Komunikaty PR

Atomic Jelly planuje rozbudowę autorskich projektów

2021-04-06  |  09:45
Biuro prasowe

 

Atomic Jelly – notowany na NewConnect producent i wydawca gier komputerowych, planuje rozszerzenie swojego portfolio produkcyjnego o nowy projekt o nazwie Rally Mechanic Simulator. W pierwszej kolejności spółka zaprezentuje graczom preprodukcję projektu w celu zbadania zainteresowania tytułem. Tym samym już od 10 kwietnia na platformie Steam dostępna będzie karta gry oraz trailer. Obecnie Atomic Jelly intensyfikuje prace nad Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Premiery obu tytułów zaplanowane są na 2021 rok.  

- Miło mi poinformować, że planujemy realizację kolejnego autorskiego tytułu. Będzie to Rally Mechanic Simulator. Ze względu na popularną tematykę i wykorzystanie zaawansowanej mechaniki w grze wierzymy w potencjał tytułu. W pierwszej kolejności zaprezentujemy graczom preprodukcję tytułu. Karta oraz trailer gry dostępna będzie już od 10 kwietnia na platformie Steam. Pozwoli to nam zbadać pierwsze zainteresowanie ze strony graczy, na bazie którego to feedbacku zdecydujemy o dalszych fazach produkcji tytułu. – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly SA. – Projekt naszego symulatora mechanika rajdów samochodowych dedykujemy wszystkich graczom, ale przede wszystkim fanów motoryzacji, mechaniki samochodowej i sportu – dodaje.

W Rally Mechanic Simulator gracz, jako pasjonat motoryzacji, będzie: naprawiał, testował, przerabiał i ,,tuningował’’ samochody wyścigowe, których celem będzie szybkie i sprawne dotarcie do mety. Rozgrywka wystawi na próbę umiejętności użytkownika do granic możliwości. Niekorzystne warunki pogodowe, całkowicie zniszczone samochody rajdowe, krótki limit czasu lub brak części zamiennych to jedynie część problemów z jakimi użytkownik będzie musiał się zmierzyć. Jednocześnie gracz musi wykazać się niemałą kreatywnością, aby dopasować się do reszty zespołu doświadczonych mechaników i utrzymać się na stanowisku.

- Chcemy by nasz symulator mechanika samochodowego cechowały realistyczne modele aut rajdowych z dużą ilością interakcji, a także zaawansowany system personalizacji wyglądu pojazdów. Rozgrywka zostanie wzbogacona możliwością wyboru systemu rozwoju postaci. Za największe osiągnięcia mechanik otrzyma wejście do trybu ,,Mistrza’’, w którym będzie dokonywał m.in. napraw na czas. Wszystko po to by znaleźć się w rankingu najlepszych mechaników – komentuje Bartosz Rakowski.

Strategia Atomic Jelly obejmuje wydawanie 1,2 gier średniobudżetowych rocznie, z czego produkcję jednej z nich spółka chce realizować samodzielnie. Poznańskie studio planuje także premiery gier na platformach konsolowych oraz konsekwentne powiększanie zespołu.

Aktualnie spółka intensyfikuje prace nad dwoma grami z gatunku symulator: Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Pierwszy projekt to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych.

- Obserwujemy duże zainteresowanie tytułami motoryzacyjnymi. Jedną z naszych autorskich produkcji nad którą obecnie pracujemy jest Truck Mechanic: Dangerous Paths. Projekt ten jest symulatorem mechanika samochodowego, którego głównym aspektem jest naprawa i modyfikacja w trudnych warunkach terenowych znanej w świecie motoryzacji ciężarówki Ził-130. Odnotowujemy dynamiczny wzrost zapisów na liście życzeń tytułu, którego fabuła toczy się wśród wielu niebezpiecznych tras Ameryki Południowej. Napawa nas to więc optymizmem, że Rally Mechanic Simulator jako projekt o pokrewnej tematyce, będzie cieszył się równie dużym uznaniem graczy. Jest dla nas niezwykle istotne z perspektywy prowadzonej działalności – komentuje prezes zarządu Atomic Jelly SA.

Gry Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths trafią na rynek jeszcze w tym roku.

9 lutego br. akcje Atomic Jelly zadebiutowały na rynku NewConnect. Kurs spółki w dniu otwarcia wzrósł o 46%. Do obrotu trafiło 2.582.500 akcji serii A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.