Beko i League of Legends łączą siły już drugi rok z rzędu
Beko, wiodący producent sprzętów AGD, odnowił współpracę przy Mistrzostwach Europy League of Legends 2020 (LEC) pozostając ich oficjalnym partnerem i dostawcą już drugi rok z rzędu. Dzięki tej współpracy Beko planuje jeszcze mocniej rozwijać swoją wielokrotnie nagradzaną inicjatywę „Jedz jak Mistrz”, mającą na celu zachęcenie dzieci i młodzieży do zdrowego odżywiania się na wzór ich sportowych idoli.
League of Legends to najpopularniejsza gra e-sportowa na świecie. Gra w nią ponad 100 milionów osób. Współpraca z Beko oparta jest na wyłączności w kategorii AGD. Obejmuje prawa do współtworzenia treści promujących zdrowe odżywianie, prawa do wspólnych aktywacji oraz lokowań produktu. Przy tak dużej globalnej publiczności Beko będzie wykorzystywać partnerstwo jako okazję, by przekonywać do zdrowego odżywiania, docierając bezpośrednio do młodych ludzi i rodzin.
- Jesteśmy bardzo podekscytowani, mogąc wykorzystać sukces naszej dotychczasowej współpracy z LEC w 2020 r. Jedną z podstawowych przyświecających nam w Beko wartości jest promowanie zdrowych nawyków żywieniowych. Połączenie naszej flagowej inicjatywy „Jedz jak Mistrz” ze środowiskiem League of Legends to sposób na przybliżenie idei zdrowego odżywiania graczom i fanom League of Legends z całego świata – mówi Zeynep Yalım Uzun, CMO marki Beko.
Komentując współpracę, Alban Dechelotte, dyrektor ds. Sponsoringu i Rozwoju Biznesu Riot Games EU powiedział: „Cieszymy się, że w 2020 roku Beko powraca jako nasz oficjalny partner. W ubiegłym roku wprowadziliśmy do naszej komunikacji treści zachęcające fanów do zdrowego odżywiania się. Inicjatywa zyskała uznanie naszej społeczności i zebrała wiele pozytywnych opinii. Z niecierpliwością oczekujemy współpracy z Beko w 2020 roku, w ramach której zaplanowaliśmy stworzenie serii wywiadów „Live Like A Pro”(„Żyj jak Mistrz”) z udziałem zespołów LEC, aby podkreślić wagę dobrych nawyków żywieniowych w przygotowaniach profesjonalnych graczy do Mistrzostw.”
Pierwsze Mistrzostwa LEC odbyły się w 2013 roku. W szczytowym momencie na platformach streamingowych rozgrywki oglądało 850 tysięcy osób. Przy oglądalności rosnącej według raportów o 40% rocznie, nawiązanie współpracy z LEC daje Beko doskonałą okazję, by dotrzeć do zupełnie nowej grupy demograficznej za pośrednictwem graczy LEC Pro.
Dodatkowe informacje o marce BEKO
Beko to druga największa w Europie marka dużego i małego AGD, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe, m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń i kuchenki elektryczne. Od 2014 roku oficjalny sponsor klubu piłkarskiego FC Barcelona, a od 1 lipca 2018 roku – jego Główny Partner. W 2018 roku Beko zainicjowało kampanię społeczną „Jedz jak Mistrz” z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w zdrowszym żywieniu dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz). Nowe partnerstwo z Riot Games przy Mistrzostwach Europy League of Legends ma na celu propagowanie zdrowego odżywiania także wśród graczy i fanów e-sportów.
Kontakt prasowy: marta.reich@beko.com.pl
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Konsument
Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.
Edukacja
W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.