Komunikaty PR

Gra ze słowiańskim akcentem pojawi się na rynku koreańskim

2023-08-04  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski@innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Red Square Games podpisało umowę ze Smilegate Holdings Inc. na dystrybucję swojej premierowej gry w wersji na PC na rynku koreańskim. SlavicPunk: Oldtimer, czyli strzelanka oparta na twórczości Michała Gołkowskiego, uznanego polskiego autora science-fiction i fantasy, pojawi się na platformie STOVE Indie. Krakowska spółka, która niebawem zadebiutuje na rynku NewConnect, zapowiada także wersję konsolową swojej gry.

- Cieszymy się, że nasz tytuł pojawią się na jednym z najważniejszych rynków w branży gier wideo, jakim jest rynek koreański. Kierunki azjatyckie mają wręcz strategiczne znaczenie w sprzedaży gier. Naszym głównym celem jest, żeby gra SlavicPunk: Oldtimer dotarła do jak największej liczby koreańskich graczy, dlatego zdecydowaliśmy o przygotowaniu wersji ich rodzimym języku. Mamy także świadomość tego, że granie w gry wideo jest jedną z najpopularniejszych rozrywek w tym kraju  - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.

Zgodnie umową, dystrybutor zobowiązał się do przygotowania na własny koszt niezbędnych tłumaczeń na język koreański oraz uzyskania klasyfikacji wiekowej dla produkcji Red Square Games. Krakowskie studio natomiast zintegruje niektóre funkcjonalności tytułu z STOVE Indie.

- Szczegóły dotyczące daty premiery SlavicPunk: Oldtimer na koreańskiej platformie podamy wkrótce. Ponadto, w naszej opinii, ta umowa korzystnie wpłynie na rozpoznawalność i sprzedaż naszej debiutanckiej gry, a co za tym idzie samego studia - dodaje prezes Red Square Games.

SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk, Michała Gołkowskiego, który jest współzałożycielem Red Square Games i członkiem jej rady nadzorczej. Gra oferuje solidne systemy walki i poruszania się, a także modułowy system ulepszeń broni, dzięki którym gracze, przemierzając mroczne zakamarki miasta, mogą sprawić, że każdy pojedynek będzie wyglądał inaczej. Świat przedstawiony w grze przedstawia mieszankę futurystycznej i przestarzałej technologii, typową dla krajów postkomunistycznych brutalistyczną architekturę. Wyjątkowe, głęboko słowiańskie podejście do cyberpunkowego świata z pewnością nie pozostawi nikogo obojętnym, ze względu na sarkastyczne poczucie humoru i nieco pesymistyczne spojrzenie na neonowo-szare odcienie otaczającej rzeczywistości, a jednocześnie wnosząc powiew świeżości do gatunku. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam i GOG, a w najbliższej przyszłości planowana jest sprzedaż poprzez platformę Epic Games Store.

Smilegate Inc. zajmuje się tworzeniem i dystrybucją gier. Portfolio spółki założonej w 2002 r. obejmuje gry na PC, online, mobilne oraz na konsole. Firma znana jest z produkcji, a także wydania takich gier jak: CrossFire, Lost Ark, SkySaga: Infinite Isles. Obecnie funkcjonuje jako grupa spółek Smilegate Holdings Inc.

W 2020 roku wartość rynku gier wideo w Republice Korei wynosiła niemal 15 mld USD, a szacuje się, że w 2023 roku przekroczy nawet 18 mld USD.

Spółka Red Square Games S.A. złożyła Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect. Spółka liczy na jak najszybsze dołączenie do spółek publicznych.

***

O spółce:  

Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier typu indie osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitniejszych tytułów. Dodatkowo studio wykracza swoimi ambicjami poza gry wideo tworząc także gry planszowe oraz fabularne. Głównym akcjonariuszem spółki jest Gravier Investment ASI.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Handel

Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy

Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.

Problemy społeczne

Polacy nie wiedzą zbyt dużo o chorobach mózgu. Jeszcze mniej o tym, jak o niego dbać

Choroby mózgu nie są zbyt rozpowszechnionym tematem wśród Polaków. Znacznie więcej wiedzą o zdrowiu ogólnie czy otyłości. Tym samym trudno im wskazać konkretne choroby, a tym bardziej powiedzieć coś o związanej z nimi profilaktyce. O tzw. higienie mózgu słyszał tylko co trzeci badany, a 13 proc. rozumie, czym ona jest. Dlatego też eksperci wskazują na większą potrzebę edukacji w tym zakresie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć