BADI BADI - polskie studio stworzyło animację dla światowego producenta gier
iPublicity
Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl
Warszawskie studio BADI BADI jest autorem oryginalnego intro do wyczekiwanej w świecie gameingu gry „Frostpunk 2”, wyprodukowanej przez uznaną globalnie firmę 11 bit studios. Mroczna, minimalistyczna animacja, oddająca surowy klimat postapokaliptycznego świata, już zdobywa uznanie wśród graczy i krytyków branżowych.
BADI BADI od ponad dwóch dekad z sukcesem dostarcza najwyższej jakości animacje i efekty wizualne. Studio, którego zespół składa się z 40 utalentowanych artystów, jest znane z realizacji projektów dla gier komputerowych, filmów oraz reklam telewizyjnych.
Doświadczenie w pracy nad międzynarodowymi projektami, jak współpraca z Techland nad grą „Dying Light”, ugruntowało pozycję BADI BADI jako jednego z wiodących studiów postprodukcyjnych w Polsce. Współpraca z 11 bit studios przy „Frostpunk 2” potwierdza ambicje studia, by tworzyć dzieła na światowym poziomie, które trafiają do globalnej publiczności.
„Stworzenie intro do ‘Frostpunk 2’ było dla nas wyjątkowym wyzwaniem artystycznym. Nasz zespół intensywnie pracował, aby oddać mroczny i przytłaczający klimat gry, co wymagało perfekcyjnego dopracowania każdego detalu” — mówi Tomasz Niedźwiedź, dyrektor kreatywny BADI BADI. „Celem było nie tylko wizualne wprowadzenie graczy w świat gry, ale także pogłębienie ich emocjonalnego zaangażowania w rozgrywkę.”
Frostpunk 2 to kontynuacja kultowej gry strategicznej, osadzonej w świecie postapokaliptycznym, gdzie kluczową rolę odgrywa zarządzanie zasobami i utrzymanie przy życiu ostatnich mieszkańców ziemi w nieskończonej zimie. Studio BADI BADI perfekcyjnie oddało atmosferę dramatyzmu i mroczną estetykę świata „Frostpunk”, dzięki czemu intro stanowi integralną część immersji w rozgrywkę.
W portfolio BADI BADI znajdują się także animacje na potrzeby globalnych kampanii reklamowych oraz produkcje dla dzieci, które zdobyły uznanie na platformach takich jak Netflix. Studio wyróżnia się innowacyjnością oraz nieustannym rozwojem, czego dowodem są prestiżowe nagrody branżowe.
Gra „Frostpunk 2” jest już dostępna, a intro można zobaczyć bezpośrednio w grze.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.