Komunikaty PR

„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem

2024-02-08  |  08:30
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.15 MB )

Stworzona przez notowaną na rynku NewConnect spółkę VR Factory Games gra „Bartender VR Simulator” debiutuje dziś na PS VR2. Ten niezwykle popularny wśród graczy PS VR1, PCVR oraz Meta Quest tytuł jest połączeniem realistycznego symulatora pracy za barem oraz niesamowicie immersyjnej rozrywki VR. VR Factory Games zapowiada także rebranding „Horror Bar VR” na wszystkich platformach i zmianę nazwy produkcji na „Zombie Bar Simulator".

Po udanym procesie certyfikacji flagowy tytuł od VR Factory Games jest już dostępny dla użytkowników innowacyjnych gogli PlayStation VR2, w pełni czerpiących z ogromnych możliwości najnowszej generacji konsoli marki Sony - PlayStation 5. Mowa o „Bartender VR Simulator” - grze, która za sprawą platform Meta Quest, PS VR1 i PCVR trafiła na headsety setek tysięcy graczy na całym świecie i która właśnie rozpoczyna podbój nowego rynku PS VR2.

- Cieszę się, że w naszą grę mogą już zagrać użytkownicy PlayStation VR2. Jestem przekonany, że zapewni im ona wiele godzin wciągającej rozrywki, do której chętnie będą wracać. Wspomniana premiera to dla nas bardzo duży sukces - jako spółka wydajemy nasze gry w modelu self-publishingu na tak wymagającą platformę, jaką jest PlayStation - mówi Sławomir Matul, CEO VR Factory Games.  

Gra „Bartender VR Simulator” powstała w 2017 roku i jest stale rozwijana we współpracy z sześciokrotnym mistrzem świata w barmaństwie Tomaszem Małkiem. Podczas rozgrywki gracze mają   okazję odwiedzić cztery zupełnie odmienne, profesjonalnie wyposażone bary oraz wczuć się w rolę światowej klasy barmanów. Swoje umiejętności mogą zaprezentować w klubie muzycznym, otoczonym górami resorcie narciarskim, na rajskiej plaży czy na dachu wieżowca w centrum Manhattanu. Produkcja ponadto oferuje możliwość zdobycia pierwszego na świecie wirtualnego certyfikatu ukończenia kursu barmańskiego w technologii VR oraz przetestowania swoich zdolności w wymagającym Challenge Mode.

- W lipcu 2023 roku „Bartender VR Simulator” trafił na listę najlepiej sprzedających się gier Meta Quest. To pokazuje, jak duży potencjał drzemie w tym tytule. Gra w wersji na PlayStation VR2 jest nową odsłoną produkcji i różni się od swojej poprzedniej wersji m.in. większą o blisko połowę zawartością contentu. Pojawiły się w niej np. dodatkowe sety drinków, interaktywni klienci i rozbudowana sekcja wyzwań. Tytuł jest ciągle rozwijany - w ostatnich miesiącach, średnio co 3 tygodnie gracze otrzymywali od nas darmowy update z nowymi dodatkami, takimi jak np. kolejne techniki barmańskie czy nowe receptury drinków - wyjaśnia Sławomir Matul.

Bartender VR Simulatorna platformie PlayStation pierwszej generacji (PS VR1) przyniósł w pierwszym roku sprzedaży blisko 1 mln zł przychodów, co pokazuje duży potencjał w zakresie dystrybucji tej gry na nowej platformie PlayStation. Odnowiony, cieszący się ogromną popularnością tytuł ma szansę trafić do niezwykle szerokiej, stale rosnącej grupy użytkowników gogli PlayStation drugiej generacji.

Jednocześnie VR Factory Games zapowiada rebranding swojej drugiej flagowej produkcji „Horror Bar VR”. To bogata w dużą dawkę humoru gra, która miała swój debiut w 2021 roku. Została ona stworzona we współpracy z wybitnymi twórcami takimi jak m.in. artysta Krzysztof Rosłan, nominowany do Oscara za projekt „Klaus”. Fabuła pozwala graczom wcielić się w role barmana w świecie zombie, a ich głównym celem jest zaspokojenie kulinarnych zachcianek głodnych i spragnionych klientów. Dzięki zarobionym pieniądzom i otrzymanym napiwkom użytkownicy mogą kupować unikalne przedmioty z różnych kolekcji i rozbudowywać swój bar. Obecnie tytuł znajduje się w procesie certyfikacji na PS VR2.

- W nowej odsłonie tytułu na PS VR2 pojawią się m.in. rozbudowany tutorial, który jeszcze precyzyjniej wprowadzi użytkowników w świat gry, ułatwiając naukę i zdobywanie cennych umiejętności, nowe mechaniki czy elementy gameplay, takie jak Mad Zombie, z którymi gracz będzie musiał sobie poradzić przy pomocy oryginalnej broni. Tytuł obecnie jest w trakcie rebrandingu na wszystkich platformach, na których jest dostępny. Zmieni też nazwę na „Zombie Bar Simulator” - uważam, że ta nazwa jest bardziej adekwatna do tego, o czym jest ta gra i na czym ona polega - podsumowuje Sławomir Matul.

VR Factory Games pracuje równolegle nad „Workshop Simulator VR” - symulatorem prowadzenia własnego warsztatu renowacji starych przedmiotów. Planowo już w pierwszej połowie 2024 roku tytuł zadebiutuje na platformach Meta i Steam VR.  Spółka nastawia się na przenoszenie do świata VR gier, które uzyskały znaczącą sprzedaż i mają rozpoznawalną markę oraz pozytywne opinie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Transport

Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.

Edukacja

Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.