowanie gry Yacht Mechanic Simulator 2021 na konsole
Console Labs S.A., specjalista w portowaniu gier na konsole z grupy kapitałowej PlayWay, będzie pełnił rolę wykonawcy portów gry Yacht Mechanic Simulator 2021. Tytuł będzie kompatybilny z platformami Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4, PlayStation 5 oraz Nintendo Switch. Do 18 maja trwa oferta publiczna spółki o wartości do 6,8 mln zł. Sprzedawanych jest do 165 tys. istniejących akcji. Spółka planuje debiut na rynku NewConnect jeszcze w tym roku.
Spółka znana do tej pory m.in. z konsolowej wersji Thief Simulator czy Ultimate Fishing Simulator, od niedawna pełni także rolę wykonawcy konsolowych wersji Yacht Mechanic Simulator 2021. Rozgrywka obejmuje zakup starych jachtów, ich renowację oraz sprzedaż. – Zgodnie z przyjętą strategią na bieżąco podejmujemy kroki w celu rozwoju naszego portfolio. Wśród realizowanych przez nas projektów jest również Yacht Mechanic Simulator 2021. Na mocy współpracy nawiązanej z Image Power wykonamy porty gry na konsole starej i nowej generacji – mówi Marcin Wesołowski.
Zespół Console Labs pracuje jednocześnie nad konsolową wersją Tank Mechanic Simulator. Premiera tytułu w wersji na Xbox One oraz PlayStation 4 zaplanowana jest 19 maja 2021 r.
W ramach działalności uzupełniającej, Console Labs S.A. produkuje także gry własne, które realizowane są w ramach jej spółki zależnej. Z początkiem maja br. Studio Beast Games, bo o nim mowa, zaprezentowało zwiastun pierwszej autorskiej gry Animal Rivals: Up In The Air. Produkcja z gatunku party games, w której gracz będzie kreować wymarzony samolot, obejmuje kilka trybów rozgrywki. Premiera tytułu na PC planowana jest jeszcze w 2021 r.
- Posiadamy atrakcyjne portfolio gier, dzięki czemu obserwujemy spore zainteresowanie naszymi portami. Stawiamy sobie ambitne cele. Jednym z kamieni milowych w rozwoju naszego Studia jest debiut na rynku NewConnect. Mamy nadzieję, że ten nastąpi w ciągu najbliższych miesięcy. Debiut poprzedza trwająca obecnie publiczna oferta akcji o wartości do 6,8 mln zł. Zapisy przyjmowane są do 18 maja – mówi Marcin Wesołowski, prezes zarządu Console Labs S.A.
W ramach oferty sprzedawane jest do 16,5 proc. akcji istniejących Console Labs, z czego pakiet do 10 proc. pochodzi z pakietu spółki PlayWay, która po zakończeniu oferty w dalszym ciągu pozostanie większościowym akcjonariuszem. Ponad 99 proc. pozostałych akcji zostało objęte umowami lock-up. Cena jednej akcji wynosi 41,00 zł. Zapisy na akcje przyjmuje Dom Maklerski BDM oraz Dom Maklerski BOŚ. Memorandum Informacyjne dostępne jest na stronie oferta.console-labs.com.
Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO!
Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games
„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności
Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.
Farmacja
Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych
Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.
Edukacja
Skutki zbyt długich sesji gier wideo mogą być bolesne. Naukowcy rekomendują, aby nie przekraczać 3 godz. dziennie [DEPESZA]
Zmęczenie oczu, ból głowy, pleców, dłoni i nadgarstka to dolegliwości najczęściej zgłaszane przez osoby regularnie grające w gry komputerowe. Na podstawie ankiety przeprowadzonej na grupie niemal tysiąca dorosłych osób amerykańscy naukowcy ustalili, że regularne sesje gier trwające co najmniej 3 godz. najbardziej przyczyniają się do powstania takich dolegliwości. Co ciekawe, u osób będących lub planujących zostać e-sportowcami natężenie dolegliwości nie rośnie gwałtownie, jak należałoby przypuszczać. Może to mieć związek z bardziej świadomym doborem sprzętu i lepszym zrozumieniem znaczenia ergonomii.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.