Komunikaty PR

Aztecs: The Last Sun w czołówce polskich gier na Steam Next Fest!

2023-06-28  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Demo gry Aztecs: The Last Sun od Play2Chill, podczas premiery na czerwcowej edycji Festiwalu Steam Next, cieszyła się dużym zainteresowaniem graczy, którzy czekają na pełną wersję tego tytułu. Po pierwszym tygodniu obecności wersji demonstracyjnej na platformie Steam, produkcja zanotowała wzrost na Top Global Wishlist aż o 181 pozycji. Warszawski developer wkrótce planuje zaprezentować także demo swojej kolejnej gry – Rally Mechanic Simulator.

- Od momentu uruchomienia karty Steam, gra Aztecs: The Last Sun przeszła gruntowną przemianę i był to pierwszy publiczny pokaz materiałów, nad którymi pracowaliśmy od około roku. Wydanie wersji demo, to bardzo istotny kamień milowy dla całego zespołu Play2Chill. Dziś już wiemy, że środowisko graczy bardzo ciepło odebrało nasz najnowszy tytuł i czeka na pełną wersję, którą planujemy dostarczyć w przyszłym roku - mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.

Podczas, zakończonej 26 czerwca, letniej edycji festiwalu dem organizowanego przez Steam, producenci gry Aztecs: The Last Sun prowadzili transmisję na żywo, a także odpowiadali na pytania graczy. Symulator budowania i zarządzania miastem, w którym gracz wciela się we władcę miasta-państwa maksymalnie zgromadził prawie 24 tysiące widzów podczas jednej transmisji. Peak graczy po premierze dema wyniósł 1014 i utrzymywał się na zadowalającym poziomie przez cały event, przy średnim czasie rozgrywki trwającym 2 godziny i 2 minuty. Ponadto łączna wartość unikalnych graczy to ponad 17 tysięcy. Wartość dodań do biblioteki jest kilkukrotnie wyższa, natomiast najbardziej wartościową liczbą są realnie zainteresowani gracze.

- Te wyniki pozwoliły "Aztekom" na znalezienie się w czołówce polskich gier pod względem dziennego przyrostu społeczności. Przed nami bardzo dużo pracy aby dostarczyć graczom niezapomniane doznania z rozgrywki, ale pozytywny feedback to najlepszy dowód na to, że nowy koncept na grę Aztecs: The Last Sun był dobrą decyzją - podsumowuje Tomasz Róziecki.

Aztecs: The Last Sun to symulator budowania miasta z elementami survivalu i terraformowania, osadzony pomiędzy XIII a XVI wiekiem naszej ery. Gracz wciela się we władcę odpowiedzialnego za budowę oraz doprowadzenie do świetności wspaniałego państwa-miasta. Gra doskonale łączy trzy różne aspekty zarządzania miastem. Gracz musi troszczyć się o ekonomiczny, militarny oraz religijny wzrost wirtualnego państwa-miasta. Wszystkie cechy rozgrywki przygotowane zostały z ogromną uwagą, aby doświadczenie płynące z zabawy było jak najwierniejsze z perspektywy historycznej. Jednymi z głównych zadań gracza będzie inwestowanie w kulturę i wznoszenie budowli, budowanie potężnej armii oraz składanie bogom ofiary z ludzi, którzy z pewnością odwdzięczą się, gdy nadejdą trudne czasy.

Play2Chill cały czas prowadzi prace deweloperskie nad grami Aztecs: The Last Sun oraz Rally Mechanic Simulator, których premiery pełnych wersji zaplanowane są na 2024 rok. Jeszcze w tym roku warszawski developer udostępni grywalną wersję demonstracyjną symulatora mechanika rajdowego. Ponadto spółka chce kontynuować prace nad rozwojem i utrzymaniem gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021, która trafiła ostatnio na konsolę Nintendo Switch, a w planach jest wydanie tytułu na konsolę Xbox. Play2Chill chce również rozwijać działalność wydawniczą na popularną na całym świecie, japońską konsolę Nintendo Switch.

Play2Chill aktywnie wspiera organizację oraz proces developerski towarzyszący projektowi Permafrost, realizowany przez SpaceRocket Games, w której Play2Chill posiada 20 proc. udziałów. Zadaniem spółki powiązanej jest realizacja gry survivalowej tworzonej na silniku Unreal Engine 5, przy współpracy z wydawcą Toplitz Production GmbH.

***

O spółce:

Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier
z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych).

Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.