10 dni mega okazji na akcesoria SteelSeries
SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, przyszykowała nie ladą gratkę dla Łowców Okazji i miłośników gamingu – aż 10 dni mega promocji na akcesoria z rabatami do 40% z ramach SteelWeek. Akcja potrwa w dniach od 9 maja do 19 maja b.r. w sklepach w całej Polsce.
Atrakcyjne promocje w ramach SteelWeek to nieodłączny element wspólnego świętowania SteelSeries i graczy w Polsce. Już od 9 maja w sklepach rusza coroczna akcja rabatowa na gamingowe akcesoria tej renomowanej marki. Dla wszystkich poszukujących mega okazji i chcących przenieść swoje doświadczenia gamingowe na wyższy poziom to doskonała okazja, aby kupić sprzęt nawet do 40% taniej.
W ramach SteelWeek ze SteelSeries promocjami zostały objęte poniższe produkty:
Mikrofony gamingowe:
- Alias
- Alias Pro
Zestawy słuchawkowe dla graczy:
- Arctis Nova 1
- Arctis Nova 1P
- Arctis Nova 1P White
- Arctis Nova 1X
- Arctis Nova 3
Przestrzenne systemy głośników do gier:
- Arena 3
- Arena 7
- Arena 9
Klawiatury dla graczy:
- Apex 9 TKL
- Apex Pro Mini WL
- Apex Pro TKL (2023)
- Apex Pro TKL WL (2023)
Myszy i podkładki pod myszy:
- Aerox 5
- Aerox 5 Wireless
- Aerox 9 Wireless Gaming Mouse
- Rival 3 Wireless
- Rival 5
- QcK Prism Cloth 3XL
- QcK Prism Cloth 3XL ETAIL
- QcK Prism Cloth Medium
- QcK Prism Cloth XL
Promocje w ramach SteelWeek potrwają do 9 maja do 19 maja b.r. w sklepach: Media Expert, RTV Euro AGD,
X-Kom.pl, Komputronik.pl, Media Markt oraz na Allegro.pl w strefie marki SteelSeries.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.