Beta Divine Duel od Immersion Games już w ten weekend!
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – prezentuje nowy zwiastun nadchodzącej gry Divine Duel. Trailer towarzyszy ogłoszeniu przez spółkę terminu oficjalnych Beta testów, które odbędą się już w ten weekend! Divine Duel jest w finalnej fazie produkcji i zostanie wydana jeszcze w tym roku na najpopularniejszych platformach VR – Meta Quest i PCVR.
Divine Duel to gra VR skupiająca się na ekscytujących pojedynkach 1 na 1. Aby zapewnić widowiskowość zmagań, twórcy przygotowali ponad 40 broni, z których większość to oryginalne rozwiązania, jakich nikt do tej pory nie używał w grach jako uzbrojenia – bębny wysyłające dewastujące fale dźwiękowe, ogromna kolumna, za którą można się schować przed pociskami przeciwnika żeby następnie przewrócić ją na rywala czy krwiożercza papuga.
- Nadchodząca Beta to jedyna szansa, żeby zagrać w Divine Duel przed premierą. Co więcej, każdy uczestnik weekendowych zmagań zostanie przez nas nagrodzony ekskluzywną skórką dla jednego z łuków, jakie są dostępne w grze - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.
- Jesteśmy podekscytowani, że już w ten weekend pierwsi gracze będą mogli przetestować rozwiązania, nad którymi pracujemy od wielu miesięcy. Zebrany feedback pomoże nam ulepszyć grę na ostatnim odcinku prowadzącym do jej premiery pod koniec tego roku – dodaje Rosłoński.
Zapisy do betatestów Divine Duel odbywają się poprzez oficjalną stronę gry lub poprzez serwer Discord. Gra zadebiutuje jeszcze w tym roku na najpopularniejszych platformach VR – Meta Quest i PCVR na Steam.
Dodatkowe informacje poniżej:
Gameplay Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=x_RVn8fb2yA
Reveal Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=lP04L6k1jZQ
Divine Duel presskit: https://bit.ly/DD-presskit
Oculus: https://www.oculus.com/experiences/quest/5617797801595124
Steam: https://store.steampowered.com/app/2100190/Divine_Duel/
Discord: https://discord.gg/xgWMhBDK4e
***
O spółce:
Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.