Komunikaty PR

10 dni mega okazji na akcesoria SteelSeries

2024-05-09  |  01:00

SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, przyszykowała nie ladą gratkę dla Łowców Okazji i miłośników gamingu – aż 10 dni mega promocji na akcesoria z rabatami do 40% z ramach SteelWeek. Akcja potrwa w dniach od 9 maja do 19 maja b.r. w sklepach w całej Polsce.

Atrakcyjne promocje w ramach SteelWeek to nieodłączny element wspólnego świętowania SteelSeries i graczy w Polsce. Już od 9 maja w sklepach rusza coroczna akcja rabatowa na gamingowe akcesoria tej renomowanej marki. Dla wszystkich poszukujących mega okazji i chcących przenieść swoje doświadczenia gamingowe na wyższy poziom to doskonała okazja, aby kupić sprzęt nawet do 40% taniej.

W ramach SteelWeek ze SteelSeries promocjami zostały objęte poniższe produkty:

Mikrofony gamingowe:

  • Alias
  • Alias Pro

Zestawy słuchawkowe dla graczy: 

  • Arctis Nova 1
  • Arctis Nova 1P
  • Arctis Nova 1P White
  • Arctis Nova 1X
  • Arctis Nova 3

Przestrzenne systemy głośników do gier:

  • Arena 3
  • Arena 7
  • Arena 9

Klawiatury dla graczy:

  • Apex 9 TKL
  • Apex Pro Mini WL
  • Apex Pro TKL (2023)
  • Apex Pro TKL WL (2023)

Myszy i podkładki pod myszy:

  • Aerox 5
  • Aerox 5 Wireless
  • Aerox 9 Wireless Gaming Mouse
  • Rival 3 Wireless
  • Rival 5
  • QcK Prism Cloth 3XL
  • QcK Prism Cloth 3XL ETAIL
  • QcK Prism Cloth Medium
  • QcK Prism Cloth XL

Promocje w ramach SteelWeek potrwają do 9 maja do 19 maja b.r. w sklepach: Media Expert, RTV Euro AGD,
X-Kom.pl, Komputronik.pl, Media Markt oraz na Allegro.pl w strefie marki SteelSeries.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.