Komunikaty PR

„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem

2024-02-08  |  08:30
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.15 MB )

Stworzona przez notowaną na rynku NewConnect spółkę VR Factory Games gra „Bartender VR Simulator” debiutuje dziś na PS VR2. Ten niezwykle popularny wśród graczy PS VR1, PCVR oraz Meta Quest tytuł jest połączeniem realistycznego symulatora pracy za barem oraz niesamowicie immersyjnej rozrywki VR. VR Factory Games zapowiada także rebranding „Horror Bar VR” na wszystkich platformach i zmianę nazwy produkcji na „Zombie Bar Simulator".

Po udanym procesie certyfikacji flagowy tytuł od VR Factory Games jest już dostępny dla użytkowników innowacyjnych gogli PlayStation VR2, w pełni czerpiących z ogromnych możliwości najnowszej generacji konsoli marki Sony - PlayStation 5. Mowa o „Bartender VR Simulator” - grze, która za sprawą platform Meta Quest, PS VR1 i PCVR trafiła na headsety setek tysięcy graczy na całym świecie i która właśnie rozpoczyna podbój nowego rynku PS VR2.

- Cieszę się, że w naszą grę mogą już zagrać użytkownicy PlayStation VR2. Jestem przekonany, że zapewni im ona wiele godzin wciągającej rozrywki, do której chętnie będą wracać. Wspomniana premiera to dla nas bardzo duży sukces - jako spółka wydajemy nasze gry w modelu self-publishingu na tak wymagającą platformę, jaką jest PlayStation - mówi Sławomir Matul, CEO VR Factory Games.  

Gra „Bartender VR Simulator” powstała w 2017 roku i jest stale rozwijana we współpracy z sześciokrotnym mistrzem świata w barmaństwie Tomaszem Małkiem. Podczas rozgrywki gracze mają   okazję odwiedzić cztery zupełnie odmienne, profesjonalnie wyposażone bary oraz wczuć się w rolę światowej klasy barmanów. Swoje umiejętności mogą zaprezentować w klubie muzycznym, otoczonym górami resorcie narciarskim, na rajskiej plaży czy na dachu wieżowca w centrum Manhattanu. Produkcja ponadto oferuje możliwość zdobycia pierwszego na świecie wirtualnego certyfikatu ukończenia kursu barmańskiego w technologii VR oraz przetestowania swoich zdolności w wymagającym Challenge Mode.

- W lipcu 2023 roku „Bartender VR Simulator” trafił na listę najlepiej sprzedających się gier Meta Quest. To pokazuje, jak duży potencjał drzemie w tym tytule. Gra w wersji na PlayStation VR2 jest nową odsłoną produkcji i różni się od swojej poprzedniej wersji m.in. większą o blisko połowę zawartością contentu. Pojawiły się w niej np. dodatkowe sety drinków, interaktywni klienci i rozbudowana sekcja wyzwań. Tytuł jest ciągle rozwijany - w ostatnich miesiącach, średnio co 3 tygodnie gracze otrzymywali od nas darmowy update z nowymi dodatkami, takimi jak np. kolejne techniki barmańskie czy nowe receptury drinków - wyjaśnia Sławomir Matul.

Bartender VR Simulatorna platformie PlayStation pierwszej generacji (PS VR1) przyniósł w pierwszym roku sprzedaży blisko 1 mln zł przychodów, co pokazuje duży potencjał w zakresie dystrybucji tej gry na nowej platformie PlayStation. Odnowiony, cieszący się ogromną popularnością tytuł ma szansę trafić do niezwykle szerokiej, stale rosnącej grupy użytkowników gogli PlayStation drugiej generacji.

Jednocześnie VR Factory Games zapowiada rebranding swojej drugiej flagowej produkcji „Horror Bar VR”. To bogata w dużą dawkę humoru gra, która miała swój debiut w 2021 roku. Została ona stworzona we współpracy z wybitnymi twórcami takimi jak m.in. artysta Krzysztof Rosłan, nominowany do Oscara za projekt „Klaus”. Fabuła pozwala graczom wcielić się w role barmana w świecie zombie, a ich głównym celem jest zaspokojenie kulinarnych zachcianek głodnych i spragnionych klientów. Dzięki zarobionym pieniądzom i otrzymanym napiwkom użytkownicy mogą kupować unikalne przedmioty z różnych kolekcji i rozbudowywać swój bar. Obecnie tytuł znajduje się w procesie certyfikacji na PS VR2.

- W nowej odsłonie tytułu na PS VR2 pojawią się m.in. rozbudowany tutorial, który jeszcze precyzyjniej wprowadzi użytkowników w świat gry, ułatwiając naukę i zdobywanie cennych umiejętności, nowe mechaniki czy elementy gameplay, takie jak Mad Zombie, z którymi gracz będzie musiał sobie poradzić przy pomocy oryginalnej broni. Tytuł obecnie jest w trakcie rebrandingu na wszystkich platformach, na których jest dostępny. Zmieni też nazwę na „Zombie Bar Simulator” - uważam, że ta nazwa jest bardziej adekwatna do tego, o czym jest ta gra i na czym ona polega - podsumowuje Sławomir Matul.

VR Factory Games pracuje równolegle nad „Workshop Simulator VR” - symulatorem prowadzenia własnego warsztatu renowacji starych przedmiotów. Planowo już w pierwszej połowie 2024 roku tytuł zadebiutuje na platformach Meta i Steam VR.  Spółka nastawia się na przenoszenie do świata VR gier, które uzyskały znaczącą sprzedaż i mają rozpoznawalną markę oraz pozytywne opinie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Prawo

Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich

Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.