Atomic Jelly planuje rozbudowę autorskich projektów

Atomic Jelly – notowany na NewConnect producent i wydawca gier komputerowych, planuje rozszerzenie swojego portfolio produkcyjnego o nowy projekt o nazwie Rally Mechanic Simulator. W pierwszej kolejności spółka zaprezentuje graczom preprodukcję projektu w celu zbadania zainteresowania tytułem. Tym samym już od 10 kwietnia na platformie Steam dostępna będzie karta gry oraz trailer. Obecnie Atomic Jelly intensyfikuje prace nad Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Premiery obu tytułów zaplanowane są na 2021 rok.
- Miło mi poinformować, że planujemy realizację kolejnego autorskiego tytułu. Będzie to Rally Mechanic Simulator. Ze względu na popularną tematykę i wykorzystanie zaawansowanej mechaniki w grze wierzymy w potencjał tytułu. W pierwszej kolejności zaprezentujemy graczom preprodukcję tytułu. Karta oraz trailer gry dostępna będzie już od 10 kwietnia na platformie Steam. Pozwoli to nam zbadać pierwsze zainteresowanie ze strony graczy, na bazie którego to feedbacku zdecydujemy o dalszych fazach produkcji tytułu. – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly SA. – Projekt naszego symulatora mechanika rajdów samochodowych dedykujemy wszystkich graczom, ale przede wszystkim fanów motoryzacji, mechaniki samochodowej i sportu – dodaje.
W Rally Mechanic Simulator gracz, jako pasjonat motoryzacji, będzie: naprawiał, testował, przerabiał i ,,tuningował’’ samochody wyścigowe, których celem będzie szybkie i sprawne dotarcie do mety. Rozgrywka wystawi na próbę umiejętności użytkownika do granic możliwości. Niekorzystne warunki pogodowe, całkowicie zniszczone samochody rajdowe, krótki limit czasu lub brak części zamiennych to jedynie część problemów z jakimi użytkownik będzie musiał się zmierzyć. Jednocześnie gracz musi wykazać się niemałą kreatywnością, aby dopasować się do reszty zespołu doświadczonych mechaników i utrzymać się na stanowisku.
- Chcemy by nasz symulator mechanika samochodowego cechowały realistyczne modele aut rajdowych z dużą ilością interakcji, a także zaawansowany system personalizacji wyglądu pojazdów. Rozgrywka zostanie wzbogacona możliwością wyboru systemu rozwoju postaci. Za największe osiągnięcia mechanik otrzyma wejście do trybu ,,Mistrza’’, w którym będzie dokonywał m.in. napraw na czas. Wszystko po to by znaleźć się w rankingu najlepszych mechaników – komentuje Bartosz Rakowski.
Strategia Atomic Jelly obejmuje wydawanie 1,2 gier średniobudżetowych rocznie, z czego produkcję jednej z nich spółka chce realizować samodzielnie. Poznańskie studio planuje także premiery gier na platformach konsolowych oraz konsekwentne powiększanie zespołu.
Aktualnie spółka intensyfikuje prace nad dwoma grami z gatunku symulator: Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Pierwszy projekt to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych.
- Obserwujemy duże zainteresowanie tytułami motoryzacyjnymi. Jedną z naszych autorskich produkcji nad którą obecnie pracujemy jest Truck Mechanic: Dangerous Paths. Projekt ten jest symulatorem mechanika samochodowego, którego głównym aspektem jest naprawa i modyfikacja w trudnych warunkach terenowych znanej w świecie motoryzacji ciężarówki Ził-130. Odnotowujemy dynamiczny wzrost zapisów na liście życzeń tytułu, którego fabuła toczy się wśród wielu niebezpiecznych tras Ameryki Południowej. Napawa nas to więc optymizmem, że Rally Mechanic Simulator jako projekt o pokrewnej tematyce, będzie cieszył się równie dużym uznaniem graczy. Jest dla nas niezwykle istotne z perspektywy prowadzonej działalności – komentuje prezes zarządu Atomic Jelly SA.
Gry Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths trafią na rynek jeszcze w tym roku.
9 lutego br. akcje Atomic Jelly zadebiutowały na rynku NewConnect. Kurs spółki w dniu otwarcia wzrósł o 46%. Do obrotu trafiło 2.582.500 akcji serii A.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Nauka
Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.