Fujifilm przedstawia nowy aparat natychmiastowy INSTAX MINI 12
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 178
02-486 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
RATINGEN, Niemcy, 2 marca 2023 r. – FUJIFILM Europe GmbH, Imaging Division, informuje o wprowadzeniu do sprzedaży nowego aparatu natychmiastowego INSTAX MINI 12 (zwanego dalej “MINI 12”). Skonstruowany w oparciu o wszystkie najważniejsze cechy popularnej serii aparatów natychmiastowych INSTAX MINI, a także wzbogacony szeregiem imponujących ulepszeń, model MINI 12 łączy zabawną estetykę oraz poprawioną funkcjonalność w aparacie zaprojektowanym, by wypełnić świat radością.
W “nadmuchanej” obudowie aparatu MINI 12 zamknięte zostały najważniejsze funkcje ostatniego w serii modelu INSTAX MINI 11 (wprowadzonego w 2020 r.), włącznie z trybem zbliżenia/selfie oraz możliwością automatycznej regulacji ekspozycji. Najnowszy przedstawiciel serii oferuje również nową funkcję korekty paralaksy, dzięki której podczas fotografowania w trybie zbliżenia wizjer aparatu pozwala dostosować swoje pole widzenia do pola widzenia obiektywu. Redukuje w ten sposób przesunięcia obiektów w kadrze, pozwalając uzyskać poprawnie wyśrodkowaną fotografię. MINI 12 wyposażony został również w automatyczną kontrolę błysku, która zapobiega powstawaniu wyblakłych, nierównomiernie naświetlonych zdjęć. Ulepszona konstrukcja obiektywu umożliwia intuicyjne włączanie i wyłączanie aparatu oraz zapewnia dostęp do popularnego trybu zbliżenia/selfie, dzięki prostemu obróceniu tubusu obiektywu.
- Seria INSTAX MINI jest od lat niezwykle popularnym sposobem na wprowadzenie miłośników fotografowania, zarówno doświadczonych, jak i tych nowych, w świat fotografii natychmiastowej, dzięki radosnemu wzornictwu, prostocie obsługi i przystępnym cenom, - stwierdził Shin Udono, Senior Vice President w dziale Imaging Solutions firmy FUJIFILM Europe, dodając: – MINI 12 wynosi tę serię na kolejny poziom, dzięki kultowej już, „bąbelkowej” stylistyce, kipiącej wprost radością i kreatywnością. To właśnie oko obiektywu kształtuje sposób, w jaki postrzegamy świat wokół, a MINI 12 zapewnia użytkownikom nową i niepowtarzalną perspektywę.
Pięć ekscytujących wersji kolorystycznych
MINI 12 dostępny będzie w następujących wariantach kolorystycznych Blossom Pink, Mint Green, Clay White, Lilac Purple oraz Pastel Blue. W sprzedaży powinien znaleźć się od 16 marca 2023 r., w sugerowanej przez producenta cenie detalicznej 419 pln. Po więcej informacji zapraszamy na stronę https://instax.pl/aparaty/mini-12/

Przedstawiamy INSTAX Pal - aparat cyfrowy mieszczący się w dłoni

Networked Live - nowe produkty i rozwiązania do zdalnej produkcji od Sony
Fujifilm prezentuje najnowszy harmonogram rozwoju linii obiektywów wymiennych GF
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Polacy rozwijają platformę do dostarczania terapeutycznych cząsteczek RNA do komórek nowotworowych. To innowacyjne podejście do walki z rakiem
Nie celowanie w konkretny typ komórek nowotworowych, ale blokowanie genów odpowiedzialnych za proces nowotworzenia ma być podstawą działania platformy wykorzystującej technologię krótkich interferujących RNA (siRNA, z ang. small interfering RNA) do walki z nowotworami. Rozwijane przez polską firmę BS Biotechna rozwiązanie ma także umożliwić celowane dostarczanie do organizmu terapii przeciwnowotworowej. Ten projekt uzyskał niedawno dofinansowanie Agencji Badań Medycznych. Jak podkreślają naukowcy, opracowywane rozwiązanie jest innowacyjne, bo można je zastosować do różnych rodzajów raka. Technologia RNA jest uznawana za jedną z potencjalnie najbardziej użytecznych w leczeniu nowotworów i prewencji nawrotów choroby.
Partner serwisu
Handel
Konsumenci w Polsce kupują rocznie 24 tys. t certyfikowanych produktów rybnych. To sposób na wspieranie zrównoważonych połowów

Zdecydowana większość konsumentów w Polsce, bo aż 88 proc., jest zaniepokojona stanem oceanów – pokazało ubiegłoroczne badanie GlobeScan. Jednocześnie 63 proc. wierzy, że jesteśmy w stanie uratować je przed nieodwracalnymi zmianami w ciągu najbliższych 20 lat. Podobny odsetek wskazuje, że mają tutaj znaczenie wybory dotyczące spożywanych ryb i owoców morza. Za tym idzie coraz większa świadomość dotycząca ekocertyfikatów i popularność oznaczonych nimi produktów. W ciągu 10 lat sprzedaż ryb i owoców morza z logo MSC wzrosła 14-krotnie i dziś wynosi ponad 24 tys. t rocznie.
Media i PR
Fake newsy stworzone przez sztuczną inteligencję trudne do rozpoznania. Wydają się internautom bardziej wiarygodne od wiadomości tworzonych przez ludzi

Sztuczna inteligencja jest w stanie coraz lepiej imitować teksty pisane przez ludzi, a nawet tworzyć takie, które są łatwiejsze do zrozumienia – dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Zuryskiego. Co istotne odbiorcy nie są w stanie odróżnić informacji tworzonych przez sztuczną inteligencję. Zarówno te prawdziwe, jak i fałszywe wydają im się bardziej wiarygodne niż te pisane przez ludzi. Rodzi to obawy o wykorzystanie sztucznej inteligencji do szerzenia dezinformacji.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.