Beko i League of Legends łączą siły już drugi rok z rzędu
Beko, wiodący producent sprzętów AGD, odnowił współpracę przy Mistrzostwach Europy League of Legends 2020 (LEC) pozostając ich oficjalnym partnerem i dostawcą już drugi rok z rzędu. Dzięki tej współpracy Beko planuje jeszcze mocniej rozwijać swoją wielokrotnie nagradzaną inicjatywę „Jedz jak Mistrz”, mającą na celu zachęcenie dzieci i młodzieży do zdrowego odżywiania się na wzór ich sportowych idoli.
League of Legends to najpopularniejsza gra e-sportowa na świecie. Gra w nią ponad 100 milionów osób. Współpraca z Beko oparta jest na wyłączności w kategorii AGD. Obejmuje prawa do współtworzenia treści promujących zdrowe odżywianie, prawa do wspólnych aktywacji oraz lokowań produktu. Przy tak dużej globalnej publiczności Beko będzie wykorzystywać partnerstwo jako okazję, by przekonywać do zdrowego odżywiania, docierając bezpośrednio do młodych ludzi i rodzin.
- Jesteśmy bardzo podekscytowani, mogąc wykorzystać sukces naszej dotychczasowej współpracy z LEC w 2020 r. Jedną z podstawowych przyświecających nam w Beko wartości jest promowanie zdrowych nawyków żywieniowych. Połączenie naszej flagowej inicjatywy „Jedz jak Mistrz” ze środowiskiem League of Legends to sposób na przybliżenie idei zdrowego odżywiania graczom i fanom League of Legends z całego świata – mówi Zeynep Yalım Uzun, CMO marki Beko.
Komentując współpracę, Alban Dechelotte, dyrektor ds. Sponsoringu i Rozwoju Biznesu Riot Games EU powiedział: „Cieszymy się, że w 2020 roku Beko powraca jako nasz oficjalny partner. W ubiegłym roku wprowadziliśmy do naszej komunikacji treści zachęcające fanów do zdrowego odżywiania się. Inicjatywa zyskała uznanie naszej społeczności i zebrała wiele pozytywnych opinii. Z niecierpliwością oczekujemy współpracy z Beko w 2020 roku, w ramach której zaplanowaliśmy stworzenie serii wywiadów „Live Like A Pro”(„Żyj jak Mistrz”) z udziałem zespołów LEC, aby podkreślić wagę dobrych nawyków żywieniowych w przygotowaniach profesjonalnych graczy do Mistrzostw.”
Pierwsze Mistrzostwa LEC odbyły się w 2013 roku. W szczytowym momencie na platformach streamingowych rozgrywki oglądało 850 tysięcy osób. Przy oglądalności rosnącej według raportów o 40% rocznie, nawiązanie współpracy z LEC daje Beko doskonałą okazję, by dotrzeć do zupełnie nowej grupy demograficznej za pośrednictwem graczy LEC Pro.
Dodatkowe informacje o marce BEKO
Beko to druga największa w Europie marka dużego i małego AGD, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe, m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń i kuchenki elektryczne. Od 2014 roku oficjalny sponsor klubu piłkarskiego FC Barcelona, a od 1 lipca 2018 roku – jego Główny Partner. W 2018 roku Beko zainicjowało kampanię społeczną „Jedz jak Mistrz” z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w zdrowszym żywieniu dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz). Nowe partnerstwo z Riot Games przy Mistrzostwach Europy League of Legends ma na celu propagowanie zdrowego odżywiania także wśród graczy i fanów e-sportów.
Kontakt prasowy: marta.reich@beko.com.pl
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Infrastruktura
Branża budowlana przygotowuje się na boom w inwestycjach infrastrukturalnych. Wyzwaniem może być dostęp do kadr i materiałów

W najbliższych miesiącach mogą ruszyć duże inwestycje publiczne w drogownictwie, kolei, energetyce i obronności. To efekt aktywizacji KPO i przesunięcia części środków z komponentu klimatyczno-energetycznego do tzw. Funduszu Bezpieczeństwa i Obronności. Dla branży wyzwaniem będzie nie tylko dostęp do materiałów i ich sprawne dostawy, ale także kwestie kadrowe, które już dziś sprawiają problemy w realizacji zadań.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.