Komunikaty PR

Aztecs The Last Sun otrzyma demo jeszcze przed premierą pełnej wersji

2023-05-26  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Ponad 2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w ub. r. notowany na NewConnect producent i wydawca gier z segmentu Indie Premium na PC, konsole i urządzenia mobilne – Play2Chill. W porównaniu r/r Spółka poprawiła swój wynik o ponad 100 proc. 2022 rok upłynął głównie pod znakiem pracy nad aktualnymi projektami z port­folio spółki – m.in. Aztecs The Last Sun i Rally Mechanic Simulator, których wersje demo będą do pobrania jeszcze w tym roku.

- Ubiegły rok był dla Play2Chill czasem intensywnych działań nad rozwojem zapowiedzianych wcześniej produktów oraz na polu nowego biznesu. Wydaliśmy dwa płatne dodatki do gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021 – Scooter DLC oraz Electric Bike DLC. Ta gra nieustannie jest dla spółki źródłem stałych przychodów, zwłaszcza w okresach promocyjnych. Miniony rok to również wytężona praca nad nowymi tytułami – Aztecs The Last Sun oraz Rally Mechanic Simulator. Dodam, że development tych projektów przebiega zgodnie z założonym planem - mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.

W 2022 roku Play2Chill SA wypracowała ponad 2 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. To ponad 100  proc. więcej niż w 2021 roku, gdy wartość tej po­zycji wyniosła 947 tys. zł. W analizowanym okresie Spółka odnotowała stratę netto w wysokości 335 tys. zł, wobec poniesionej straty netto w wysokości 664 tys. zł z 2021 r., co oznacza jej zmniejszenie prawie o połowę.

- Mogę zdradzić, że w najbliższych tygodniach pokażemy graczom grywalną wersję demonstracyjną pierwszego z nich – Aztecs The Last Sun, a demo Rally Mechanic Simulator niedługo po nim. Ponadto planujemy w tym roku pojawić się na Steam Next Fest 2023, gdzie chcielibyśmy zaprezentować właśnie symulator budowania i zarządzania miastem, z zastrzeżeniem jednak, że premiera demo może się przesunąć. Aztecs The Last Sun to rozbudowany city-builder z elementami survivalu i terraformowania, więc jako tytuł posiada dużo funkcji muszących ze sobą współgrać w 100%. Wciąż go testujemy, robimy jednak wszystko by zdążyć na czas - dodaje Róziecki.

Play2Chill cały czas prowadzi prace deweloperskie nad grami Aztecs The Last Sun oraz Rally Mechanic Simulator, których premiery pełnych wersji zaplanowane są na 2024 rok. Jeszcze w tym roku warszawski developer chce udostępnić w pełni grywalne wersje demonstracyjne tych tytułów. Ponadto spółka chce kontynuować prace nad rozwojem i utrzymaniem Motorcycle Mechanic Simulator 2021. Symulator mechanika motocyklowego trafił ostatnio do sprzedaży na konsolę Nintendo Switch, a w planach jest wydanie tytułu na konsolę Xbox. Play2Chill planuje również rozwój działalności wydawniczej na popularną na całym świecie, japońską konsolę Nintendo Switch.

- Plany na rok 2023 są niezwykle ambitne i to właśnie ten rok wyznaczy jasny kierunek dla naszych produktów. Rozwój IP Motorcycle Mechanic Simulator 2021, premiery wersji demonstracyjnych naszych produkcji – Aztecs The Last Sun i Rally Mechanic Simulator, wsparcie projektu Permafrost oraz poszerzanie portfolio o mniejsze produkty, to plan na nadchodzące 12 miesięcy - podsumowuje prezes Play2Chill.

Play2Chill aktywnie wspiera organizację oraz proces developerski towarzyszący projektowi Permafrost, realizowany przez SpaceRocket Games, w której Play2Chill posiada 20 proc. udziałów. Zadaniem spółki powiązanej jest realizacja gry survivalowej tworzonej na silniku Unreal Engine 5, przy współpracy z wydawcą Toplitz Production GmbH.

***

O spółce:

Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier
z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych).

Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.