Komunikaty PR

Console Labs wykona portowanie gry Yacht Mechanic Simulator 2021 na konsole

2021-05-14  |  14:00
Biuro prasowe

 

Console Labs S.A., specjalista w portowaniu gier na konsole z grupy kapitałowej PlayWay, będzie pełnił rolę wykonawcy portów gry Yacht Mechanic Simulator 2021. Tytuł będzie kompatybilny z platformami Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4, PlayStation 5 oraz Nintendo Switch. Do 18 maja trwa oferta publiczna spółki o wartości do 6,8 mln zł. Sprzedawanych jest do 165 tys. istniejących akcji. Spółka planuje debiut na rynku NewConnect jeszcze w tym roku.

Spółka znana do tej pory m.in. z konsolowej wersji Thief Simulator czy Ultimate Fishing Simulator, od niedawna pełni także rolę wykonawcy konsolowych wersji Yacht Mechanic Simulator 2021. Rozgrywka obejmuje zakup starych jachtów, ich renowację oraz sprzedaż. – Zgodnie z przyjętą strategią na bieżąco podejmujemy kroki w celu rozwoju naszego portfolio. Wśród realizowanych przez nas projektów jest również Yacht Mechanic Simulator 2021. Na mocy współpracy nawiązanej z Image Power wykonamy porty gry na konsole starej i nowej generacji – mówi Marcin Wesołowski.

Zespół Console Labs pracuje jednocześnie nad konsolową wersją Tank Mechanic Simulator. Premiera tytułu w wersji na Xbox One oraz PlayStation 4 zaplanowana jest 19 maja 2021 r.

W ramach działalności uzupełniającej, Console Labs S.A. produkuje także gry własne, które realizowane są w ramach jej spółki zależnej. Z początkiem maja br. Studio Beast Games, bo o nim mowa, zaprezentowało zwiastun pierwszej autorskiej gry Animal Rivals: Up In The Air. Produkcja z gatunku party games, w której gracz będzie kreować wymarzony samolot, obejmuje kilka trybów rozgrywki. Premiera tytułu na PC planowana jest jeszcze w 2021 r.

- Posiadamy atrakcyjne portfolio gier, dzięki czemu obserwujemy spore zainteresowanie naszymi portami. Stawiamy sobie ambitne cele. Jednym z kamieni milowych w rozwoju naszego Studia jest debiut na rynku NewConnect. Mamy nadzieję, że ten nastąpi w ciągu najbliższych miesięcy. Debiut poprzedza trwająca obecnie publiczna oferta akcji o wartości do 6,8 mln zł. Zapisy przyjmowane są do 18 maja  – mówi Marcin Wesołowski, prezes zarządu Console Labs S.A.

W ramach oferty sprzedawane jest do 16,5 proc. akcji istniejących Console Labs, z czego pakiet do 10 proc. pochodzi z pakietu spółki PlayWay, która po zakończeniu oferty w dalszym ciągu pozostanie większościowym akcjonariuszem. Ponad 99 proc. pozostałych akcji zostało objęte umowami lock-up. Cena jednej akcji wynosi 41,00 zł. Zapisy na akcje przyjmuje Dom Maklerski BDM oraz Dom Maklerski BOŚ. Memorandum Informacyjne dostępne jest na stronie oferta.console-labs.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.