Gra ze słowiańskim akcentem pojawi się na rynku koreańskim
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Red Square Games podpisało umowę ze Smilegate Holdings Inc. na dystrybucję swojej premierowej gry w wersji na PC na rynku koreańskim. SlavicPunk: Oldtimer, czyli strzelanka oparta na twórczości Michała Gołkowskiego, uznanego polskiego autora science-fiction i fantasy, pojawi się na platformie STOVE Indie. Krakowska spółka, która niebawem zadebiutuje na rynku NewConnect, zapowiada także wersję konsolową swojej gry.
- Cieszymy się, że nasz tytuł pojawią się na jednym z najważniejszych rynków w branży gier wideo, jakim jest rynek koreański. Kierunki azjatyckie mają wręcz strategiczne znaczenie w sprzedaży gier. Naszym głównym celem jest, żeby gra SlavicPunk: Oldtimer dotarła do jak największej liczby koreańskich graczy, dlatego zdecydowaliśmy o przygotowaniu wersji ich rodzimym języku. Mamy także świadomość tego, że granie w gry wideo jest jedną z najpopularniejszych rozrywek w tym kraju - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
Zgodnie umową, dystrybutor zobowiązał się do przygotowania na własny koszt niezbędnych tłumaczeń na język koreański oraz uzyskania klasyfikacji wiekowej dla produkcji Red Square Games. Krakowskie studio natomiast zintegruje niektóre funkcjonalności tytułu z STOVE Indie.
- Szczegóły dotyczące daty premiery SlavicPunk: Oldtimer na koreańskiej platformie podamy wkrótce. Ponadto, w naszej opinii, ta umowa korzystnie wpłynie na rozpoznawalność i sprzedaż naszej debiutanckiej gry, a co za tym idzie samego studia - dodaje prezes Red Square Games.
SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk, Michała Gołkowskiego, który jest współzałożycielem Red Square Games i członkiem jej rady nadzorczej. Gra oferuje solidne systemy walki i poruszania się, a także modułowy system ulepszeń broni, dzięki którym gracze, przemierzając mroczne zakamarki miasta, mogą sprawić, że każdy pojedynek będzie wyglądał inaczej. Świat przedstawiony w grze przedstawia mieszankę futurystycznej i przestarzałej technologii, typową dla krajów postkomunistycznych brutalistyczną architekturę. Wyjątkowe, głęboko słowiańskie podejście do cyberpunkowego świata z pewnością nie pozostawi nikogo obojętnym, ze względu na sarkastyczne poczucie humoru i nieco pesymistyczne spojrzenie na neonowo-szare odcienie otaczającej rzeczywistości, a jednocześnie wnosząc powiew świeżości do gatunku. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam i GOG, a w najbliższej przyszłości planowana jest sprzedaż poprzez platformę Epic Games Store.
Smilegate Inc. zajmuje się tworzeniem i dystrybucją gier. Portfolio spółki założonej w 2002 r. obejmuje gry na PC, online, mobilne oraz na konsole. Firma znana jest z produkcji, a także wydania takich gier jak: CrossFire, Lost Ark, SkySaga: Infinite Isles. Obecnie funkcjonuje jako grupa spółek Smilegate Holdings Inc.
W 2020 roku wartość rynku gier wideo w Republice Korei wynosiła niemal 15 mld USD, a szacuje się, że w 2023 roku przekroczy nawet 18 mld USD.
Spółka Red Square Games S.A. złożyła Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect. Spółka liczy na jak najszybsze dołączenie do spółek publicznych.
***
O spółce:
Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier typu indie osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitniejszych tytułów. Dodatkowo studio wykracza swoimi ambicjami poza gry wideo tworząc także gry planszowe oraz fabularne. Głównym akcjonariuszem spółki jest Gravier Investment ASI.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.