Komunikaty PR

Console Labs wykona portowanie gry Yacht Mechanic Simulator 2021 na konsole

2021-05-14  |  14:00
Biuro prasowe

 

Console Labs S.A., specjalista w portowaniu gier na konsole z grupy kapitałowej PlayWay, będzie pełnił rolę wykonawcy portów gry Yacht Mechanic Simulator 2021. Tytuł będzie kompatybilny z platformami Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4, PlayStation 5 oraz Nintendo Switch. Do 18 maja trwa oferta publiczna spółki o wartości do 6,8 mln zł. Sprzedawanych jest do 165 tys. istniejących akcji. Spółka planuje debiut na rynku NewConnect jeszcze w tym roku.

Spółka znana do tej pory m.in. z konsolowej wersji Thief Simulator czy Ultimate Fishing Simulator, od niedawna pełni także rolę wykonawcy konsolowych wersji Yacht Mechanic Simulator 2021. Rozgrywka obejmuje zakup starych jachtów, ich renowację oraz sprzedaż. – Zgodnie z przyjętą strategią na bieżąco podejmujemy kroki w celu rozwoju naszego portfolio. Wśród realizowanych przez nas projektów jest również Yacht Mechanic Simulator 2021. Na mocy współpracy nawiązanej z Image Power wykonamy porty gry na konsole starej i nowej generacji – mówi Marcin Wesołowski.

Zespół Console Labs pracuje jednocześnie nad konsolową wersją Tank Mechanic Simulator. Premiera tytułu w wersji na Xbox One oraz PlayStation 4 zaplanowana jest 19 maja 2021 r.

W ramach działalności uzupełniającej, Console Labs S.A. produkuje także gry własne, które realizowane są w ramach jej spółki zależnej. Z początkiem maja br. Studio Beast Games, bo o nim mowa, zaprezentowało zwiastun pierwszej autorskiej gry Animal Rivals: Up In The Air. Produkcja z gatunku party games, w której gracz będzie kreować wymarzony samolot, obejmuje kilka trybów rozgrywki. Premiera tytułu na PC planowana jest jeszcze w 2021 r.

- Posiadamy atrakcyjne portfolio gier, dzięki czemu obserwujemy spore zainteresowanie naszymi portami. Stawiamy sobie ambitne cele. Jednym z kamieni milowych w rozwoju naszego Studia jest debiut na rynku NewConnect. Mamy nadzieję, że ten nastąpi w ciągu najbliższych miesięcy. Debiut poprzedza trwająca obecnie publiczna oferta akcji o wartości do 6,8 mln zł. Zapisy przyjmowane są do 18 maja  – mówi Marcin Wesołowski, prezes zarządu Console Labs S.A.

W ramach oferty sprzedawane jest do 16,5 proc. akcji istniejących Console Labs, z czego pakiet do 10 proc. pochodzi z pakietu spółki PlayWay, która po zakończeniu oferty w dalszym ciągu pozostanie większościowym akcjonariuszem. Ponad 99 proc. pozostałych akcji zostało objęte umowami lock-up. Cena jednej akcji wynosi 41,00 zł. Zapisy na akcje przyjmuje Dom Maklerski BDM oraz Dom Maklerski BOŚ. Memorandum Informacyjne dostępne jest na stronie oferta.console-labs.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO! Biuro prasowe
2024-04-17 | 15:00

Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO!

100 milionów osób każdego roku łapie za smartfony i  gra w Pokémon GO. Teraz fani na całym świecie odkryją na nowo przygodę z grą dzięki aż czterem aktualizacjom
Gry i aplikacje Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games
2024-03-01 | 10:00

Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games

Red Square Games, notowana na rynku NewConnect Spółka, zapowiada drugi tytuł na PC, nad którym pracuje od początku ubiegłego roku razem z Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny,
Gry i aplikacje „Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem
2024-02-08 | 08:30

„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem

Stworzona przez notowaną na rynku NewConnect spółkę VR Factory Games gra „Bartender VR Simulator” debiutuje dziś na PS VR2. Ten niezwykle popularny wśród graczy PS

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.

Edukacja

Skutki zbyt długich sesji gier wideo mogą być bolesne. Naukowcy rekomendują, aby nie przekraczać 3 godz. dziennie [DEPESZA]

Zmęczenie oczu, ból głowy, pleców, dłoni i nadgarstka to dolegliwości najczęściej zgłaszane przez osoby regularnie grające w gry komputerowe. Na podstawie ankiety przeprowadzonej na grupie niemal tysiąca dorosłych osób amerykańscy naukowcy ustalili, że regularne sesje gier trwające co najmniej 3 godz. najbardziej przyczyniają się do powstania takich dolegliwości. Co ciekawe, u osób będących lub planujących zostać e-sportowcami natężenie dolegliwości nie rośnie gwałtownie, jak należałoby przypuszczać. Może to mieć związek z bardziej świadomym doborem sprzętu i lepszym zrozumieniem znaczenia ergonomii.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.