Komunikaty PR

BTC Studios wkracza w Metaverse. Studio gier aktualizuje strategię

2021-12-08  |  11:00
Biuro prasowe

Spółka zapowiada zaangażowanie w development i rozwój gier w obszarze Metaverse. Rynek gier typu play-2-earn przeżywa prawdziwą hossę. BTC Studios S.A. postanowiło wykorzystać rosnący trend i skoncentrować swoje działania na rozwoju w tym kierunku. W ramach nowej strategii, studio zamierza podjąć przedsięwzięcia jak i przeanalizować swoje portfolio pod względem tytułów gier, które można przekształcić, posługując się technologią blockchain oraz NFT, w gry typu play-2-earn. 

Motywowana głębszym spojrzeniem na ewolucję rynku i chęcią dostarczania odbiorcom najbardziej aktualnych wirtualnych doświadczeń, spółka oprze swoją przyszłość i strategię rozwoju na 3 głównych filarach. – „Po pierwsze uczestnictwo w produkcji i wydawaniu gier opartych o technologię blockchain i NFT. W przyszłości połączymy te narzędzia z innymi umacniającymi się trendami jak np. gry wykorzystujące Augmented Reality, także kreatywnie wiążące AR z Metaverse. Drugim filarem naszej działalności będzie Metaverse. Tu przy wykorzystaniu bliskiej sieci kontaktów chcemy stworzyć odpowiedniki dużych, także państwowych firm w świecie wirtualnym, ich “brand-versy”. Ostatnim punktem będzie opracowanie specjalnego urządzenia działającego w otoczeniu Metaverse. Ogromnym potencjałem, jaki dostrzega spółka, jest wykorzystanie środowiska Metaverse nie tylko w ramach rozrywki, ale też w sferze edukacyjnej. – dodaje Adrian Smarzewski. 

BTC Studios S.A. będzie kontynuować swoją działalność w charakterze współwydawcy i producenta unikalnych gier, cyfrowej rozrywki i edukacji. Korzystając z wiedzy i doświadczenia w branży gamingowej, studio będzie aktywnie wspierać producentów gier, wydawców, jak i niezależnych twórców w promocji ich tytułów.

 

Ostatnim przykładem potwierdzającym skuteczność biznesową BTC Studios S.A. jest udział przy wydawaniu gry “Zorro The Chronicles” i monetyzacja gry “Smooth wheel”. Pierwszy projekt będzie realizowany we współpracy z PVP Games: światowej klasy liderem w produkcji i wydawaniu gier. Spółka będzie kontynuowała rozmowy z wyselekcjonowanymi partnerami odnośnie produkcji oraz wydania i promocji gry “Zorro The Chronicles” na urządzenia mobilne.

W ramach budowania nowego biznesu i rozwoju tytułów znajdujących się już w portfolio, spółka będzie współtworzyć serię gier w modelu #AddSomeHeroes

- ”Uruchomienie autorskiego programu #AddSomeHeroes ma głównie na celu pozyskanie partnerów do produkcji nowych tytułów jak i ulepszeń dotychczasowych gier. Naszą rolą będzie inspirowanie kreatywnych deweloperów do rozwoju, a na dalszym etapie będzie to działalność wydawnicza. W najbliższych miesiącach chcemy umacniać się również w roli i pozycjonowaniu IP holdera, czyli właściciela praw autorskich oraz praw licencyjnych i koordynatora procesów udostępniania licencji. BTC Studios S.A. będzie współpracować z doświadczonymi producentami na Świecie w celu wypracowania optymalnego modelu monetyzacji. Dla każdego z posiadanych IP, we współpracy z właścicielem praw autorskich, utworzony zostanie zespół kompetencyjny składający się z twórców, developerów oraz przedstawiciela właściciela praw autorskich, celem osiągnięcia możliwie maksymalnego zysku dla każdego z posiadanych tytułów.” – mówi Adrian Smarzewski, Prezes Zarządu BTC Studios S.A.  

Zgodnie z nową strategią BTC Studios S.A. zamierza skoncentrować swoją energię i zasoby na światach wirtualnych Metaverse. Studio będzie wspierać projekty i gry mające swoje korzenie w tym środowisku oraz te zawierające elementy ekonomii opartej o blockchain. W tym celu wykorzystany będzie cieszący się znaczną ekspansją rynkową model Play2Earn. Wzrost tego trendu wyraźnie wzmocniło ogłoszenie potencjalnie największego Metaversu -  “Meta”, co dalej pociągnęło za sobą popularność i duże inwestycje w “Sandbox” i “Decentraland”. To, że Metaverse będzie częścią cyfrowego stylu życia obecnych oraz przyszłych konsumentów, i że stanowi nie tyle wirtualne miejsce, co budujący się od ponad 20 lat moment w czasie, pewien etap digitalizacji różnych obszarów życia na masową skalę - jest pewne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.