Komunikaty PR

BADI BADI - polskie studio stworzyło animację dla światowego producenta gier

2024-10-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Edyta Bach
iPublicity

Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl

Warszawskie studio BADI BADI jest autorem oryginalnego intro do wyczekiwanej w świecie gameingu gry „Frostpunk 2”, wyprodukowanej przez uznaną globalnie firmę 11 bit studios. Mroczna, minimalistyczna animacja, oddająca surowy klimat postapokaliptycznego świata, już zdobywa uznanie wśród graczy i krytyków branżowych.

BADI BADI od ponad dwóch dekad z sukcesem dostarcza najwyższej jakości animacje i efekty wizualne. Studio, którego zespół składa się z 40 utalentowanych artystów, jest znane z realizacji projektów dla gier komputerowych, filmów oraz reklam telewizyjnych. 

Doświadczenie w pracy nad międzynarodowymi projektami, jak współpraca z Techland nad grą „Dying Light”, ugruntowało pozycję BADI BADI jako jednego z wiodących studiów postprodukcyjnych w Polsce. Współpraca z 11 bit studios przy „Frostpunk 2” potwierdza ambicje studia, by tworzyć dzieła na światowym poziomie, które trafiają do globalnej publiczności.

„Stworzenie intro do ‘Frostpunk 2’ było dla nas wyjątkowym wyzwaniem artystycznym. Nasz zespół intensywnie pracował, aby oddać mroczny i przytłaczający klimat gry, co wymagało perfekcyjnego dopracowania każdego detalu” — mówi Tomasz Niedźwiedź, dyrektor kreatywny BADI BADI. „Celem było nie tylko wizualne wprowadzenie graczy w świat gry, ale także pogłębienie ich emocjonalnego zaangażowania w rozgrywkę.”

Frostpunk 2 to kontynuacja kultowej gry strategicznej, osadzonej w świecie postapokaliptycznym, gdzie kluczową rolę odgrywa zarządzanie zasobami i utrzymanie przy życiu ostatnich mieszkańców ziemi w nieskończonej zimie. Studio BADI BADI perfekcyjnie oddało atmosferę dramatyzmu i mroczną estetykę świata „Frostpunk”, dzięki czemu intro stanowi integralną część immersji w rozgrywkę.

W portfolio BADI BADI znajdują się także animacje na potrzeby globalnych kampanii reklamowych oraz produkcje dla dzieci, które zdobyły uznanie na platformach takich jak Netflix. Studio wyróżnia się innowacyjnością oraz nieustannym rozwojem, czego dowodem są prestiżowe nagrody branżowe.

Gra „Frostpunk 2” jest już dostępna, a intro można zobaczyć bezpośrednio w grze.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: iPublicity
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.