Beko i League of Legends łączą siły już drugi rok z rzędu
Beko, wiodący producent sprzętów AGD, odnowił współpracę przy Mistrzostwach Europy League of Legends 2020 (LEC) pozostając ich oficjalnym partnerem i dostawcą już drugi rok z rzędu. Dzięki tej współpracy Beko planuje jeszcze mocniej rozwijać swoją wielokrotnie nagradzaną inicjatywę „Jedz jak Mistrz”, mającą na celu zachęcenie dzieci i młodzieży do zdrowego odżywiania się na wzór ich sportowych idoli.
League of Legends to najpopularniejsza gra e-sportowa na świecie. Gra w nią ponad 100 milionów osób. Współpraca z Beko oparta jest na wyłączności w kategorii AGD. Obejmuje prawa do współtworzenia treści promujących zdrowe odżywianie, prawa do wspólnych aktywacji oraz lokowań produktu. Przy tak dużej globalnej publiczności Beko będzie wykorzystywać partnerstwo jako okazję, by przekonywać do zdrowego odżywiania, docierając bezpośrednio do młodych ludzi i rodzin.
- Jesteśmy bardzo podekscytowani, mogąc wykorzystać sukces naszej dotychczasowej współpracy z LEC w 2020 r. Jedną z podstawowych przyświecających nam w Beko wartości jest promowanie zdrowych nawyków żywieniowych. Połączenie naszej flagowej inicjatywy „Jedz jak Mistrz” ze środowiskiem League of Legends to sposób na przybliżenie idei zdrowego odżywiania graczom i fanom League of Legends z całego świata – mówi Zeynep Yalım Uzun, CMO marki Beko.
Komentując współpracę, Alban Dechelotte, dyrektor ds. Sponsoringu i Rozwoju Biznesu Riot Games EU powiedział: „Cieszymy się, że w 2020 roku Beko powraca jako nasz oficjalny partner. W ubiegłym roku wprowadziliśmy do naszej komunikacji treści zachęcające fanów do zdrowego odżywiania się. Inicjatywa zyskała uznanie naszej społeczności i zebrała wiele pozytywnych opinii. Z niecierpliwością oczekujemy współpracy z Beko w 2020 roku, w ramach której zaplanowaliśmy stworzenie serii wywiadów „Live Like A Pro”(„Żyj jak Mistrz”) z udziałem zespołów LEC, aby podkreślić wagę dobrych nawyków żywieniowych w przygotowaniach profesjonalnych graczy do Mistrzostw.”
Pierwsze Mistrzostwa LEC odbyły się w 2013 roku. W szczytowym momencie na platformach streamingowych rozgrywki oglądało 850 tysięcy osób. Przy oglądalności rosnącej według raportów o 40% rocznie, nawiązanie współpracy z LEC daje Beko doskonałą okazję, by dotrzeć do zupełnie nowej grupy demograficznej za pośrednictwem graczy LEC Pro.
Dodatkowe informacje o marce BEKO
Beko to druga największa w Europie marka dużego i małego AGD, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe, m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń i kuchenki elektryczne. Od 2014 roku oficjalny sponsor klubu piłkarskiego FC Barcelona, a od 1 lipca 2018 roku – jego Główny Partner. W 2018 roku Beko zainicjowało kampanię społeczną „Jedz jak Mistrz” z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w zdrowszym żywieniu dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz). Nowe partnerstwo z Riot Games przy Mistrzostwach Europy League of Legends ma na celu propagowanie zdrowego odżywiania także wśród graczy i fanów e-sportów.
Kontakt prasowy: marta.reich@beko.com.pl
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Transport
Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.