Console Labs: Tank Mechanic Simulator 19 maja zadebiutuje na konsolach
Console Labs S.A., spółka specjalizująca się w portowaniu gier na konsole z Grupy PlayWay, 19 maja br. udostępni port gry z gatunku akcji Tank Mechanic Simulator. Tytuł, dostępny do tej pory na PC, będzie można nabyć w wersji dedykowanej konsolom Xbox One oraz PlayStation 4. Obecnie trwa oferta publiczna akcji Console Labs S.A., w ramach której oferowanych jest 165 tys. istniejących akcji. Zapisy na akcje składać można do 18 maja br. Spółka jeszcze w tym roku planuje dołączyć do grona spółek notowanych na NewConnect.
- Już niebawem, 19 maja, premiera Tank Mechanic Simulator w wersjach konsolowych. Mamy nadzieję, że zrealizowany przez nas port, podobnie jak dostępna do tej pory produkcja dedykowana PC, osiągnie satysfakcjonujące wyniki sprzedaży i zostanie pozytywnie odebrany w środowisku graczy. Symulator skierowany jest do miłośników tytułów z gatunku akcji i majsterkowiczów. Podczas rozgrywki na odbiorców czeka wiele ciekawych wyzwań związanych z prowadzeniem warsztatu dedykowanego unikatowym czołgom z czasów II wojny światowej. Gracz pozna od podstaw, m.in. specyfikę budowy pojazdów niemieckich, amerykańskich oraz sowieckich. Zrealizowany przez nas port obejmuje konsole Xbox One oraz PlayStation 4. Liczymy, że dystrybucja gry na kolejne nośniki spotka się z dużym zainteresowaniem – mówi Marcin Wesołowski, prezes zarządu Console Labs S.A.
W Tank Mechanic Simulator gracz wcieli się w rolę mechanika czołgów z okresu II wojny światowej. Do jego głównych zadań należeć będzie odnawianie i naprawianie pojazdów przy pomocy narzędzi, m.in. młotów, pistoletu na farbę czy piaskarki oraz prowadzenie warsztatu. Po renowacji gracz będzie mógł wyruszyć czołgiem na jazdy testowe, sprzedać lub wstawić go do swojego muzeum. Producentem Tank Mechanic Simulator jest studio DeGenerals S.A.
Console Labs S.A. zrealizowało do tej pory kilkanaście portów gier na konsole. W portfolio spółki są, m.in. popularne tytuły Thief Simulator, Ultimate Fishing Simulator oraz Car Demolition Clicker.
Jednocześnie do końca br. spółka planuje zrealizować kilka portów tytułów m.in. takich jak: Dieselpunk Wars, Go All Out, Skinny & Franko: Fists of Violence oraz Mech Mechanic Simulator.
Aktualnie Console Labs jest w trakcie przeprowadzania oferty publicznej o wartości 6,8 mln zł. Szczegóły oferty dostępne są na stronie oferta.console-labs.com. Cena sprzedaży akcji wynosi 41 zł. Zapisy przyjmowane są do 18 maja br. Zapisy przyjmuje Dom Maklerski BDM oraz Dom Maklerski BOŚ.
Niedawno Beast Games – spółka zależna Console Labs – udostępniła zwiastun swojej pierwszej autorskiej produkcji Animal Rivals: Up In The Air. Rozgrywka z gatunku party games obejmuje tworzenie wymarzonego samolotu. Premiera tytułu na PC planowana jest jeszcze w tym roku.
W 2020 r. Console Labs S.A. odnotowała 2,7 mln zł przychodów. Zysk netto za 2020 r. wyniósł 1,6 mln zł. Jeszcze w tym roku Console Labs S.A. planuje debiut na rynku NewConnect.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.